Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Azért ez nem teljesen így van. Sajnos, vannak rosszul sikerült konstrukciók. Pl. a Renault topik gazdija szerelőként huszon éve foglalkozik a márkával. 2.2DCI motort nem vállal, mert olyan betegágy, hogy nem tud érte felelősséget vállalni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
i400
senior tag
Erősen sarkítasz, meg nem mindegy hogy ki mondja és hogyan. Az 1 bites szájkaratésok véleményére nem érdemes adni mert akkor tényleg nem veszel semmit...
Nekem is olyan motoros autóm van amire mindenki azt írta, hogy fossa az olajat kifelé, vetemedhet a blokk ha hidegen hajtották stb stb. Sikerült kigyomlálni azokat a gyenge pontokat amik problémásak lehetnek, viszont ehhez kellett az, hogy amerikai fórumokon utánaolvassak a dolgoknak. Érdekes, hogy bármi olyan témában keresnék ami nem a fb fotelszaGértők hatásköre mindig ott lesz épkézláb mérésekkel és számokkal alátámasztott értelmes diskurzus.Az általad említett esetben is pl nem mindegy h 1.9 vagy 2.0 pd. De az előélet és a karbantartás nagyban hozzájárul ahhoz, hogy egy kényesebb motor beszarik e vagy vígan megy míg lerohad körülötte a bódé (lásd Renault 1.5 dci csapágyasodás ami az olajcsereintervallumra visszavezethető)
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- E-roller topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...