Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bwoay

    nagyúr

    válasz pusszycat #11 üzenetére

    szerintem nem kell már sokat várni az első autós powerbank megjelenéséig.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

  • bwoay

    nagyúr

    válasz Swinegod #47 üzenetére

    ha nagyon mélyére akarunk ásni a problémának, akkor szmogriadó azért van, mert az emberek zöme 5 km-t sem hajlandó kerékpárral, vagy netán robogóval megtenni, napsütéses, kellemes időben, kerékpárúton sem. beülnek az autójukba egyedül (!), aztán araszolnak a dugóban, és szentségelnek, hogy a sok (hozzájuk hasonló) hülye miatt bedugul a város. ha az összes dízel autót lecseréled benzinesre, akkor is egy helyben fognak állni a dugóban, és majd kevesebb lesz a kipufogott káros anyag, de akkor is tetemes lesz. a dugó meg elektromos autókkal is szopás. az emberek használati szokásainak megváltoztatásával már most is drasztikus eredményeket lehetne elérni, bármiféle fejlesztések nélkül.

    viszont ez a cikk egyáltalán nem foglal állást, csupán arról szól, hogy milyen kalandok során jutnak célba végül, szerintem tök jó story, kíváncsian várom a folytatást.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

  • bwoay

    nagyúr

    válasz #82729984 #147 üzenetére

    "Az átlag magyar elég sokszor vezet sok száz km-ert, például én szinte minden évben a horvát tengerparton nyaralok és az isztrián kb. mozdulni sem lehet annyi magyar van. Az nagyjából 550-600 km oda, meg szintén ugyanennyi vissza, és az isztria csak a legközelebbi rész, délebre is rengeteg magyar jár.
    Az Ausztriába járó sielőkről nem is beszélve, oda is beficcen egy 300 km csak oda.
    "

    nem tisztem, hogy bárkit bármiről győzködjek, de a kérdés az volt, hogy milyen gyakran? A tőled idézett okfejtésből számomra az jön le, hogy 1 vagy 2 alkalommal. de legyen 3, mégpedig úgy, hogy egy külföldi, egy balatoni nyaralás, meg egy osztrák telelés (bár szerintem ez már korántsem az átlagra jellemző). tegyünk bele még 2 rokonlátogatást, meg egy előre nem látható eseményt. 6 alkalom. évente. ez lenne az elég sok?
    ugyanakkor ez nem 6 teljesíthetetlen út, hanem 6 olyan, ami annyi kellemetlenséggel jár, hogy meg kell állni valahol tölteni. ettől lenne vállalhatatlan? abszolút nem érzem annak. pláne, hogy ha tényleg az átlag magyar lakosra szorítkozunk, akkor ez a szám közelebb áll a 2-höz, mint a 6-hoz.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

  • bwoay

    nagyúr

    válasz #82729984 #157 üzenetére

    csak ismételni tudom magam, hátha az segít megérteni az álláspontom: a kérdés az volt, hogy az átlagember egy évben hány alkalommal tesz meg autóval egy szuszra többszáz km-t. szerinted sokszor, én nem annyira osztom a véleményed, de nem is ez a lényeg, hanem ahogy levezetted: úgy - még az én bő ráhagyásaimmal is - nagyjából 6 alkalom jött ki. a sok nyilván relatív, de ezt én személy szerint nem találom soknak. mondjuk átlagosnak sem. szerintem ez a szám a valóságban alacsonyabb. nem azt írtam, hogy 2, hanem azt, hogy a 2-höz közelebb áll, mint a 6-hoz. vagyis 4 alatt van (átlagolunk, tehát nem csak kerek számokban kell gondolkodni). én egyébként csupán annyit állítok, hogy én magam képes lennék vállalni azt a kompromisszumot, hogy évente 6 alkalommal úgy tegyek meg egy-egy hosszabb utat, hogy beiktatok 1-2 kényszermegállást. 3-4 alkalommal természetesen nem akarok 30 percekre megállni, de ilyen esetekre szerintem is jó alternatíva a bérlés. bár ha elektromos autóvál járnék, szerintem sorban állnának az ismerősök, ha bedobnám, hogy cseréljünk járgányt egy hétre.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

Új hozzászólás Aktív témák