Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Bzs90 #1460 üzenetére

    Leírsz mindent részletesen, akár a cella azonosítóját is megnézheted a telefonon, ahol a probléma van és jelzed, hogy bárhol máshol használod, nincs hiba, csak abban az egy cellában.
    Megírod nekik a készüléked adatait, az azonosítóit is, ők tudják megnézni, hogy mi a helyzet.
    Írok egy nagyon esetleges elméleti példát a probléma kapcsán:
    Az LTE-A/4G+ készülékek úgy működhetnek, hogy ha például 2CA hálózatra kapcsolódnak, akkor ha csesztetve van adott szempontból a telefon, úgy mind a két elérhető és összekapcsolt frekvenciát használja de nyugiban nem, hanem csak az egyiken maradnak rajta. (Ahol van külön LTE-A/4G+ kijelzés is, ott ez szemléletesen látható, mert ha nyugi van és nincs netes forgalom, akkor LTE/4G-t jelez, amint netes forgalom indul, átkapcsol LTE-A/4G+-ra.)
    Tegyük fel, hogy ahol az általad leírt probléma van, ott a két sávból az egyik rosszul van paraméterezve és nem továbbítja a hívásos kérelmet, vagy nem engedi el a készüléket 4G-ről és az nem tud átváltani 3G/2G módba.
    Amikor ébren van a telefonod és a két összevont frekvenciát tartalmazó hálózaton lóg, akkor a jól paraméterezetten kap kérelmet és az elengedi, így átkapcsol 3G/2G módba és telefonálsz. Amikor viszont nyugiba megy a telefonod és már csak az egyik 4G frekvencián/hálózaton lóg, akkor azon a problémáson nem kapja meg a hívási kérelmet, vagy az nem engedi le a 4G hálóról és nem tud átváltani 3G/2G módba.

Új hozzászólás Aktív témák