Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaren91

    senior tag

    válasz #50192640 #11 üzenetére

    2 literes tdi passatokat kihagytad :D Nekem is BMW van- lóerő is van bőven, de próbálok mindíg ésszerűen vezetni. Viszont nem egyszer zúzott már le majdnem a Passatos vagy Audis fingedli dízellel, mert meg kell mutatni, hogy smoke and charm az megy. Aztán amikor odalépek neki akkor meg kullognak ki a külsőbe, és szépen beállnak normál tempóra mögém :D

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz #50192640 #43 üzenetére

    Ezért jó a dízel :D Ha nyugisan akarok menni olyan 1500 körül elberreg egy 100-as tempóval a gép, ha meg előzni akarok, vagy egy kietlen úton kicsit meglépni akkor ott a 350 ló :D poén az egészben, hogy eddig úgy kaptak el gyorshajtással, hogy nem is akartam gyorsan menni, csak nem vettem észre, hogy mennyivel megyek, mert kb egy autó nem volt az úton... csak a rendőr Skoda és 110 es táblánál 130-al lekapcsoltak.. :D

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz HussarF #45 üzenetére

    535d kicsit megrángatva

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    Am teljesen megértem a sztoridat, nekem is hasonló volt a helyzet amikor vettem az enyémet. Régi szerelmem volt az e60-as kasztni, szal nekem ez volt a cél, hogy egyszer legyen egy M-packos e60-am.
    Hónapokig jártam utánna, milyen betegségei vannak, miket kell megcsinálni rajta, típusbetegségek, aztán a vadászat ey jól szervizelt példány után.
    Néztem minden féle motorral, de a végére oda jutottam, hogy ha már M-pack akkor menjen is a kocsi, meg ha már lúd legyen kövér... Szal a 35d mellett döntöttem, mert több is volt dízel eladó, meg a benzinestől kicsit tartottam is (35i)
    Nameg ha később esetleg úgy döntök,( bár nem mostanában lesz, hosszú távra tervezek a kocsival :D) jobban eladható egy 35d mint egy 20 vagy 25d. Na meg jobban felszereltek is, ami áldás és átok is egyben :D (1.3 misi egy aktív kormánymű... viszont imádom )
    Szal hasonlón mentem keresztül mint te, csak budget verzióban :D De hát mindenki addig nyújtózkodjon, ameddig a takarója ér :)
    Remélem sok örömöd leled majd benne, aztán kérjük a folytatást, ha megjött a gép :D

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Eastman #71 üzenetére

    Csak megerősíteni tudom. Jó az, ha van tartalék a kocsiban.
    Tegnapi eset:
    Nem tudom mennyire ismeritek az utat Szerencs-Sárospatak között, de egy 1 sávos út, elég forgalmas, sok a kamion, meg a transporterrel magát rally pilótának képzelő egyén. Megyek tegnap Patakra, 2 kamion meg vagy 3 személyautó előttem, egyszer csak az egyik gondolt egyett, hogy ő majd végigelőzi a sort. Hát már én fostam, hogy összecsukják szemből, mert azt a 2 kocsit+2 kamiont vagy 20 másodpercig előzte. Nyomja neki a szerencsétlen, de nem megy a kocsi. Nekem ez a mutatvány pár másodperc volt, tekintve 100-200 között is eléggé jól gyorsul a járgány, szal ha én meg akarok előzni egy sort, csak nyomok egy kövéret, és már meg is van az előzés....
    Sokan azt hiszik, hogy a lóerő, meg nyomaték csak arra jó, hogy 200-al mennyél állandóan, arra meg minek mikor annyivel nem lehet menni itthon... Hát sokszor ez az erőtartalék a különbség a között, hogy meg tudod-e előzni azt akit akarsz, vagy szemből legyalulnak, főleg ha rosszul méred fel a helyzetet előzés előtt...
    Így is kétszer meggondolom, hogy elkezdjem-e az előzést, egyrézt a vacak út miatt, másrészt eléggé rosszul belátható az út arrafelé, de amikor azt látom, hogy valami seggtaligával ő belekezd egy kanyar előtt, úgy hogy semmit nem lát, meg a kocsi se megy, akkor egyrészt lelassítok, mondom ha ezek csattannak én nem akarok hátulról beléjük menni, másrészt elgondolkodok, hogy vagy ennyire nem számít nekik a saját és mások élete, vagy szimplán ekkora idióták...

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Somatom #85 üzenetére

    Nem kellene használt olasz autó, de azért erre nekem is megindult a nyálelválasztásom. Új autó, garanciás, sok probléma nem lehet vele. Ha megtehetném anyagilag, esélyes lehetne, mert tényleg szép, speedzone is csinált nem egy tesztet róla, jó autó. Bár mindíg is német autó párti voltam, de az elismerem, hogy ez a Giulia jól sikerült és szép.

    Közúton meg álltalában a az 1.4 seggrakétákat látom túlvállalni magukat...

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #102 üzenetére

    Ez egy luxus sportautó.. Nem arra tervezték, hogy napi használat mellett elmenjen 500k km-t. De aki ilyet vesz, gondolom nem is erre szánja.
    Vagy ha igen, akkor amikor letelik a garancia róla továbbadja, és pont leszarja, hogy az aki használtan megvette, mennyit fog rá költeni, meg szívni vele.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #104 üzenetére

    Sokmindentől függ. Ha tényleg egy teljesítményre kihegyezett autó, ahol mindent kicentiztek, akkor néhány elrúggás odatehet a motorbelsőnek (főleg hidegen szereti nagyon :D) , de megelőző karbantartással fent lehet tartani a motort. Főtengely csapágy csere, rendszeres olajcsere (nem 30k km után). Ha kímélve van vezetve, sokat növelhet a motor élettartamán. De tény, hogy ezek nem mindennapi használatra lettek csinálva.

    De mondjuk az én 35d-m is már inkább a sport szedán kategóriába tartozik, de a maga 3 literes sorhatjával ha finomat járok vele örök mint a nyomorúság :D Bár néha meg kell kínálni kicsit, mert szereti...De bírja is, mert egy roppant alulparaméterezett motor. 272 ló gyárilag, de olyan 450 lóerőt gyári motorbelsővel simán ki lehet hozni belőle.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #110 üzenetére

    Azért mert az első szériás láncos vezérlésű 1.4 TSIk tényleg szarok voltak. Ezt 2012 után javították, amikor szíjra cserélték a láncot, megoldották, hogy bemelegedjen a motor, meg kiirtottak egy csomó hibát ami miatt szarok voltak.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Somatom #118 üzenetére

    Nem tudom, hogy az irigység beszél-e belőled, vagy csak poénosnak találod ideböfögni ezeket, de kb az összes hozzászólásodban csak fikázod ezt az alfát.
    Egy zsír új 0 km-es autóról beszélünk. Szerinted mi baja lesz 5-6 évig? Semmi. Ha meg lesz azt garanciában intézik. Az meg, hogy 5-6 éves korában mi baja lesz, és mennyit kell rá költeni nem érdekli a gyártót. Legtöbb esetben a tulajt se, mert aki meg tud venni egy ilyen kaliberű kocsit, fogja és eladja pár évesen, és vesz egy újat. Aztán pont leszarja te mennyit fogsz rá költeni, ha használtan megveszed. Éltem kint németben, senkitől sem hallottam, hogy milyen szerviz igényes lenne egy bmw pl. Megveszi 0 km-el, vagy lízingeli, 2-3 évesen eladja, és hozza ki az újat.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #128 üzenetére

    Miért van szüksége valakinek egy 600k-1 misis videókártyára, mikor a 100k-son is elmennek a játékok butított felbontással? Minek valakinek több százezres fejhallgató, ha az 1000 forintos hama is szól? Minek 4k tévé házimozival, ha a CRT-n is lehet filmet nézni? Minek több százezres horgászfelszerelés, ha az őslakosok egy gatyagumival meg egy szöggel is tudnak pl horgászni?
    Hobbinál, meg vágyálomnál nincs éppeszű magyarázat. Azért, mert erre vágyik, és megteheti, hogy vegyen egyet, mert ezért dolgozott keményen az életében. Vannak olyanok akiknek az a cél, hogy vegyenek egy házat, és boldogok, vannak olyanok akik ettől többre vágynak, és tesznek érte. Mindenki álmodhat nagyot, de tenni kell érte.
    Lehetsz te is vállalkozó, a lehetőség adott. Van aki a befolyó összeget gyűjti a bankszámláján mint Dagobert, és van pénze, csak élni nem él, meg van olyan, aki a megkeresett pénzből valóraváltja azt, amire a szíve vágyik. Ennyi.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz plömplöm #138 üzenetére

    Annak a 3 fpsnek pont annyi értelme van, minthogy 10 mp helyett 4 mp alatt van százon. De ha az árakat vetjük össze, full hd 60 fps helyett 4k 60 fpsnek is pont annyi értelme van mint egy gyors autónak. Élményt ad és kész. Full lowon 30 fps-el is el lehet játszani, mint ahogy egy 1.0-ás szuszkával is el lehet járni. Mégse ugyan az az élmény ha 4k 60 fps el játszol végig egy játékot, meg mégse ugyan az az érzés, hogyha az 1.0-ás seggtaliga helyett mondjuk egy ilyen Alfával mész. Kinek mi okoz örömöt. Én egy 1.0-ás szuszkából ültem át a mostani kocsimba, és minden reggel amikor kimegyek a garázsba vigyorra húzódik a szám, mert végre ott látom azt a kocsit, amire gyerekkorom óta vágytam, és azt mondom magamnak, hogy igen, megcsináltam. Jöhet a következő. És nem egy 25-30 millás járgány, de az, amire én vágytam. És szerintem ezzel HussarF is így lesz.
    Ha neked nincs ilyen dolog az életedben, amit ha elérnél, boldogság töltene el, akkor csak sajnálni tudlak.

    #139
    Hülyeség. Az vesz most videókártyát, akinek akkor se számítana, hogy mennyibe kerül, ha olcsóbb lenne. Az akinek meg még az MSRP is olyan hogy jó de mintha a fogát húzzák, nem fog venni drága kártyát, csak azért, mert az van. Az megelégszik azzal amilye van és kész.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #142 üzenetére

    Mert mit nyersz abból, ha digo-01 lesz a rendszámod vagy Romeo-01? Semmit. Nem mind 1 mi van a kocsi elején? A különbözetből meg tudsz venni sok olyan dolgot ami több élményt ad. Le is írta, hogy pont nem érdekli az egyéni rendszám. Abból a pénzből elmehet egy párszor mondjuk pályára megcsapatni a gépet. Vagy televágja a tankot egy párszor, és bejárja az országot. Vagy akármi értelmesebb dolgot. Hobbiban meg ne keress logikát, főleg anyagi vonzatban, de attól mert valaki megteheti, hogy megveszi magának a drága holmit, nem jelenti azt, hogy szórni kell a pénzt értelmetlen dolgokra, csak mert van péz had menjen alapon.
    Én pl imádom a zenét, és hajlandó vagyok kiadni nagyobb összeget egy minőségi fejhallgatóra, de több 10 ezer forintot nem fogok kiadni egy kolumbiai szűz lányok combján 24 karátos aranyból sodort audió kábelre, mert hát csak azon szól jól igazán. Ez már kb az a kategória, hogy fölösleges, mert akármelyik audiofill akármit mond, halandó ember semmi különbséget nem fog hallani akkor, ha egy mondjuk 5000 forintos kábellel van rákötve az erősítőre vagy ha egy 50000 ft ossal.
    De am nem tudom miért lovagolsz még ezen az 510 lóerőn. Teljesen egyszerű a logika mögötte. Erre vágyik évek óta, megteheti, megveszi. Ennyi az értelme. Üdv a fogyasztói társadalomban.
    #141
    Nem vitatom, és örülök, hogy örömöd leled a családodban. De attól, hogy valaki vágyik az úgymond "kötelező" dolgokon kívül mint család, ház, gyerek másra is, az nem jelenti azt, hogy csak a pénzből vehető dolgok teszik boldoggá. Az a baj, hogy a legtöbb ember Magyarországon örül annak, ha ezek megvannak, és megelégednek vele. Én nem szeretnék ebbe a kategóriába tartozni, és család és gyerekek mellett is szeretném megvalósítani a vágyaimat. És ezzel rajtam kívül szerintem sokan mások is így vannak.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #145 üzenetére

    Ugye ezt te se gondolod komolyan? Egy autó színe teljesen megváltoztatja azt, hogy milyen képet fest egy kocsi.Nálam is kitétel volt, hogy Carbon Schwarz legyen, mert az tetszett. Rendszám meg szar mindegy mi, lehetett volna FAX-001 is. Vagy amikor te használt autót nézel, pl mindegy milyen a színe? Tudok egy tök jó pinarózsaszín twingot érdekel? :D
    Vagy nem tudom hányszor dícsérték meg a rendszámtábládat, de azt biztos mondta már valaki, hogy de jó a színe a kocsidnak.

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #176 üzenetére

    Ekkora lóerővel meg nyomatékkal manapság kb 0 autót gyártanak kézi váltóval. Mert nem tudnál vele értelmesen közlekedni. Bármelyik luxus sport autót megnézed, mind automata, és nem hiába.

    Somatom:
    Nem értem te mit lovagolsz a kompromisszumon, egy sport sedan esetén. Az összes kompromisszumos, mivel nem arra van tervezve, hogy a családdal a Balatonra menj nyaralni, és berakd az 1 heti élelmet, meg a babakocsit. 'Sport" szedán. Arra van, hogy élmény autóz vele, vagy max egy könnyűvérű aranyásót lecumiztass benne a tengerparton. Aki családi izom autót akar venni, az vagy vesz egy Audi RS6 kombit, vagy van annyi pénze, hogy ezt második, harmadik autóak tartja, és hétvégente elmennek anyuval valamerre benne.
    Leírta feketén-fehéren, hogy se kutyája se macskája, mi a faszért érdekelné, hogy belefér-e a család, de úgy őszintén? Ha meg majd lesz, gondolom nem fogja megterhelni, hogy vegyen egy családi kombit e mellé.
    És igen, szervíz igényesek, tekintve olyan teljesítményre vannak tervezve, ahol már használódnak rendesen az alkatrészek, olyan fémet ami meg mindent kibír, és nem kopik, és megfelelően olcsó arra, hogy motort gyártsanak belőle, még nem találtak fel. Hidd már el, hogy ebben a kategóriában az ember nem ész érvek alapján dönt, mert az nincs mögötte. Ez szimplán a vágyakról szól és kész.
    Az meg, hogy minek rá 4 ajtó.. Miért jobb az mondjuk, pl egy E92 335 i esetében, ami egy két ajtós kupé, hogy ugyan úgy van hátsó ülés, csak ráadásul még faszmódon is tudsz beszállni? Mondjuk ha nem egy könnyűvérű picsát akarsz betuszkolni a kocsiban, hanem 3-at egy esti mókához?

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • Anaren91

    senior tag

    válasz Donki Hóte #180 üzenetére

    [link] Teljesen jól vezethető autó. Csak attól, mert hátsó kerekes egy autó, még simán meg lehet őket fogni. Nekem 2k fordulatnál 750 Nm-t tol ki a kocsi, és az aktív kormányzás miatt, kb lehetetlen vele kipörögni, mert egy szempillantás alatt visszahúzod egyenesbe. Ha meg be van kapcsolva a DSC akkor meg végkép... Ezekben a zsír új autókban, meg van annyi elektronika, hogy tényleg isten barmának kell, hogy legyél, hogy eldobt a kocsit. Elpörögni se pörög el a kerék, még álló rajtból sem pl ha fent van a nyári gumi, mert nem virslik vannak alatta. 275 van hátul, ezen meg gondolom még bőven efölött. Egy minőségi gumival simán el lehet vele rajtolni.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

Új hozzászólás Aktív témák