Új hozzászólás Aktív témák

  • #14379520

    törölt tag

    De, keresni kell racionális okokat.
    A Huawei angliai képviseletéről nem tudok semmit. (Magyarországon viszont nagyon jól működik, plusz a szervizzel is elégedett vagyok, szeretem ezt a postai beküldési lehetőséget.)

    Viszont garanciális jogaid ettől függetlenül vannak.
    Nálam is volt már, hogy hibázott a szerviz, én viszont nem olyan vagyok aki ezt annyiban hagyná. (ne hagyd te se)
    Csodát ne várj, elvárásaid viszont legyenek.

    Azaz: Az hogy nem működik az ujjlenyomatolvasó, szerintem szervizelést igényel. Mivelhogy ez nem egy kikapcsolható funkció és nem jellemző ilyen súlyos szoftveres hiba sem.
    A gyári visszaállítást (factory reset) mindenképp próbáld meg. Ha nem oldja meg, akkor szerviz.

    Ha pont egy előző szervizelés után romlott el, akkor is szerviz.
    Ha ugyanoda, akkor ugyanoda. Szépen írd le: nem megy.

    Lehet szidni a szervizt, meg 'soha többé ezt a márkát' mondást kiáltani, de ettől nem lesz jobb.

    Mindenki hibázik, de nekem mindig helyrehozták egy szó nélkül. Nem kellett fenyegetőznöm sem (azzal csak magamat járatnam le - ha szükségesek további lépések, akkor SEM fenyegetőzök, ezt ne tedd te sem. Írd le mi a gond, mi kell, érvényesítsd az igazadat, határozottan.)

    A frissítés nem fogja megoldani a gondodat, ez biztos.

    Sokminden mást meg fog oldani, hoz új funkciókat stb., de ujjlenyomat olvasó javításra nem alkalmas.

    Én magam még garanciás telefonnál nem futottam bele ebbe a hibába ('házibarkács' hátlapcserélt telefonoknál annál inkább), de olvastam pont nemrég egy ilyen esetről. Ő is ráhagyta a szervizre és várta a szoftveres csodát... Ne tedd.

    Megjegyzem nehezen hiszem el, hogy nincs legalább egy call center/telefonos ügyfélszolgálat szintű elérhetősége a gyártónak, holott Magyarországon ez elég flottul működik.
    De ez mindegy is, mert most (még) nem kell.

    Most - mivel ha jól értem garanciás a telefonod, de ha nem akkor is - küldd be mégegyszer javításra!

    Sorold fel az összes általad tapasztalt hibajelenséget, főként az ujjlenyomatolvasósat.

    Ha az előző javítás óta van a gond, ez is szerepeljen.

    Regényeket ne írj nekik. Tényeket írj, mi volt, mi lett, mi legyen.

    A szerviz látni fogja, hogy volt-e szétszedve azóta a telefon (különbséget lehet tenni) tehát nem gondolom hogy megpróbálnák rád fogni.

    Egy garanciás telefonnál ezzel nem lehet gond. Ha fizetős javítás keretében romlott el, akkor is jogos a reklamáció csak nehezebb lesz bizonyítani. Itt már lehet, hogy kelleni fog a gyártó ügyfélszolgálata, aki bizonyos értelemben 'főnöke' a szerviznek. (Nem szó szerint érteni. De a szerviz a gyártó utasításai alapján jár el)

    Hiszti kerülendő. Készülékcserét, másik szervizt ne kérj. Javítást kérj.

    Az jogos igény, hogy úgy működjön mint újkorában. Más nem.

    Szoftver: szigorúan meg van határozva hogy a szerviz milyen szoftvert telepít.
    Ez általában a legújabb szoftvert jelenti, néha régebbit.

    De mindenképpen a készülékre valót. Biztosíthatlak, hogy nem hasraütésszerűen választják ki a telepítendő szoftvert és 'vicces szoftvert' sem telepítenek. (bármit is jelentsen ez)

    Olyan viszont simán van, hogy egy régebbi verzióval jön vissza a telefon.

    Fődarab (~alaplap) csere után megfigyelhető.
    Ezt nem szándékos kiszúrásból csinálják, sok oka lehet, van hogy nem követelmény hogy a legújabb verzióval menjen ki, van, hogy 'ez van rajta'.

    Kéréseid persze lehetnek. Nem tilos telefont szoftverfrissítésre sem beküldened.

    Ha garanciás a telefonod, akkor ezt ingyen elvégzik.

    Nem garantálom, hogy újabb verzió kerül rá ezáltal - azt teszik rá, amit tudnak és előírnak, de legalább jót telepítenek rá.

    Tehát
    1. Simán elképzelhető hogy a visszakapott telefon hónapokig egy régebbi verzión ragad. Nem gond, majd frissül. Nincs teendőd, ne aggódj, nem kell szerviz.

    2. Ha hibát tapasztalsz - > szerviz.

    3. Ha házilag próbálsz hibát javítani, elvesztheted a garanciát.
    Értsd különösen: A firmware finderes mutatvány nem fogja megoldani az ujjlenyomatolvasó hibáját.
    De cserébe ha rossz verziót telepítessz vagy bármit rosszul csinálsz, minimum bukod a garanciát de akár a telefon is elromolhat.

    Nem értem miért akarod a szerviz munkáját elvégezni, én örülök ha ingyen megcsinálják helyettem. Egy garanciális telefonnál nincs is más ésszerű választásom.
    De ha mindenképp saját kézbe akarod venni a dolgokat, akkor megfelelő előismeret (értsd: szoftveres és hardveres) is legyen meg, mielőtt belekezdessz.
    Mi is szívesen segítünk itt persze, tehát kérdezz nyugodtan továbbra is.
    Viszont 'rejtélyes jelenségek' vagy 'vicces szoftver' fogalmak nem maradhatnak. Delete.

    Tudnod kell a hibát behatárolni ahhoz, hogy megtippelhesd, az általad gondolt művelet megoldhatja-e azt.(nem, vagy nem teljesen)

    Legjobbakat!

Új hozzászólás Aktív témák