Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Ha exkluzív miért nem izzasszák maxra a konzol hardverét? i5-2500k még 2011-ben volt középkategória mint 4 szálas processzor. FX-6300 még gyengébb, de legalább 6 szálas.
    Viszont a konzolban már 8 szálas proci van és a multiprocesszorokkal lehet kompenzálni, plusz kevesebb az API limit, fix a hardver.
    Azt hinné az ember, hogy legalább egy 8 szálas procit kérne egy ilyen cím. Egyébként a Death Stranding is beéri bármivel.

  • Shing

    őstag

    válasz PuMbA #23 üzenetére

    Gyengék a magok, de akkor is ott vannak a konzolos előnyök. Semmit nem érezni a konzol egyesített és gyors memóriájából amiről cikkeztek ezerrel hogy a PC nem tud ilyet?
    Ráadásul egy exkluzív mélyebbre mehet szoftveres/hardveres optimalizáltságban amit szintén nehezebb PC-n megoldani. Erre itt van és elég neki egy 10 éves hardver. Nekem csak ez a fura. Ettől multiplatform játékok komolyabb gépigénnyel jönnek...

  • Shing

    őstag

    válasz C4mp3r #96 üzenetére

    Azért csak kiderül róla hogy exkluzív volt. Igazából a teljesítmény úgy rossz mint az RDR2-nél. Ultrán baszón néz ki, alap hogy elkéri a hardvert, ezen nincs mit csodálkozni.

    Semmiről nem beszélnek amit Abu85 leírt. Pl. frissített motort használ, jobb a TressFX és több karakteren is aktiválva van. Ott a növényzet mozgása, a felhők sokkal magasabb render minőséget kaptak Ultrán, stb.
    Az AF pedig nem működik a megatextúrázás miatt, de majd idővel megoldják.

    Persze szomorú, hogy várni kell patch-re, de a stuttering és a többi már lehet hogy az első patch-ben javítva lesz. Ez az ömlengő negativitás inkább a nézettség miatt lett csinálva szvsz.

  • Shing

    őstag

    válasz C4mp3r #99 üzenetére

    Még tegnap néztem, úgyhogy nem emlékszem mindenre. Nekem feltűnő, hogy mindig elővesznek valamit és elkezdik nagyítózni és épp megmagyarázzák hogy ez a valami vagy nagyon jó, vagy nagyon rossz. pl. Halo Infinite-nél elkezdték magyarázni hogy miért csúnya, de úgy hogy kb. "ez így van rendben". Hát nem azon múlt hogy pl. milyen irányból süt a nap, de hagyjuk.

    De amikor megjelent a ray tracing akkor bezzeg nem nagyítózták ki a hibákat, ott pl. túl sok volt a pozitív ömlengés. Szóval mindig kitalálnak valamit és mennek afelé. Én nem mondanám olyan profinak sem őket, én abu85-tól itt jobbakat olvasok. Az megint érdekes, hogy a PCIE sem volt náluk jól beállítva. Így tesztelnek a nagy profik?

    A volumetric clouds egy bonyolult dolog. Kemény dolog real-time ezt lerendelni, ezért is van hogy a belső render valami 720p alatti felbontáson megy PS4-en is. És ezért olyan homályos, rosszul kinéző. Az, hogy az AC-ben jobb más kérdés, ott gagyibbak a felhők, teljesen más az implementáció. Inkább durva amit az MS Flight Simulator 2020 tud szerintem. De hát nekik így sikerült.

    Ki az a tech guru aki elvárja, hogy úgy működjön GTX1060-on mint állat? Ez egy exkluzív, kibaszott low level szintű dolgokat kellett áthozniuk, örüljünk hogy sikerült. Ezek tényleg azt hiszik, hogy ez csak úgy működni fog, ráadásul nem is olyan jó a Pascal low level-ben (nekem is GTX1060 van) De semmi ilyet nem mondanak el a nagy szakik.

    Hogy játszhattak volna day 1 patch-el amikor valszeg pár nappal hamarabb vették fel ezeket? Max kaptak egy frissítést ami közeli hozzá, de a játék ma fog elrajtolni. AMD driverben is csak tegnap jelent meg a HZD profil. Majd ha megjelenik meglátjuk tényleg olyan rossz-e, most ez így el lett ömlengve a nézettségért, én nem adok rá sokat, mert lehet hogy a mai verzió már sokkal jobb.

Új hozzászólás Aktív témák