Új hozzászólás Aktív témák
-
DrKapocs
őstag
Elektromos párti vagyok, leszek, de jelenleg ez a technika még gyermekcipőben jár. Jelenleg használhatatlan, legalábbis számomra... hosszú útra alkalmatlan, amire tulajdonképpen az autó való. Életszerűtlen a használata. Második autónak egy elektromos, csak városban? Ne vicceljünk már kérem szépen! 6-8-stb millióért egy autó csak arra, hogy városban menjen, második autóként?! Persze, egy átlag magyarnak ennyi pénze van második autóra. Ünneplős cipő, öltöny, ing, oké, na de egy "ünneplős" kocsi, amivel nagy ritkán kiállok, hogy meghúzzák a plázánál, na ne... Ez is életszerűtlen. Napi 100+ km-t megyek, egyszerűen nem hiányzik az a stressz, hogy elérek-e egy töltőig... Megtérülés? Vajon mikor térül meg a felár egy benzineshez képest? Kb. soha. A kis benzines eszik 5 - 5,5-öt. Szervízköltsége egy elektromosnak? Stb, stb, stb. Áhh, jelenleg szívás még az elektromos kocsi. Egy szűk szegmensnek való, aki kizárólag városban, kis távolságra megy, van garázsa, ahol este töltheti, és a városhatárt látótávolságnál messzebb nem hagyja el. Egy-egy hosszabb útra pedig kölcsönkér egy benzin/dízel gépsárkányt vagy megy vonattal.
[ Szerkesztve ]
-
DrKapocs
őstag
"Az átlagmagyar milyen gyakran megy úgy autóval, hogy egyben levezet sokszázkilométert?" Évente relatíve sokszor. Családlátogatás, nyaralás, kirándulás, kényszer, munka, stb. Pont azt nem tudja az elektromos jelenleg, amire egy autó nagyon kell.
Ne mondd nekem, hogy elfogadható az, hogy ott malmozol órákat az autód mellett, hogy végre töltsön már fel... ha erre van időd, szerencsés ember vagy. Keresel egy töltőt, reméled, hogy el is érsz addig, ha nem, hát úgyis jó, majd sétálsz vagy behúz valaki addig, nem gond... Többször teszek meg nagyobb távokat (elektromosnak nagy, benzinnek semmi), ami azt jelenti, hogy a visszaút már nem fér bele egy tisztán elektromosnak! Akkor mi lesz így? Vigyek 300 méter hosszabbítót, hogy leérjen a parkolóig és kolduljak áramot? El kell vinned egy családtagod mondjuk kórházba, messzebbre, és nem fér bele a hazaút. Ekkor is így nyilatkoznál? Szervíz: aham, persze. Ami elromolhat, az el is romlik... Minden sufni szervíz fel van rá készülve, persze, várják az elektromos autókat szeretettel... ha pedig állandóan márkaszervízbe viszed a gatyád is rámegy, ez garantált. Pár év után akkucsere? Az smafu? Mi lesz az akku elhasználódásból adódó hatótáv csökkenéssel? Oroszrulett. Jelenleg életszerűtlen, továbbra is ezt mondom. Gyermekcipőben jár, több, komoly innováció kell a használhatósághoz, ami meg is fog történni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
- BESZÁMÍTÁS! ÁRGARANCIAI! Új nVidia Quadro Tesla Radeon Pro videokártyák rendelésre 3 év gar. 27% áfá
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen