Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freeknight

    őstag

    Szóval akkor 12 milláért van egy több mint másfél tonnás elektromos gokartunk, amit a városban is sok kompromisszummal lehet csak használni, városon kívül meg szinte egyáltalán nem boldogul. Ezt már 3-4 éve is tudták a legolcsóbb budget e-autók, csak nem kerültek ennyibe. Az már csak hab a tortán, milyen gusztustalanul ronda.
    Nem igazán látom kinek éri ez meg, maximum csak a felsőosztály játékszere, szigorúan negyedik-ötödik autónak, ha nem laknak messzebb a munkahelytől mint 30 kilométer, illetve otthon és a munkahelyen is tudják tölteni. Esetleg flottakezelőnek ha a fiatalabb klienseknek hipszterkedni támadna kedvük, de azért hosszabb utakra nekik is ott áll a dízel Passat a garázsban.
    Ezért nem értem ezt az e-autó őrületet, nagyon zöldek akarunk lenni, de csak kell melléjük B-tervnek egy normális dízeles vagy benzines kocsi, ezek meg megmaradnak totálisan felesleges játékszernek, amiket így ebben a formában színtiszta erőforrás-pazarlás legyártani.
    Persze vannak most már egészen használható e-autók is, de ezek a motorizált bevásárlószatyrok nem azok.

  • freeknight

    őstag

    válasz dabadab #116 üzenetére

    Kispolák? Annak 50ezer forint körül van az ára, ennek 12 millió. Imádom mikor ilyen hasonlatokat hoztok.
    Ezt inkább az F Corsához, új Polohoz lehet hasonlítani (amik még újonnan is jelentősen olcsóbbak), ezekkel mindenféle kompromisszum nélkül el lehet indulni hosszabb távra is. Persze azokat nem lengi körbe a hipszter, kamu környezetvédő hangulat.

Új hozzászólás Aktív témák