Új hozzászólás Aktív témák
-
Ennek az ellenkezője is igaz.
Amúgy pont a németek grafikonját nézzük, és pont a németek voltak azok akik Fukushima után minden nukleárist leállítottak, és azzal a lendülettel gyújtották is be a szénerőműveket.
De szerintem ki lehet jelenteni, hogy a fele fosszilis (szén gáz fa), 40%a nukleáris, 10% pedig megújuló az EU-ban.
Tök egyszerűen megállapítható, végigmész a 3-ason Frankfurt és Köln között, és minden hűtőtorony szénerőműhöz kapcsolható. Van pár. [link]
Amúgy a megújulót se edd olyan forrón, mert erősen kérdéses az, hogy megtermelik-e a saját co2 lábnyomukat. A napelemeknél a waffer legyártása a fő probléma (plusz a telepítés, egyenből váltóáram vesztesége, stb), szélnél az egész hóbelebanc gyártása, le és kiszállítása, a generátor, a mechanika, a kisfaszom, majd pedig mit kezdünk a lapátokkal kérdésköre (pár év után elássuk [link] ), víznél meg szétbarmolod a helyi ökoszisztémát.
Még a geotermikus az ami tényleg jó, de az meg ritka.
Napelemnél a európai ssg-nek [link] lenne értelme, mert nem kell sok gógyi annak belátásához, hogy Hamburg mellé telepíteni napelemfarmot elég hülye ötlet, amikor Spanyolország, Szicília, ésatöbbi (délebbre ne is menjünk) helyen háromszor annyit termelne, Tunéziában, Marokkóban meg négy-ötször annyit.
De ugye itt meg kiben bízol meg amikor bomlik az EU, energiabiztonság meg elsődleges mindenkinek.
Meg az EU eleve nem úgy indult, hogy Európai Unió, hanem EGK, azaz Európai Gazdasági Közösség...
Én továbbra is tartom, hogy speciális területeket kivéve (car sharing, meghatározott útvonal topográfiai alapon, stb) az akkumulátoros rosszabb megoldás mint egy rendes hibrid, teherfuvarozásnál pedig nem fogja kiváltani a villany a gázolajat sose.Persze ez az egész vita alap nélküli lenne ha minden ország javarészt fúzióval működne.
mod
sheratan
Legszarabbal számolok, mert abból van a legtöbb a világban, és folyamatosan ezeket építik, mert ez a legolcsóbb, és lehet rá politikát építeni, bányászat meg munkahelyek... Atom az drága, cserébe utána nem kell szenet nyomni bele... meg az atom az rossz, mert az emberek ostobák, és fogalmuk nincs arról sem, hogy a víz miért van a reaktorban...
Atomot nem telepítenek már, szenet-gázt-fát építik mindenhol, mert kell egy alap szint amit muszáj kiküldeni a hálózatba, az ingadozást meg ki lehet egészíteni megújulóval.
Mert mondjuk kis hazánkban az ősszel beálló 1-2 hónapig tartó hidegpárna időtartama alatt se szél, se nap, se semmi. Áram meg kell még a legsötétebbzöldnek is...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Európában lehet, hogy csökken, csak amíg itt lekapcsolnak egyet, kínában beüzemelnek hármat.
Afrikában meg kettőt... kínai pénzből.
Csak én globálisan nézem a szart, nem lokálisan.
Nagyon örvendetes az európai zöld váltás, de ez legfőképp azért van, mert az összes valódi szennyező nehéziparágat elvitte kínába mindenki.
Ott meg aztán se isten, se ember nem számít... csak a szar ami ott kijön, előbb-utóbb elér ide is... szelek szárnyán, vagy vízzel, vagy valahogy... de ideér.
Ha ezt nem engedték volna, és a szabályokat betartatása mellett folyna a termelés, akkor itt lenne munkahely, és globálisan jobban jártunk volna.
Viszont így lehet nyomni a "faszagyerekekvagyunk" propagandát.
Azt meg ne számoljunk, hogy kínából mibe kerül ideszállítani a sok szart, ami amúgy tényleg az, mert se a gyártási folyamat nincs ellenőrizve, se semmi, emiatt a megvett terméket nem 10 évig, hanem 2 hónapig használod.
De legalább olcsó volt.
Nem tudom érzed-e a probléma mértékét, és méretét.
[link]
Ja, és akkor még Indiáról nem beszéltünk... az is érdekes pedig.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#16820480
törölt tag
Persze, de amúgy a 800km/hét sem annyira extrém, főleg ha nem gyakran csinálod. Ilyenkor mondjuk beiktatsz menet közben 2-3 töltést arra a hétre egy gyorstöltőnél, a maradék 2 hónapban meg használod ahogy általában.
Nekem nem lenne ez annyira visszatartó erő, bár természetesen ez feltételezi, hogy amúgy vannak út közben töltők, ahol rá lehet dugni a kocsit. Ez itthon nem feltétlen adott (még), de sok helyen már igen. Ha mondjuk 90%-ban kényelmes az autó használata és 10%-ban kicsit kényelmetlen, én inkább a 90%-hoz választanék. -
7Heads Drago
veterán
Nem arról volt szó hogy a városban van a szmog? Én mint vidéki legyek zöld, de az aki bent él a városban az maradhat CO huszár? A nagy tömegek amúgy is a városban panelben élnek ott kell megoldani a helyzetet. Nálam alap hogy a 7 kw-os töltővel számolunk mivel nem fél napig akarom tölteni az autót. Mennyire megoldható hogy ekkora mennyiségű áram felvehető legyen a panel erdőben? Én nem vagyok ilyen ügyben tájékozott, de kíváncsi lennék rá.
sheratan Életszerűbb lenne ha népautókat számolnánk. Nem olyant amiből kevés fut az utakon és drága is. Természetesen ez nem neked szól, hanem az egész fórumnak. Szerintem a 13 millás autó is drága. Nekünk biztosan. (magyarok)[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Dottorei
tag
Aha, a parkolóba....hány autóval számolhatunk családonként? Mivel a töltés nem 5 perc mint a belsőégésűnél mondjuk 2 hetente hanem 10 óra naponta, gyakorlatilag 1 auto - egy töltő. Mondjuk egy lakótelepen hogy lesz mindez megoldva vagy a belvárosban...Azt hogy honnan lesz ennyi áram amikor nyáron beszarik a rendszer a légkondiktól...
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
Persze, ezt mondom, ha veszel parkolot a parkolohazban vagy a melygarazsban akkor lehet autod is. De az nem 3 ezer forintba fog kerulni evente, mint most a parkolasi engedely. Es akkor lakotelepen leginkabb olyan fog lakni, akinek eleg a tomegkozlekedes is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
pakesz
aktív tag
lassacskan csinaljak ezt
nezd meg Csikos mit irt rola: "Fizetős parkolás és a káosz, ami vele jár. A végén már azért könyörögsz, hogy nálad is legyen parkolási övezet" (keress ra...) ott van hogy 10 eve de milyen szep es alooomszep volt hogy masokat elgazositottak es mas nem tudodtt megallni sajat maganak, de o meg csak bepattant a zugloi vasutallomasnal levo verdajaba es hogy o volt anno a kiraly
hat most vagy az van hogy a sok kiraly az szop a dugoban masfel orat naponta vagy valahogyan megoldjak
es nehogy azt higgyuk, hogy a zold rendszam erre megoldast ad, amint elegen lesznek megint elojon az a kerdes, hogy esetleg korlatozni kellene a forgalmat (mint a parkolast) -
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Revolut
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Adobe Illustrator kérdések
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen