Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
No, igen. Nem tudom, hogy mennyi kraft maradt az autóban. Összeadtam, elosztottam 800Ft -tal. 46 liter gázolajra jött ki. Épp a kollégám 16 éves, dízel Berlingojával megyünk melózni Németországba. 6 alatt fogyaszt 130 -nál. Egy másik kollégám modern Passat -ja 4,7 -es átlagot tud ugyanezen a 800Km -en. Szóval, az üzemanyag költség kb. ugyanannyi, mínusz egy szállás, mert tok-vonó 7 óra alatt letudjuk a 800Km -t.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Sztem egy utazóautónál az számít, hogy az adott fogyasztás mellett hány ember fér el csomagokkal. Plusz, esetleg a vontatási képesség és persze a hatótáv. Országúton környezetterhelés szempontjából sztem nincs jelentősége hosszban plusz 20-50 centinek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem csak a tied. Nekem 7 személyes, dízel egyterűm van és vártam a hibrid Galaxy megjelenését (mivel más nem nagyon gyárt ilyet). Hát null, koma null lett ebből a szempontból. Vicc a villanyos hatótáv és nem is tölthető külön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Az a szállás egyáltalán nincs részletezve az utiköltségben. Sztem 50 Erzsi/fővel nem lövöm túl. Ha négyen utaznak, az 200 Erzsi, vagyis 80 ezer Ft. Majdnem a duplája a teljes üzemanyag költségnek. Sztem nagyon nem mindegy egy 850Km -es túrán, hogy egy nap, vagy kettő.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #65 üzenetére
Mindegyikbe kell tankolni. A villanyosba is. Az eddigi otthon tankolást nagyon fals dolognak tartottam a rezsicsökkentett áramból. Ennek már kb. vége. Majd még átvesznek a jövedéki adó terhéből, amit most a benzint, dízelt tankolók fizetnek helyettük is és utána lehet matekozni, hogy mennyi is az annyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #72 üzenetére
Poénból kiszámoltam. Hét éve dolgozok a mostani melóhelyemen. Ezalatt 168 -szor tettem meg a Bp. - Ulm távot. Ha minden alkalommal befizettem volna egy 50 Eurós szállásra, akkor több, mint három millával lett volna drágább az utazás.
Ennyibe került az autóm.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Valójában Ulm -tól kicsit visszafelé van a cég, de soxor voltam Donautal -ban is. De, teljesen mindegy, hogy Németországban hol vagy. A Süveghegyen túl kicsit javul az idő, mert ereszkedsz párszáz métert, de az akkor is Németország. Pfujjj! Normális életre csak olyan hely alkalmas, ahol pálma nő a homokos tengerparton.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Na, most ehhez képzeld el, hogy Németországban bundáson 100. 3,5t fölött viszont ugyanott csak 60. A főnököm meg ahelyett, hogy az alapfizu emelésével próbálná megállítani a tömeges felmondásokat, mindenféle hülye prémiumokkal próbálkozik. Az egyik ilyen, hogy óránként 15 Euró plusszal honorálja a szombati vezetést. Eredmény: már csütörtökön előkészítjük, hogy pénteken minél hamarabb elfogyjunk, hogy minél többet vezethessünk szombaton, jó lassan. A mai etapom elvileg 3ó 20p lett volna, de én kihoztam belőle 4 órát. Szted mennyivel mentem országúton a kamionnal? 58 -cal. Timbuktuig kígyózott mögöttem a sor, mert egy kamiont nem olyan egyszerű megelőzni a kanyargó bundáson. Pedig, majdnem a megengedett legnagyobb sebességgel téptem.
Ki tudja, hogy ki, miért megy lassan?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Akkor az is körvonalazódik, hogy valójában mennyi időt bukik az, aki az autópálya helyett, inkább a bundást választja. Többet, mint amennyit a töltéseken megspórol és ugyanúgy vezethet végig, mintha egy dízellel tenné, csak nem éri el a célját és még szállást is fizethet. Öngól a köbön.
Ez nem feltétlenül neked szól, csak a szálat folytattam.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G