Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiel Ston
senior tag
Egyetértek!
+1
Én nemrég mondtam fel a szolgáltatónál mert katasztrofális.
Ez a RED-es mizéria meg felháborító. Bemész, vársz másfél órát míg nagynehezen odahívnak mert Te NEM vagy Redes és bocs a másik harminc utánad jött és mind redes volt...
Ja...CSak én szerződést hosszabbítottam volna+1 szerződést kötöttem volna éééés...közel 8 éve voltam az előfizetőjük. Miután ilyen megkülönböztetéseket vezettek be úgy döntöttem nem szerződést hosszabbítok hanem kilépek...jobban megéri nekem. Köszönjük hogy a RED-et választotta. Én inkább más szolgáltatót választok.[ Szerkesztve ]
-
RaveForce
veterán
Nameg amellett hogy ures bullshit volt amit lenyilatkozott, egy logopedust is felkereshetne, kin volt hallgatni, mert amit az orra alatt motyogott alig lehetett erteni...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
Ezekiel Ston
senior tag
Hidd el nem kell autó és m3 m0 és többi...Budapesten BELÜL is vannak olyan helyek hogy fényévekre nincs 2g se...
Az meg külön egy vicc hogy háromnegyed órát beszélgetünk szülőkkel vidéken 10 perc helyett mert olyan fos a térerő ott hogy katasztrófa...kéz+mobil a magasban és keresed a térerőt...DE 10km-el arrább érdekes mód LTE hálózat 4G üzemel...ez a vicc nem a Hofi Géza... -
h3lios
addikt
A térerőről annyit, hogy budapest - kiskunhalas vonalon élő adásban néztem a F1-es nagydíjakat úgy, hogy 1x sem szakadt meg a kapcsolat. Volt ahol persze nem volt 4G, csak 3 de szerintem ez simán jó. Az agyhalottas témához meg annyit fűznék hozzá, hogy szerintem inkább előbb nézz magadba, aztán degradálj másokat, mert lehet sok mindenben megaláznának ezek az agyhalott emberek.
B-tag: H3lios#2825
-
Dr.Momo
tag
Érthető, hogy az embereknek nem az tűnik fel hogyha valami jól működik hanem az ha valami nem.
Az senkit nem mozgat, hogy a nagyvárosok kb 99%-as és a fontos közlekedési útvonalak 97%-a le van fedve, hanem az ahol éppenséggel nem sikerül megállapodni egyik ingatlan üzemeltetőjével sem, hogy bázisállomást telepítsen le az adott cég.
Ezen felül nem csak a bázisállomást kell letenni hanem a felhordóhálózatot is el kell juttatni oda valahogy. Ez még a nagyobb városokban viszonylag könnyedég kivitelezhető de távolabbi pontok esetén igazi kihívás lehet.Mivel a telefonod rádiójelekkel kommunikál és a környezeti viszonyok folyamatosan változhatnak így sajnos nem garantált, hogy amit a tervező programokban megterveznek az a valóságban is így fog viselkedni. Rengeteg tényező befolyásolja a rádió jelterjedését (reflexió, interferencia, stb.) illetve azt is fontos tudni hogy a mai modern antennarendszerek automatikusan tudják változtatni a karakterisztikájukat a mérések függvényében.
Az ügyfélszolgálat felkészültségéről pedig annyit, hogy szerintem elképzelni sem tudod, hogy egy ügyfélszolgálatosnak mennyi szolgáltatás fajtát kell megtanulnia, mennyi féle rendszerben kell megtanulnia ezeket adminisztrálni, kicsit értenie is kell a mobil technológiához, kicsit IT-snak is kell lennie, mellete pénzügyesnek, szociális munkásnak és még olyan személyiséggel kell rendelkeznie, hogy az adott napon lévő 20. ordítozó ügyfelet is mosolyogva tisztelettel kiszolgálja és emellett tűrje a stresszt és örlüjön a 1,5x - 2x minimálbér közeli fizetésének. Nem véletlen, hogy ezek miatt hatalmas a fluktuáció az ügyfélszolgálati területen, és pont a fenti sokrétű tudás miatt nem kis munka egy új munkatársat csatarendbe állítani.
Ami tény, hogy a Vodafone ügyfélszolgálata évről évre megelőzi a többi szolgálató ügyfélszolgálatait az előfizetői visszajelzések alapján. Ugyanez igaz az előfizetői élmény-indexre és az ajánlásra.
Azt aláírom, hogy mindíg van hova fejlődni és azt sem lehet kizárni, hogy vannak hibák a rendszerben illetve, hogy a munkatársak nem tévedhetetlenek. Az emberek hibáznak és tévednek, ami szerintem fontosabb, hogyha kiderül, hogy az ügyfélnek igaza van akkor arra milyen megoldást tud az adott cég javasolni illetve mit tesz annak érdekében, hogy az ügyfél elégedett legyen. Tapasztalataim alapján a Vodafone-nál ez mindíg kiemelkedő volt!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3600Mhz
- ThinkPad P15s Gen1 27% 15.6" FHD IPS érintő i7-10610U P520 16GB 512GB magyar vbill ujjlolv gar
- Intel I9-9900k
- Ryzen 7 7700X + Sapphire Radeon 6950XT Toxic 16GB + 32GB 6400Mhz RAM + 3TB SSD + minden vízzel hűtve
- Zyxel Zyair G-4100 v2 802.11g vezeték nélküli hot Spot dobozban