-
Fototrend
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eli577
senior tag
Nagyon viccesnek találom a Hardverapron a Mate 20 hirdetéseket. Nem tudom miért gondolják egyesek, hogy ha valaki az előrendelésnél nem fizet ki rá 329 ezret, úgy, hogy adják az órát is mellé, az miért fog utána még többet is kiadni érte. Gondolok itt a Mate 20 Pro 350 ezres és a sima Mate 20 250 ezres hirdetésekre.
-
Eli577
senior tag
Sok sikert. Én elő voltam jegyezve a készülékre, egyszer hívtak múlt szerdán, nem tudtam felvenni, és azóta semmi. Pedig kétszer is hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet az előrendeléssel.
@(#1918) kano: Téged legalább felhívtak. Engem sajnos nem tiszteltek meg a visszahívással.
[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Megnéztem, hogy a Telekom milyen remek ajánlatokkal rendelkezik a készülék vonatkozásaban. Majd beírtam, csak kammilláztam. Úgy, hogy aláírok két évre, és havonta több, mint ötezret fizetek az elofizetesre, a telefont az órával együtt MÁR 390 ezerért odaadjak. Olcsóbban megkapom, ha külön külön megveszem kiskereskedelmi áron mind a kettőt. Vicc ez a T-mobil.
-
Eli577
senior tag
Előfordulnak jó akciók, de tapasztalataim alapján a Telekom messze a legdrágább. Ugyanez a telefon+óra csomag Telenor-nál 280 volt elővételben feltöltőkártyával. Azért az nem mindegy.
Persze ha az ember részletre venné, akkor a szolgáltatós vásárlás sokszor egyszerűbb és nem feltétlenül drágább. -
Eli577
senior tag
Mi hír van egyébként a zöldülős szélű kijelzős készülékek szervizeléséről? Nálam is mutatkozik a jelenség, mondjuk nem annyira zavaró, de azért inkább akkor egy másik készülék kellene ha cserélik.
-
Eli577
senior tag
Amúgy nem gondolom azt, hogy a panelek lennének rosszak azokban a készülékekben amik zöldülnek, valószínűbb az összeszerelési hiba. A panelek ugyanolyan technológiával készülnek, valószínűleg ugyanott és elég gáz lenne, ha ilyen hibarátával működne egy üzem.
-
Eli577
senior tag
Lehet, hogy így van, de azért ezek elég extrém esetek, bár láttunk már ilyet (Note 7.... ).
@Kali: nekem LG paneles van, de nem tapasztaltam olyan mértékű zöldülést, mint amiket itt képeken látni. Mondjuk a széleken, ahol hajlított a kijelző ott van egy kis színtorzulás, de az nem olyan zavaró. Ez gondolom a BOE paneleknél is van, meg amúgy S8, S9-nél ugyanúgy megvan, csak azok nincsenek annyira hajlítva és nehezebb észrevenni.
Valaki esetleg tud küldeni egy képet BOE kijelzős készülékről, amin fehér, vagy szürkés háttér van? Kíváncsi vagyok.
-
Eli577
senior tag
válasz CSIPÁSKANDÚR #3122 üzenetére
Arcfelismerés nagyon gyors és pontos, sapkában szemüveggel is megy fényviszonyoktól függetlenül.
És ami pluszban jó, be lehet úgy állítani, hogy a készülék felemelésre felold mindenféle plusz mozdulat nélkül ha az arcod előtte van.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Aztán ugyan milyen közvélemény-kutatás alapján jutottál erre, hogy a készülékek 70%-ánál defektes a kijelző? Arra esetleg nem gondolsz, hogy jóval többen vásárolták meg, mint ahányan itt megosztják a tapasztalataikat? Amúgy meg nekem is zöld a szélén két vékony csíkban....és? Majd ki lesz cserélve, a felhasználói élményt egyáltalán nem, vagy csak minimálisan befolyásolja. Ahogy kollega írta, lehet, hogy nem is tűnik fel az embernek, ha nem folyamatosan ez menne a topicban.
Az meg egy másik kérdés, hogy ha olyan sok készülék lenne érintett, akkor a mobil-portálok cikkeznének róla, és nem csak egy napig lett volna téma, amikor elkezdték az értékesítést.Meg azért felteszem a kérdést, hogy mivel jobb az, amikor Samsung telelon SAMOLED kijelzője már egy kis forgatástól is zöldes árnyalatban úszik a színtorzulás miatt ha a betekintési szög változik? Ja, az a különbség, hogy azt nem fogják cserélni. Az az így jártál kategória.
És persze érthető a hőzöngés és felháborodás, de csak egy darabig. Miután a Huawei már kvázi elismerte a hibát és cserélni fogják a készülékeket, nem kellene annyit pattogni már szerintem ezen a témán.
[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
válasz xedamen #3158 üzenetére
Szerintem az Apple szervizeléshez, javításhoz való hozzáállását inkább ne firtassuk, mert ez nem a legjobb példa a jó Costumer Service-re.
@(#3160) ΞΔGLΞ:
Akkor ha jól értem, neked se Mate 20 Pro-d nincs jelenleg, se nem tapasztaltál zöldülést. Akkor miért kell neked is ezt a témát tovább izzítani?
