-
Fototrend
Huawei P9 Lite 2017 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14379520
törölt tag
De, keresni kell racionális okokat.
A Huawei angliai képviseletéről nem tudok semmit. (Magyarországon viszont nagyon jól működik, plusz a szervizzel is elégedett vagyok, szeretem ezt a postai beküldési lehetőséget.)Viszont garanciális jogaid ettől függetlenül vannak.
Nálam is volt már, hogy hibázott a szerviz, én viszont nem olyan vagyok aki ezt annyiban hagyná. (ne hagyd te se)
Csodát ne várj, elvárásaid viszont legyenek.Azaz: Az hogy nem működik az ujjlenyomatolvasó, szerintem szervizelést igényel. Mivelhogy ez nem egy kikapcsolható funkció és nem jellemző ilyen súlyos szoftveres hiba sem.
A gyári visszaállítást (factory reset) mindenképp próbáld meg. Ha nem oldja meg, akkor szerviz.Ha pont egy előző szervizelés után romlott el, akkor is szerviz.
Ha ugyanoda, akkor ugyanoda. Szépen írd le: nem megy.Lehet szidni a szervizt, meg 'soha többé ezt a márkát' mondást kiáltani, de ettől nem lesz jobb.
Mindenki hibázik, de nekem mindig helyrehozták egy szó nélkül. Nem kellett fenyegetőznöm sem (azzal csak magamat járatnam le - ha szükségesek további lépések, akkor SEM fenyegetőzök, ezt ne tedd te sem. Írd le mi a gond, mi kell, érvényesítsd az igazadat, határozottan.)
A frissítés nem fogja megoldani a gondodat, ez biztos.
Sokminden mást meg fog oldani, hoz új funkciókat stb., de ujjlenyomat olvasó javításra nem alkalmas.
Én magam még garanciás telefonnál nem futottam bele ebbe a hibába ('házibarkács' hátlapcserélt telefonoknál annál inkább), de olvastam pont nemrég egy ilyen esetről. Ő is ráhagyta a szervizre és várta a szoftveres csodát... Ne tedd.
Megjegyzem nehezen hiszem el, hogy nincs legalább egy call center/telefonos ügyfélszolgálat szintű elérhetősége a gyártónak, holott Magyarországon ez elég flottul működik.
De ez mindegy is, mert most (még) nem kell.Most - mivel ha jól értem garanciás a telefonod, de ha nem akkor is - küldd be mégegyszer javításra!
Sorold fel az összes általad tapasztalt hibajelenséget, főként az ujjlenyomatolvasósat.
Ha az előző javítás óta van a gond, ez is szerepeljen.
Regényeket ne írj nekik. Tényeket írj, mi volt, mi lett, mi legyen.
A szerviz látni fogja, hogy volt-e szétszedve azóta a telefon (különbséget lehet tenni) tehát nem gondolom hogy megpróbálnák rád fogni.
Egy garanciás telefonnál ezzel nem lehet gond. Ha fizetős javítás keretében romlott el, akkor is jogos a reklamáció csak nehezebb lesz bizonyítani. Itt már lehet, hogy kelleni fog a gyártó ügyfélszolgálata, aki bizonyos értelemben 'főnöke' a szerviznek. (Nem szó szerint érteni. De a szerviz a gyártó utasításai alapján jár el)
Hiszti kerülendő. Készülékcserét, másik szervizt ne kérj. Javítást kérj.
Az jogos igény, hogy úgy működjön mint újkorában. Más nem.
Szoftver: szigorúan meg van határozva hogy a szerviz milyen szoftvert telepít.
Ez általában a legújabb szoftvert jelenti, néha régebbit.De mindenképpen a készülékre valót. Biztosíthatlak, hogy nem hasraütésszerűen választják ki a telepítendő szoftvert és 'vicces szoftvert' sem telepítenek. (bármit is jelentsen ez)
Olyan viszont simán van, hogy egy régebbi verzióval jön vissza a telefon.
Fődarab (~alaplap) csere után megfigyelhető.
Ezt nem szándékos kiszúrásból csinálják, sok oka lehet, van hogy nem követelmény hogy a legújabb verzióval menjen ki, van, hogy 'ez van rajta'.Kéréseid persze lehetnek. Nem tilos telefont szoftverfrissítésre sem beküldened.
Ha garanciás a telefonod, akkor ezt ingyen elvégzik.
Nem garantálom, hogy újabb verzió kerül rá ezáltal - azt teszik rá, amit tudnak és előírnak, de legalább jót telepítenek rá.
Tehát
1. Simán elképzelhető hogy a visszakapott telefon hónapokig egy régebbi verzión ragad. Nem gond, majd frissül. Nincs teendőd, ne aggódj, nem kell szerviz.2. Ha hibát tapasztalsz - > szerviz.
3. Ha házilag próbálsz hibát javítani, elvesztheted a garanciát.
Értsd különösen: A firmware finderes mutatvány nem fogja megoldani az ujjlenyomatolvasó hibáját.
De cserébe ha rossz verziót telepítessz vagy bármit rosszul csinálsz, minimum bukod a garanciát de akár a telefon is elromolhat.Nem értem miért akarod a szerviz munkáját elvégezni, én örülök ha ingyen megcsinálják helyettem. Egy garanciális telefonnál nincs is más ésszerű választásom.
De ha mindenképp saját kézbe akarod venni a dolgokat, akkor megfelelő előismeret (értsd: szoftveres és hardveres) is legyen meg, mielőtt belekezdessz.
Mi is szívesen segítünk itt persze, tehát kérdezz nyugodtan továbbra is.
Viszont 'rejtélyes jelenségek' vagy 'vicces szoftver' fogalmak nem maradhatnak. Delete.Tudnod kell a hibát behatárolni ahhoz, hogy megtippelhesd, az általad gondolt művelet megoldhatja-e azt.(nem, vagy nem teljesen)
Legjobbakat!
Új hozzászólás Aktív témák
Huawei P9 Lite 2017
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- iPhone topik
- Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
- Hardcore café
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- További aktív témák...