Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
A villámtöltés maga nem öli az akksit. A villámtöltéssel járó hő gyengíti a cellákat. Ha megoldja a tulaj, hogy villámtöltés közben ne melegedjen az akksi, akkor nincs gond.
Azt hiszem a Leaf 40fok feletti cella hőmérsékletnél gyakorlatilag letiltja a villámtöltési sebességet és olyan mértékben tölti arról is mintha 220V-ról menne. -
tomp
félisten
válasz szabi__memo #180 üzenetére
Elektromos autóknál a gyári hatótávnál tilos az európai értéket nézni. Az amerikai hatótáv viszont valós. Valós körülmények közötti hatótáv. A 610km-es 100kWh-s Tesla Model S amerikai hatótávja 510km körül van. Annyit valóban el lehet érni 60-70km/h-s sebességen. A régi 85kW-os Model S autópályán kb 250-260km-t tud. 60-70-el elgurulva 400km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen