Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Én vidékiként igen kompromisszumosnak tartom a jelenlegi töltőhálózat és töltési idők mellett az ilyen 200-250 km-es tisztán elektromos autókat.
Én pártolom a villanyautózást,de perpill a nyugodtan használható,hosszabtávra is képes autók a Tesla-k és a hatótáv növelővel ellátott elektromos autók.
Egy autó akkor használható számomra,ha legalább 400-450kmt tud megtenni "etetés" nélkül.Az ilyen autókkal már komolyabb kútkeresős tervezgetés nélkül lehet használni akár hosszabb távokra is.Persze 1-2 ezer km-es túrákra még ezekkel se mennék.
Amúgy én benzin párti vagyok.Nagy ccm szívóbenzin,semmi dízel,semmi kis ccm+turbó.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Crafter32 #12 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek.
Perpill egy töltő sem tudja felvenni a versenyt azzal a pár perces tankolási procedúrával,amivel autótól függően 500-700km hatótávot bele lehet tenni a kocsiba.
Most még 2. autónak való leginkább a legtöbb elektromos autó.
De ezek is fejlődnek,lehet hogy egyszer megközelítjük a jelenlegi üzemanyagtankolás sebességét,vagy legalább lesznek olyan akkuk amivel 800-900km-es távokat is meglehet tenni 1 töltéssel,így minimális odafigyelés mellett nem kell félni az általad is felvázolt helyzetektől.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Majd kitalálják a nagyokosok,hogy egyedi csati lesz az elektromos autókhoz,hogy sima 220ról ne lehessen tölteni,csak a külön villanyórán lévő 3 fázisú hálózattól az elektromos autókhoz tervezett fali csatiból,így arra külön díjat tudnak kiszabni.
Ha egységesen megnőne az elektromos áram ára,abból parasztlázadás lenne az egész világon.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen