Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EmberXY

    addikt

    válasz btprg #24 üzenetére

    Ez a minimális esély a halálra szerintem a hagyományos közlekedésben is benne van, egyre rosszabbak az utak (nálunk legalábbis), rengeteg a rossz műszaki állapotban lévő jármű, és soha nem tudhatod, hogy mikor indul útnak egy részeg/bedrogozott/begyógyszerezett állat, hogy tragédiát okozzon. Továbbá sok esetben a reakcióidő is számít, ez is változó, nyilván közre játszik a fáradtság, figyelmetlenség is, az utad során nem tudhatod, hogy a több száz, több ezer szembejövő autó közül melyiket vezeti olyan ember, aki mondjuk az adott pillanatban nem lenne alkalmas a vezetésre.

    A technikai fejlődéssel szerintem együtt jár az, hogy egy idő után elfogadjuk és meg tudunk bízni az új dolgokban. Sokszor elérhetetlennek, értelmetlennek tűnik valami, de 10-20-50 év múlva a mindennapjaink részét képezi, és az akkori generációnak teljesen természetes az, aminek akár a gondolatáért mondjuk a nagyszüleik még hülyének néztek volna (pl. okostelefon, stb). Ezért írtam azt, hogy később talán máshogy viszonyulunk ezekhez a dolgokhoz, ha nem mi, akkor az utánunk jövő generációk. Személy szerint én annak örülnék, ha már a térhajtóművek miatt menne a pro és kontra lobbi... ;]

    Up the Irons!

  • opr

    veterán

    válasz btprg #24 üzenetére

    Hat, most az van, hogy a hozzaszolasod negyedik pontja szerintem a legjobb erv az onvezeto auto mellett, amit eddig hallottam. :DDD

    Amugy, a kod az pont egy olyan helyzet, ahol Te az analog szemgolyot hasznalva nem latsz szart se, a radar meg de. Tehat ha Te 60-70el mesz nagy kodben, akkor siman on-es kozveszelyes vagy, ha meg az onvezeto auto, akkor a mindenfele kodon atlato szenzor szerint biztonsagos annyival menni. Nem azert, mert O olyan kemeny, hogy akar kodben is hajlando meghalni es megolni masokat is, hanem mert biztonsagos. :K

    Amugy, reszletesen a pontokra reagalva:
    1) De, rengeteg ido megy el a vezetessel sok embernek, ezt lehet majd produktiv munkara hasznalni. En olni tudnek erte, hogy ugy nezzen ki a napom, hogy amig beerek meloba, dolgozok laposrol, bent folytatom, aztan hazafele megintcsak laptoprol, es bumm, hasonlo produktivitas mellett kaptam ajandekba napi ket orat, amit lehet azzal tolteni, amit csak akarok. Nagyon nem mindegy napi ket ora.

    2) Ha nem egy ember ulne egy autoban az esetek 90%-ban, akkor ezzel meg egyet is ertenek.

    3) Ez igaz, bizonyos szempontbol biztos, hogy dragabb lesz, mas szempontbol meg olcsobb, kerdes mi lesz a vegen az egyenleg. Valszeg az elso ~20 evben igazad lesz, utana meg ki tudja.

    4) Lasd: fentebb. Hala egnek nem lesz beepitett tesztoszteronadagolo bennuk, nem lesz mit kompenzalniuk veszelyes hulyeseggel.

    5) Igen, ez meg egy nagy kerdes. Majd megoldjak a jogaszok valahogy, ez a dolguk, neha nem art, ha dolgoznak is kicsit, nem csak a hazszamot irjak at egy 10 eve legyartott nyomtatvanyon felmillaert. :DDD

    5) (igen, a masodik 5. pontra reagalok itt. Nyilvan csak elgepeles, nem cikizlek, csak igy egyertelmu
    Eletveszelyes biztonsagi kockazatok: Haaaat, nem tudom. Ez mr nem latok, de nyomom neki szajabol furan hangzik.
    Garantált nyomkövetés: Mikor voltal legutobb tobb, mint egy orat okostelefon nelkul? Vagy ha tfh Te nem hasznalsz okostelefont, ez mindenkire igaz korulotted? Ha nem, akkor ez mar most is buko.

    szerk.: ui.: Mondom ezeket ugy, hogy en is a "manualis valto, hatsokerek-hajtas, minimum 6 henger, szivobenzin" csoportba tartozom, annyi kitetellel, hogy csak BMW ne legyen, de ez mar mellekes.
    Most is ennek megfelelo autom van, imadom, vezetni is imadom, de a forgalomban, kozuton ugy vezetem, ahogy kozuton vezetni kell. Csapatni meg akkor kell, amikor ha hupszika van, akkor csak a sofor doglik bele.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • MongolZ

    addikt

    válasz btprg #24 üzenetére

    Abszolút egyetértek Veled.
    A legalja ennek az lesz, amikor az emberek nagy része ott tart, hogy a büdös életben nem vezetett még, de megjelenik a képernyőn a "vedd át a kormányzást" felirat mondjuk autópályán...

  • laszlohu

    addikt

    válasz btprg #24 üzenetére

    Az első időkben, ha lerobban az autó, nyilván várni kell egy másik autóra,

    de egyébként a koncepció egy kicsit változni látszik,
    ugyanis lesz egy hordozó, nevezzük az autó tetejének, aminél az utas, utasok utazik,
    és egy meghajtó szerkezet, ami különböző lehet, pl. autópályán ( Benzines, dízeles meghajtás ),
    városban ( pl. elektromos ),
    ezenkívül légi ( drón , repülő szerkezet).

    Lehalás esetén, pl. drón, drónok( repülő szerkezet ) is elszállíthatják.

    lesznek ilyen átemelők, amiknél át tudja tenni az utasteret, pl. benzinesből elektromosba,
    vagy benzinesből drónosba, stb.

Új hozzászólás Aktív témák