Elismerte a hibát a gyártó? ---- IGEN
Cserélik az érintett készülékeket?----- IGEN
Jelentős egyébként hiba? Befolyásolja a működését a készüléknek? ---- NEM[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Látom beindult a személyeskedés. Mi az, hogy másodszor jövök ezzel? Mondtam én olyat, hogy az összes samoled kijelzőre ez jellemző? Hány amoled kijelzős Samsung telefonod volt az elmúlt években ha kérdezhetem? Mert nekem elég sok, és sajnos saját tapasztalatból írom amit írok. Nem egyszer fordult elő egészen S8ig bezárólag, hogy komoly szintorzulás volt ha szögben néztem. De nyilván hazudok.
Azt se állítottam, hogy ennél a készüléknél zöldülés nincs és nem probléma, azt mondtam, hogy nagyobb feneket kerítenek neki itt a fórumon, mint amekkora probléma. Kellemetlennek kellemetlen, de cseréli a gyártó, és ez a lényeg. És igen, én is le fogom adni cserére.
Engem ne oktass ki, ha ellenvélemenyed van, akkor írd le személyeskedés nélkül és főleg úgy, hogy nem hazudtolsz meg másokat és nem vonod kétségbe a képességeiket és a szándékaikat. Mert ugye én itt Samsung ellenes hangulatot keltek és baromságokat kürtölök szét állandóan.... Nevetséges.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Annak aki esetleg kijelzőprobléma miatt (vagy mondjuk bármi más miatt 😁) gondolkodik a szervizen, egy kis tapasztalat:
Múlt hét pénteken kértem háztól házig szállítással a szolgáltatást. Hétfőn elvitte délelőtt az MPL, ma pedig már vissza is kaptam. Kicserélték a készüléket, nem tököltek (probléma egyébként a klasszikus kijelzőzöldülés volt).
Szóval teljesen meg vagyok elégedve velük. Aztán remélem, hogy ez nem kezd el zöldülni@Ghostpetya:
A telefon mondjuk nálam is csupa ujjnyomat volt, és az meg külön vicces volt, hogy az MPL futár hív délelőtt hogy meghozta a telefont, nem is értettem először, hogy miről beszél, aztán leesett, hogy a szervizes készülékről beszél. A furcsa az volt a dologban, hogy a Huawei-től nem kaptam semmilyen értesítést előzetesen, hogy elkészült a telefon, és küldik.
Kommunikációban és az ilyen aprosagokban, mint a készülék letakarítása, azért fejlődhetnek még.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
válasz spartan44 #3578 üzenetére
Van ez a HiCare nevű alkalmazás a telefonon, abban van egy szervizes rész, és ott munkaidőben live chat-en keresztül egyeztettem velük. Előzetesen kellett nekik az IMEI szám, gyári szám, én küldtem egy-két fotót is a zöldülésről, illetve a vásárlás dátuma. Még e-mailen jött egy megerősítés, és utána vitte a futár. A futárnak pedig komplett csomagot adtam, a telefont, tartozékokat, eredeti dobozban, számlát másolatban és a jótállási jegyet.
Egyszerű, kényelmes és gyors volt, leszámítva azt, hogy a visszaküldésről nem értesítettek előzetesen.
[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Még amikor elkezdődött ez a zöldülős mizéria, volt egy cikk a Gsmarena-n, ahol egy Huawei-es magyarázta, reagálva a problémára, hogy kijelzőragasztás, összeszerelési technika és miegymás. Akkor és azóta sem foglaltak állást, miszerint az LG panelek a problémásak.
Most BOE kijelzős példányom és a széleken, ahol a kijelző hajlik, látható egy zöldes csík mindkét oldalon. Nem különösebben érdekel, és az okát is tudom, miszerint ha nem pont szemben van a kijelző az ember szemével, akkor lesz egy enyhe színtorzulás a zöld árnyalat irányába.
A lényeg, amit ki akartam hozni ebből az egészből, az az, hogy vannak olyan LG paneles eszközök, ahol nincs zöldülés, és az is gyanús, hogy a kijelző szélein, a ragasztási pontoknál kezd el zöldülni. Nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy a ragasztóanyag, a telefon használat során keletkezett hője lehet inkább a ludas. Különben miért nem az egész kijelző zöldül? -
Eli577
senior tag
Nem fogod tudni előre, hacsak nincs valami tuti ismerősöd a Huawei-nél, aki gyári szám, IMEI alapján meg tudja nézni.
A legbiztosabb és egyben leggyorsabb szervizelési metódus a háztól házig futáros szolgáltatása a gyártónak, legalábbis az eddigi tapasztalatok ezt mutatják. Nekem hétfőn vitték, csütörtökön már hozták is az új készüléket. -
Eli577
senior tag
válasz smidipeti1 #3655 üzenetére
A HiCare nevű alkalmazásnak van egy szervizes része, ott élő chat-en igényeltem. Korábbi hsz-ben leírtam részletesen, két napja.
-
Eli577
senior tag
Akkuidő még mindig elég jó. 36 órája levéve a töltőről, 6 óra SOT, sok Bluetooth zenehallgatassal, kb. két és fél óra játékkal, folyamatos wifi/4G adatkapcsolat, most már 5 százalék alatt, úgyhogy megy töltőre.
-
Eli577
senior tag
Üzemidő:
Ilyen sokat utoljára még a symbianos telefonokbol tudtam kihozni. Nagyszerű értékek, reggeltől másnap estig, vegyes használattal, állandó adatkapcsolattal, okosoraval, szinkronizálással, játékkal, zenehallgatassal. Végre egy készülék, amit nem kell minden este töltőre dugnom.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
válasz Fantomas80 #3782 üzenetére
Ez érdekes, nekem összes tartozékkal, eredeti dobozban kellett leadnom, és egy full új készüléket kaptam, csak bontott volt a doboza. Látszott, hogy bekapcsolták, és megnézték, hogy milyen kijelzője van, mert ujjnyomatos volt az üveg.
Kicsit furcsa mondjuk, hogy nincs egy olyan nyilvántartásuk (vagy nem férnek hozzá a szervizesek), ahol gyári számok alapján meg tudják nézni a komponenseket. -
Eli577
senior tag
Van egy dolog, amit nem tudok megszokni, az, hogy a hangerőgombok pont a bekapcsológomb felett vannak. Ez Huawei szokás? Mert ilyen előnytelen elrendezéssel még nem volt dolgom, állandóan tapicskolom a hangerőgombokat.
-
Eli577
senior tag
Aki lassúnak érzi az arcfelismerést, annak javaslom, hogy kapcsolja ki a szemkontaktus kötelező voltát a beállításoknál. Ha az nincs bekapcsolva, akkor annyi ideje sincs az embernek, hogy elszamoljon egyig és már fel is oldotta.
Az ujjnyomatolvasó nem tökéletes, de például messze jobb, mint ami az S8-on volt (arról jövök), persze a jobb optikai ujjnyomatolvasók kisebb hibaszazalekkal dolgoznak, de szerintem ez is elég jó.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
Magánszemélyként nem is lesznek nagy kedvezmények, de céges előfizetőként már egész más a helyzet. Minél több szám van egy flottában, minél többet fizet egy cég, annál jobban hízik a készülékkedvezmény kerete. Én pl. pár hónapja egy Note 8-a hoztam ki 0,-Ft-ért a Telenortól, mondanom sem kell, hogy el is adtam, és természetesen az új, piaci ár alatt....rögtön vitték is.
Persze egy flottához egy kedvezménykeret tartozik, amit nyilván a cég/flottatulajdonos szokott igénybe venni. Nem nehéz két évente 150-200 ezer kedvezményt összekukázni, ha eleget fizetek céges szinten.
Azért aki így szeretne vásárolni, annak mindenképp javaslom, hogy a számlán lesse meg, hogy mi a végösszeg, amit fizetnie kellett a vásárlónak, illetve, hogy hitel tartozik-e hozzá. Könnyen bele lehet futni letiltásba, ha az eredeti vásárló elfelejti fizetni a részletet. -
Eli577
senior tag
válasz babosmiki #4128 üzenetére
Az AOD a jelenlegi formájában csak a hivasinfot és az SMS-t jelzi, mást nem. Már ha erre gondolsz.
@Spartan:
Nálam eredeti dobozában minden gyári tartozékkal együtt vitte a futár. Értesítést nem kaptam arról, hogy megérkezett volna a készülék, illetve hogy áll a szervizelés, hanem három nappal később egyszer csak hív a futár, hogy hozta a telefont. Akkor meg is állapítottuk itt többen, hogy kommunikációban van még fejlődni való. -
Eli577
senior tag
Ezt a videót én is néztem, és utána, illetve az után, hogy a Huawei nem igazán foglal állást kijelző ügyben, egyre inkább az jön le, hogy nem kijelzőhibáról van szó a zöldülésnél, hanem konstrukciós hibáról. Arra kíváncsi lennék amúgy, hogy a javítás alatt mit értenek, mert arról nem nagyon esik szó, hogy kijelzőt cserélnek, vagy ragasztót, vagy mit?
-
Eli577
senior tag
válasz babosmiki #4144 üzenetére
Igen, a többi gyártó AOD-éhez képest elég szegényes, se 3rd party notification, se testreszabási lehetőség. Remélem, hogy a következő komolyabb frissítéssel fejlesztik ezt a funkciót, mert ez így kicsit halvány.
@Norbi:
Nem az összes LG panelesen jelentkezik a zöldülés, használni kell, és kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Eli577
senior tag
válasz Litván Zongora #4160 üzenetére
Van sok, de egyik se az igazi. Van amelyik a képernyő lezárással nincs kibekulve, van amelyik a feloldással, stb. Nekem idáig csak a Samsung és az LG AOD-je volt amilyet elvárnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- REALME 10 .128Gb.8gb.4G Mobiltelefon eladó
- IPhone 11 64GB gyári független ÚJ Product Red 90 nap Apple garancia
- iPhone 13 Pro, Friss akksival
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen