Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz 7Heads Drago #19 üzenetére
Ahhoz azért azt is vedd hozzá, hogy az egyik egy BMW a másik meg egy Dacia. Nem egy liga.
#16 Somatom
Láthatóan nem csak városba jó, pár száz km-eket simán elmegy, tehát országon belül is alkalmas közlekedésre.
Ha meg évente 1-2 alkalommal mész 800-1000km-t, akkor vállalható kompromisszum még ez a 2-3 óra is.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
"Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol...."
Otthon este bedugod konnektorba?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Én csak arra reflektáltam, hogy elektromoskent városba lenne jó -> nem csak városba, lenne jó, országon belül simán el lehet lenni vele.
A méret egy másik kérdés már.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Jó, akkor városban el lehet lenni vele ha kell, városon kívül ha országon belül vagy, akkor szintén használható marad.
Ami városba szerinted jó méretre, annak meg nem csak a hatótávja, de pont a méretei és az ereje miatt is elég vacak hosszú útra. Mindenre tökéletes autó nincs.Az, hogy szerinted semmilyen nem jó, az más, jelenleg utópiának érzem az autómentes várost.
A plugin szerintem ilyen szempontból szintén nem az igazi, mert bár jó dolog hogy városba villany másol benzin, viszont két rendszer van benne összemixelve, komplikált működéssel, és mind a két rendszer meghibásodási lehetőségeivel / karbantartási kötelezettségével.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ebben egyetértünk, akkor megyek csak városba autóval ha nagyon muszáj, mert folyton hol dugó, hol baleset, stb...
Amúgy bringázom szinte mindenhova.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ellenezni felesleges szerintem, csak be kell látni, hogy mi az amire jó, és mi az amire nem való. Rendszeres, hosszú utazásra nem való, de ezen kívül sok kompromisszum szerintem nem kell.
A legtöbben azért kibírnák ha ezzel kéne autókázni
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Zseniális ez a felfogás, nekem nem megfelelő, tehát egy haszontalan vödör csavar, jó drágán. Nem tart senki pisztolyt a fejedhez, hogy villanyautót vegyél.
Igen, erre a felhasználásra nem jó. És? Elmegy 300-400km-t, ezzel az igények egy jó nagy része már lefedhető.
Városi játékszernek erős túlzás nevezni. 10 éve még helytálló volt nagyjából, az igaz.Ja, nem, nincs villanyautóm, hívő sem vagyok egyik irányban se, csak elfogadom, hogy van létjogosultsága.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”