Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ti^Em

    aktív tag

    válasz gilimbgalamb #7432 üzenetére

    na mondjuk ez egy fogós kérdés... ott előadod talán hogy te nem tudsz semmit erről a hibáról beletetted a kártyádat és szar nem érnek el, ha ujraindítod 1 hívásig működik, nem tudod mi a gond, de adjanak egy másikat, mert ez fos... rosszabbik esetben elküldik szervizbe, szinte biztos hogy a TMX hez megy, onnan vissza küldik, hogy a telefon jó, a viszonteladó meg vakarja a fejét...:( hiszen látta ő is hogy nem jó..

  • kali

    legenda

    válasz gilimbgalamb #7432 üzenetére

    Papíron lehetne arra hivatkozni a gyártó(i szerviz) irányába, amit a Telenor állít, már ha igaz és írásban is adják, hogy a régiekkel van csak náluk gond, az újonnan forgalmazottal nincs, de szerintem a gyakorlatban nem fog garantáltan működni a dolog, mert a hivatalos szerviz már kimondta, hogy nem a készülékkel van probléma, beleteszik más szolgáltatók SIM kártyáját és azoknál azonos frekvenciákon sem jelentkezik a 4G hívásos hiba.
    Vádaskodni nem akarok persze a Telenor irányába, de nagyon kíváncsi lennék, hogy miben más az az "új" készülék, amit mostantól forgalmaznak, mert hardveresen biztos nem tér el, viszont ha csak szoftveresen nyúltak bele, akkor azt a régieken is kivitelezhetik, ha meg a 4G hálózatukat kezdték el átkonfigolni - mert ilyen infó is terjeng -, akkor meg nincs miről beszélni,,,
    Mivel eddig több, egymással ellentétes infó is napvilágot látott a Telenor illetékesei által, így csak azzal lehetne kezdeni valamit, ha valaki írásban megkapná valamelyiket, azt lehetne a gyártó irányába felterjeszteni, de félek - illetve tapasztalatom is van ilyen téren, bár más féllel -, a gyártó és a forgalmazó valamilyen szinten védi egymást, ameddig csak lehet, nem teregetik ki egymás szennyeseit az ügyfelek előtt, ezért megy inkább a terelés rendesen...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák