-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
Aryon87
félisten
válasz Summi72 #8974 üzenetére
Note8-rol jovok. Az feleannyit adott akksiban mint ez.
Most fotozasbol tartok haza, meg mindig van benne nafta, a Note mar reg powerbankrol enne..Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
Z.É.T.
őstag
válasz Summi72 #8964 üzenetére
Szerintem tényleg semmi szükséged egy flagshipre, minden bántó él nélkül.
Nekem meg van. (minden túlzás nélkül)
Az összes 2017-es csúcsot volt szerencsém kipróbálni - a Pixel XL2 és az Essential-ön kívül - és egyértelműen ez számomra a legjobb kompromisszum.
Nagyobb szenzort a kamerába és szélesebb kijelzőt tudnék még elképzelni magamnak, de ezt a kettőt leszámítva semmi hiányérzetem nincs. (de, személyre szabható AOD jöhetne)Kesztyűt nem tudom próbálni, a többi nálam hibátlanul működik.
-
kali
legenda
válasz Summi72 #8983 üzenetére
A telefonnak van alapértelmezett felvevője, lehúzod a rolót és ott a Képernyőfelvétel.
Nálam, vagy nálad tart tovább a váltás?
Nálam most/itt viszonylag sokáig tart, mert mint írtam, mindent benehezítettem, de az a lényeg, hogy így is probléma nélkül működik.
Akinél nem működik megfelelően, az "üsse" a szolgáltatót, SIM kártya csere...stb.[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz Summi72 #8964 üzenetére
A prémium kategória egyfajta tech demo a gyártók részéről, belezsúfolnak mindent, megmutatják, hogy aktuálisan mire képesek, ezzel nagyjából üzennek a többi riválisnak is, akik ötletet merítenek ebből, új irányokat szab számukra.
Természetes, hogy nem mindenki használja ki az összes lehetőséget, ami ezekbe zsúfolva van, de igazság szerint nem is lehet. De ez van pl. egy számítógép, autó, nő esetén is, máshogy "használja" őket az ember.
Mindenkinek el kell döntenie mire használná a készüléket, mik a prioritások, amelyek megszabják mire is van szükségem.
Szóval nem, ha vki beéri kevesebbel is és tudja, hogy számára nem nyújtana többet egy flagship, akkor felesleges megvennie.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
gusthy
veterán
válasz Summi72 #8989 üzenetére
Az, hogy valakinek egyszer valami nem ment a YouTube-on, nem hinném, hogy bughalmazzá tenné egy készüléket. A Telenor hiba nem csak ezt a készüléket érintette, tehát ne írjunk hülyeséget.
Nincs kedvem végigirkálni a listádat, az egyetlen ismert probléma, amiről én is tudom, a két simes dolog, azt gondolom, hogy ez nem "bughalmaz", nem tudok olyan készüléket, amiben ne lenne valamilyen hiba.
Az, hogy többeknek volt szervizben, nem látom, mire érv, igen, néha a telefonokkal baj van, és erre való a gari, nem hiszem, hogy ez specifikus lenne erre a telefonra.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Summi72 #8989 üzenetére
Sok embernek feleslegesen járt szervizben a telefonja, mert a Telenor erőltette, hogy a 4G-s problémája miatt szervizeltessék, tette ezt a szolgáltató még azt követően is, amikor a hivatalos szerviz már kimondta, hogy nem a készülékkel van gond.
Olyan telefon nincs, amire egyáltalán nincs panasz, de a problémák jelentős részére született megoldás itt is, illetve folyamatosan optimalizálják a külsős alkalmazásokat is az Oreóra, így már azokkal kapcsolatban is egyre kevesebb a hiba, arról viszont nem a telefon és annak a gyártója tehet, ha nem minden harmadik féltől származó alkalmazás fejlesztője jutott még el odáig.
Ami valós probléma, az hiba, letagadni senki sem fogja szerintem, továbbá az Oreónak is vannak még bogarai - nem csak ezen a telefonon, de érthetően ezt is érinti némelyik -, viszont amiről nem a készülék vagy annak gyártója tehet és nem is az oprendszere, hanem például harmadik féltől származó, külsős alkalmazás optimalizálatlansága miatt van, esetleg felhasználói hiba, azt a helyén kell kezelni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9128 üzenetére
Megértem, hogy téged bosszant a dolog és az valóban nem vigasztal senkit probléma esetén, hogy másnál nincs gond, vagy épp megoldódott a SIM kártyák cseréje által, esetleg bármilyen más módon, épp ezért mennék tovább és nem hagynám magam lepasszolni egyik félnél sem.
Volt már ilyenben részem - nem saját probléma kapcsán, csak megkértek, hogy segítsek -, amikor egy hiba esetén nem volt elég a SIM kártya cseréje, de a szolgáltató annyival szerette volna letudni a dolgot, viszont ki-ki alapon annyira részletesen leírtunk és levettünk, valamint szemléltettünk a gyakorlatban mindent, hogy a sokadik körnél már sikerült túljutni a kellően hozzá nem értő illetékeseken és a SIM kártyához tartozó profilban eszközölt szükséges/megfelelő módosítás már megoldást jelentett.
Adott esetben a gyártói képviseletet is "zaklatnám" ettől függetlenül, mert egyrészt ők is hozzájárulhatnak akár a probléma orvoslásához - pláne ha szoftveresen is lehet valamit tenni, például a szolgáltatóval együttműködve igazodni az amúgy nem túl elterjedt és emiatt nem kellően preferált szolgáltatási módokhoz, még ha az nem is társul a gyártói fejlesztés modern, előre mutató elgondolásához -, másrészt nyomást gyakorolhatnak a szolgáltatókra, hogy kellően foglalkozzanak a problémával, ahogy történhetett az a Telenor 4G probléma esetén is. -
Buckey
senior tag
válasz Summi72 #9125 üzenetére
Szia!
Lehet, hogy igazad van, és tényleg nem kerek valami, de szerintem max. csak egyedi hiba lehet.
De az is biztos, hogy (főleg) ebben az országban nem úgy működnek a dolgok, mint ahogy kellene.
Konkrétan egy fejlett országban kitalálnak valami hiper-szuper dolgot, ami még szabványos is, biztos le is tesztelték minden téren, de itt spórolnak egy-két dolgon, mert úgysem lesz kihasználva/fogyasztó úgysem veszi észre címszóval elintézik a dolgot.
Itt van a példa, Mate10 PRO. Érdekes, külföldön mindenhol jó, csak itt problémás. És a szolgáltatók nem ismerik be a hibát, mert lebuknának a spórolás/nagyobb haszon miatt.De van itt pl. autó is, amit itt nem árulnak, hiszen a magyar szabványú üzemanyag sok meghibásodást okozna.
Én is egy külföldi szolgáltatónál dolgozom (nem távközlés, még mielőtt félreértés lenne), minden rendben, szép és jó, de folyamatos a reklamáció. Ráadásul mikor én, mint dolgozó érdeklődtem, hogy mi ez a sok hiba, a központ letagadta, hiszen ők nem látnak semmit. Pedig látniuk kellett, mert később megnéztem, és én is láttam, de hazudtak.
Szóval, minden szolgáltató egyforma, főleg ebben az országban, mert nincs semmi súlyos következménye a sunyiságuknak. Így addig kell a nyakukra járni, amíg meg nem oldják a problémát. A készüléket árulják hivatalosan, így működnie kell!
Ha nem, akkor fogyasztóvédelem stb. hatóság.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9128 üzenetére
Azt várom, hogy a szabadidőm párosuljon a megfelelő hangulatommal és a Telekomot fogom "betámadni" első körben például azért is, mert az ő hálózatukon nem jelzi ki a készülék külön a 4G+ kapcsolatot - pedig a mért sebesség és a célirányos alkalmazások által kinyert infók alapján is arra csatlakozik a készülék -, a másik két szolgáltató SIM kártyájával viszont adott a 4G+ kijelzés a megfelelő hálózatokon.
Olyan részletességgel írom majd le ki-ki alapon is, hogy nyitott kérdés nem maradhat, amibe kapaszkodni tudnak, illetve a készülék szervizbe küldését, de még csak a szoftveres gyári visszaállítást sem javasolhatják, továbbá másra sem hivatkozhatnak majd, a pláne meg az lesz, hogy a tőlük vásárolt készülékre is igaz a fenti leírás.
A készülék az adott hálózati kapcsolat milyenségének a kijelzésekor a szolgáltató hálózata által küldött információkat is figyelembe veszi, részint ott lehet szerintem a kutya elásva, de majd kiderül...[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9125 üzenetére
Én vasárnap cseréltettem a simet, szintén tudot az eladó a Mate 10 mizériáról , de szó nélkűl cserélte, még a személyimet se kérte el csak a telefonszámot.Jaés ingyen.
Más:
Közben nekem is megjött nem egész 4 hét alatt Aliról egy tokom, tetszik mert full átlátszó hátul, az oldalain is van vékony fekete csík, bár nem látszik ha bele van rakva a telefon.A sarkai is feketék, megerősitett hatása van.
A gomboknál is fekete.[ Szerkesztve ]
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Vvarpi
tag
válasz Summi72 #9128 üzenetére
Sim csere után is fennálló probléma esetén a kártyákat át kell rakni egy másik Mate 10-be, ha ott jó akkor a te készüléked a hunyó.
Ha ott sem megy, akkor lehet szöszölni a hiba felderítésén.
Sok minden okozhatja a problémád, amit csak türelemmel fogsz tudni megoldani.
Itt sokan tudnak tanácsot adni, de helyetted senki nem fogja megcsinálni.Sim, telefon, Android verzió miatt én is szívtam már.
A Thl 4400-as telómmal jártam úgy, hogy 4.2-es rendszerrel mentek a kártyáim(vodás+telekom) közel egy évet hiba nélkül, majd hivatalos 4.4-re való frissítés után 0 térerő a vodás sim-en.
4.2 vissza és ismét jó, kártya csere után megint minden szuper 4.4-el is.
A mai napig kissé érthetetlen, hogy egy android frissítés miatt keljen sim kártyát cserélni.Most épp az Amazfit app szívat ezzel a telóval.
Ha az óra nem csatlakozik bluetooth-on a telefonhoz, akkor szétesik a wifi, belassul a letöltés nem látja a hálózatokat. Amikor csatlakozik minden tökéletes. Mate 8-al használva minden jó volt.Volt olyan samu tulaj aki agyon szarozta és eladta ezért a hibáét az órát, mert az Ő telefonja az biztasson jó.
Mindkét készüléket imádom és mindkettőhöz ragaszkodom, de a technika már csak ilyen.
Úttörő technológiákat használó készülék birtoklása esetén előfordulnak hasonló hibák.
Bezzeg aki még mindig nokia 3310-et használ......Ha te is teszel érte hidd el neked is jó lesz, mint az összes többi mate 10 pro tulajnak.
Esetleg követed lge73x példáját.#9027 shagy:
NILLKIN Super Frosted Shield tokot használok és erre a szegély nélküli teljesen átlátszó edzett üvegre várok: Imak 3D Full Cover Tempered Glass
[ Szerkesztve ]
-
Kavinton75
senior tag
válasz Summi72 #9155 üzenetére
Gondolom olvasgattál vissza a 4G-s témában Dual SIM-es telefonnál.
Én csak azért kötöttem Helló Data csomagot, hogy ezt megnézzem (de lehet nem mondom le, én vagyok a net szolgáltató a családban).
Teljesen hibátlanul megy a két Telenoros kártya váltása.
Egyszer sem kellett perceket csak másodperceket várnom.
Nem azt állítom, hogy nem a telefon hibája, de akárhogy kerestem a neten nem nagyon voltak elarásztva negatív kommentekkel.
Sanszos, hogy inkább szolgáltatói probléma.
Amúgy én is azt várom el, hogy a gép legyen értem és ne én a gépért.További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9272 üzenetére
Szia,
A H+ inkább a véletlen műve lehet, mert elvileg nincs összefüggés, illetve ha nem VoLTE képes az előfizetés (Domino esetén nem adott, illetve a flottás/céges előfizetések jelentős részénél sem), akkor híváskor vált vissza az elérhető 3G/H/H+ módok valamelyikébe.
Ha a második foglalatban olyan Telekomos SIM kártya van, ami VoLTE képes, akkor érdemes bekapcsolni az Internetelérés hívások közben opciót.
Úgy is kipróbálhatod, hogy kikapcsolod az LTE nagy sebességű módot, Cat16/18 hálózat nincs még, de kihatással lehet a működésre.
Kétkártyás 4G esetén muszáj feleződnie/csökkennie a sebességnek, mivel olyankor osztoznak az antennákon az előfizetések/SIM kártyák. -
spider80
őstag
válasz Summi72 #9276 üzenetére
a H+-t előnyként irod 4G helyett? Mert ezt sem tartom normális működésnek,hogy ilyenkor meg csak H+-ra áll be mindkét kártya.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9276 üzenetére
Az jó, ha megy a váltás oda és vissza is, de részint nem értem, mit kapcsoltál még, vagy milyen kombinációban, hogy H+ van? Már ha nem írtad el.
Ha a kétkártyás 4G-t kikapcsolod, akkor az okés, hogy csak az egyiken van 4G, illetve akár mind a kettőn kikapcsolható a 4G,
Az LTE nagy sebességű mód a 4G-t nem kapcsolja ki, csak a két leggyorsabb módot (Cat16/18), de olyat úgysem szolgáltatnak még sehol.
A Telenort ilyen tekintetben nem vágom, de mivel a Telekomnál azonnal megy bármilyen új SIM kártyán a 4G, ezért a Vodafone setén meglepett anno, hogy az új SIM kártyán nem volt 4G, utána kellett olvasnom, hogy napok elteltével kapcsolja be a rendszer, miután észleli, hogy 4G képes a telefon - úgy is lett, a második napon jött az SMS a 4G aktiválásról.beyruth82: Jók a fényképek!
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9276 üzenetére
Nem működik
Újraindítottad?
Váltás nálam ment (iga csak 2x próbáltam) amig újra nem indítottam a telot. Utána rosszabb lett mint volt.
Én visszakapcsoltam a nagy sebb.LTE módot , így legalább elég ha a 2. Simet inaktiválom és rögtön vissza, egyből megjön sim 1re a mobilnet.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9292 üzenetére
Az oké, hogy az LTE nagyseb. kikapcsolásnál újraindul magától de miután váltottál ide-oda akkor indítsd újra, mert az alap probléma az, hogy kikapcsolás -újraindítás után nem jön vissza a mobilnet.
Nekem legalábbis nem jön vissza ezzel a" módszerrel" sem.
Én Voda-Telekom simmel próbálkozom.
A voda kártya a gyanus, de kali mester is NFC Voda kártyával használja és neki jól müködik.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Kavinton75
senior tag
válasz Summi72 #9534 üzenetére
Az is lehet, hogy a tieddel van valami, mert a többségnek nincsenek ilyen jelenségei.
Remélhetőleg megoldódik és tényleg fogod tudni használni ezt a telefont.
Ami szerintem egy remek darab.További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9534 üzenetére
A Hiawei panasz osztályal pont kitörölheted. Válaszolnak a sablon válasszal és ennyi. Azóta 3x írtam, válaszra sem méltattak, de elküldték a panaszlehetőségeket és a békéltető elérhetőségét.
Más a többieknek:
Beltéri fotózásnál otthon kritikán aluli képeket csinál a telefon. Lehet a hálóban lévő világítást nem szereti, nem tudom. Próbáltam a gyereket fényképezni fürdetés után és értékelhetetlen lett. Az egy dolog, hogy a gyerek fészkelődik de az egész kép narancs árnyalatú lett, próbáltam Proban is de nem lett jobb.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
D4ni
őstag
válasz Summi72 #9543 üzenetére
Én 2-3 Bt fülest használok (Huawei AM61, xiaomi Bt sport earbuds, palntronics e50) napi 1 órát legalább hallgatok zenét, illetve 10 percet telefonálok bármelyikkel és eddig ezzel a telefonnal nem volt még szakadozás sem, nem hogy konkrét kapcsolat bontás. Újra párosítás? Valamint nekem 1 simes készülékem van.
"Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9923 üzenetére
Én cseréltettem 3 nap után és ugyan az
Kalinak lesz igaza .
Hétvégén úgy néz ki le tudom próbálni Telenor kártyával, hátha kiszűrhető a Voda kártya hibája, és talán lefrissűl a Telenor kártya miatt a 131-reHonor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9933 üzenetére
Nem különösebben. A 2es sim privát, egy hónapban 2x hívnak azon, nem használom. A céges Voda kártya korlátlan beszélgetés 10Gb nettel, mindenre elég.
Jobban idegesít az a tulajdonsága a telefonnak, hogy eszméletlen érzékeny a bekapcsoló gomb, emiatt naponta 1-2x újraindul a telefon.Ilyenkor kell a mobilnet kikapcs,2es sim letilt, mobilnet vissza, 2es sim engedélyez.
Az még jobban idegesít, hogy válaszra se méltatnak a Huaweitől, nincs hivatalos válasz, hogy ez és ez a hiba, tudunk róla, cseréltessen a hivatalos gyártói álláspontra hivatkozva sim kártyákat amig jó nem lesz..
Addig engem néznek hülyének a szolgáltatók, hogy mit cserélgetek.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz Summi72 #9998 üzenetére
Leveleznék én is velük de nem válaszolnak, már rájuk íram messengeren is, hogy itt a hivatalos hivatkozási szám a válaszlevelükből , mi van már? Továbbítjuk levelét a technikus kollégának. Mindom ezt is ? Azóta semmi válasz.
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM