Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Sajnos a súly már így is nagy így ezért nincs bele nagyobb akkupakk.
Viszont vannak zseniális megoldásai. A 230-as konnektor + HDMi kombó például az. Tényleg be lehetne simán tenni egy Mi Box S-t, így hosszabb úton az utasok el lennének vele, vagy valamilyen konzollal. Vagy ha várakozik az ember.
A tükör hiányát átvehetné minden gyártó, nem csak az elektromos autóknál. A mai világban már alapnak kellene lennie, bár tudom olcsóbb az "analóg" megoldás. Pedig a több milliós árba beleférne két-három kamera.
A hatótáv tényleg kicsi, de városba elég.
Tewe013: Ez inkább azoknak való akik nem nagyon mennek hosszabb távra, csak helyben és a 20-30 km-es vonzáskörzetben. Vagy olyan családban, ahol van egy nagyobb hatótávú autó meg mellé ez (akár az asszonynak). Persze az ár miatt ez még nem reális, de később akár az lehet. Így is sok helyen két autó van, mert mindkét családtagnak kell a munkához az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Épeszű ember? Ez relatív. Van olyan réteg akinek van sok pénze, csak kizárólag városban vezet és amúgy sem igényelnek hosszú útra való hatótávolságot. Nekik alternatíva lehet. Átlag ember amúgy sem vesz még elektromos autót, mert ajánlott hozzá egy egzisztencia. Ehhez egy öko ház lenne való, ahol van napelem és nem a hálózatról tölti az ember az autót. Például a H. András háza. Ha én is így állnék anyagilag (most nem H. Andrásra célzok) akkor én sem vennék belső égésű autót. (Most semmilyen autóm sincs, mert nincs rá szükségem.) Persze nem hiszem, hogy ezt a Hondát venném, mert vannak jobbak. Pl. Renault Zoe.
-
Fall-N
veterán
válasz FireFox1996 #12 üzenetére
Azért nem a múlt században élünk. Lehet nagyobb látószögű kamerát beletenni, mint amit egy sima tükör tudna, de lehet mozgató motort is beletenni.
Arról nem beszélve, hogy hasonlóan az IP-s kamerához, ebbe is lehet tenni "éjjellátó" funkciót, amit a mezei tükör nem tud, így ha nincs (elegendő) fény akkor nincs kép amit látsz, nem csillan meg be a vakító fényben és a többi. Objektum követés, tábla felismerése sem sci-fi már és azért a mai technikai színvonalon elvárhatóak lennének ezek a dolgok. Persze ha szándékosan nem spórolnák le a gyártók illetve csak drága felárért cserébe tennék elérhetővé, már ahol lehet úgy egyáltalán. Ködben is sokat tudnának segíteni, ahol te csak vakon tudsz közlekedni. Elég hozzá egy ultrahangos kiegészítő. Persze ezek már léteznek régóta, az összes prémium autó tudja ezeket. Pl. Mercedes S-osztály, BMW 7-esek stb. Ezek veszély esetén le is tudnak fékezni természetesen, így sokszor jó ha lennének a balesetek elkerülése miatt.
A meghibásodás hülye érv, mert ha letörik a visszapillantó tükör akkor az sem olcsó, be tud törni ott is az üveg és irreálisan drága a cseréjük, pedig tized annyi pénzt sem érnek. Egy sima műanyag + üveg tükör anyagában az egész, ami filléres előállítási költségű.
Sokszor meg tudok lepődni, hogy technikai fórum létére mennyire földhöz ragadtak vagytok itt páran.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pro Koryak #33 üzenetére
Én nem erre a Hondára gondoltam, hanem általánosan írtam, mint a kamerás tükörről. Jó lehet az ha normális módon van megcsinálva. De a kérdés is nem a konkrét tesztalanyra volt feltéve.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pro Koryak #50 üzenetére
De nem az átlagjancsinak van és nem ide Magyarországra sem. Itt úgyis a lerúgott német "prémium" dízel való tekert órával. Külföldön (nyugatabbra), pláne állami támogatással akár alternatíva is lehet.
Egyébként is ezek még első fecskék, nem a tömegeknek szánt autók. 10-20 év múlva lesz érdekes a kérdés. De az itt pár ember által lenézett Teslák azért még ebben az évtizedben azért elég előremutatók. Igen meg is kérik az árukat, de ott is lesz olcsóbb modell, másrészt ott a hatótáv sem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Azért maradjunk annyiban, hogy el lehet azokat a kamerákat úgy helyezni, hogy jobb legyen, mint egy sima tükör. Sőt lehet többet is, ahogy például az S-osztélyban vagy más prémium autóban van elöl és hátul a lökhárítókban vagy a hütőrácsban. Mi köze ennek egy mozdonyhoz, ami ráadásul kötött pályán mozog, így oldalra annyira nem fontos 180 fokban körbe látni?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz hypno skate #114 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Régen is és most is egy 50-60 LE-s autóval nem nagyon mennék messzebbre, sőt előzni sem nagyon szívesen előznék vele, mert túl gyenge hozzá. Viszont városban elég a dinamikája.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH