Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem lehet mindenhova szenzort rakni, meg a szenzor is be tud dögleni. CNC gépünk tele van védelmi szenzorral, a fele ki van már iktatva. Ha neked megy hát repülsz mintha tudnál.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
cog777
senior tag
Persze hogy meg lehetne csinalni, ahogy sok mindent. Gyakorlatban meg vagy budget megoldas szuletik (ami vagy mukodik, vagy nem), vagy aranyarat kernek a rendszeres karbantartasert cserebe. (vagy otvozik a kettot )
Cikkhez:
Szerintem itt is standard szabvanyokat kellene bevezetni, mint pl a toresteszten, vagy por es vizallosag teszten.
Definialni a tesztek korulmenyeit, tobb fokozatot, kategoriat bevezetni stb.Aztan majd lehetne mondani mit bir es garantal a rendszer. Kicsit is szakmaban dolgozo ember elore meg tudja mondani, hogy a havazas es az eso nagy kihivas a csak kamerakbol allo rendszereknek , ergo nem artana radar ami atlat valamennyire az eson es a havon.
[ Szerkesztve ]
HP ZBook Workstation A3000 - Linux Mint; Raspberry Pi4 - Raspbian
-
Somatom
veterán
Tegyük fel, hogy így van! Sztem kapásból tudnék 10 hasonlót mondani, amit meg kéne oldani. Egyrészt ezek mind költségnövelők, másrészt potenciális hibaforrások. Símán lehet, hogy kutya baja az autónak, csak az érzékelő hülyült meg. Önvezető letilt, autó megáll, áru rajta, fuvar teljesítetlen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rive
veterán
nem csökken a hatékonysága, hanem kikapcsol.
Nézzük a pozitív oldalát: ha csak annyit képes felismerni, amikor nem tud biztonságosan vezetni és olyankor nem vezet, akkor ezzel a kocasofőrök 90+ százalékát már veri IQ-ban
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
aujjobba
addikt
'pár sor szoftver. annyira nem növelheti a költséget' - az a par sor szoftver olyan dolgot vegez, ami kapcsolodik az eletvedelemhez. Ennel fogva azt tobb embernek le kell ellenorizni, szimulatoron tesztelni, alaposan dokumentalni, majd elesben egy autoba beepitve is tesztelni. Szoval de, nagyon megnovelheti a koltseget.
'nem érdemes két centért ócskább alkatrészt venni' - hogyne, nem erdemes, csak az a gond, hogy a millio szenszort es a hozzajuk kapott szoftvert nekem mint vegfelhasznalo ki kell fizetnem, holott nekem mint human sofor semmi szuksegem se tablafelismero kamerarendszerre es szoftverre, se havazaserzekelore, se egyeb ilyesmire.
-
aujjobba
addikt
Minel bonyolultabb az a szoftver, annal tobb hibalehetoseget hordoz.
Legtobb szoftveres problemara csak pislognak a szervizekben, mert nem programozok ulnek ott tobbnyire, ergo legkesobb a vegfelhasznalonal nagyon megnovekedhetnek a koltsegek.
Regebben volt egy sorozat a Totalcar-on egy motordiagnosztikaval foglalkozo emberrel, aki probalt megoldast talalni a mindenfele szoftveres vezerleshez kapcsolodo problemakra.
Szinten totalcar-on olvashatsz teszteket/velemenyeket a menetkozben esetleg autopalya kihajton 'hajtaslanc hiba' uzenettel megallo gepekrol.
Onvezeto auto: meregdraga porhintes ami jelenleg ezzel kapcsolatban tortenik. Nezheted a YT videokat az amcsi/nemet/stb. Teljes Onvezeto Rendszer felhasznalokrol hogyan amuldoznak amikor magatol megy az auto, mikozben vegig a kormanyon a kezuk es a gepuk siman athajtana a keritesen ha nem fogja meg.
A vegere annyit, hogy lassan mar napjainkban is megfizethetetlen egy uj auto, tobbnyire a rengeteg szenzor es beepitett szoftver vegett, de persze nyilvan erdemes ezt tovabb is fokozni.
-
Somatom
veterán
Tudom, hogy van ilyen, de az teljesen más szitu. Ráadásul egy pótkocsinál normál körülmények között is előfordulhat, hogy a tengelyek között szögelfordulás-különbség lép fel. Viszont attól, hogy egy csapágy a fészkében forog, az ABS szenzor nem fog szögelfordulás-különbségből adódó hibát jelezni. De, tegyük fel, hogy jelez és letilt! Autó kihúz egy parkolóba, ott megáll. Éjszaka ráesik a hó. Azt ki fogja reggel letakarítani? Mondhatnám úgy is, hogy dugóba került az önvezető, lekéste az időablakát, másnapig várakoznia kell és közben leszakad a hó. Ki fogja reggel letakarítani, megláncolni és kiszabadítani a kamiont?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Nem beszéltem szabálytalanságról. Pl. autópálya felhajtóknál biztos láttad már, hogy a kamion mindíg padlón gyorsít és a pályán haladó kamion behúzódik a belső sávba, hogy helyet adjon a besoroláshoz. Ez szokás, kollegalitás, ami sehol nincs a Kresz -ben. Ha van egy emelkedős felhajtó, a pályán haladó nem húzódik be és ezért a robotkamionnak le kell lassítania, akkor utána már esélye sem lesz. Vajon a mögötte, rá várakozó személyautósok kire fognak haragudni?
Vagy, mi lesz a Kresz megszegésével? Biztos láttad már, hogy esténként hogy állunk meg a parkolókban. Ha megtelt a halszálka, akkor mögé állunk, aztán meg a kihajtón, a korlát mellé. Ez szabálytalan, de a rendőrök szemet hunynak, mert tudják, hogy kevés a parkoló és másképp esélyünk sincs. Ha a robotkamionba az van programozva, hogy nem szegheti meg a Kreszt, akkor hogy áll meg? Erre azt szokták írni, hogy a robotkamionnak nem kell megállnia. Lehet, hogy neki nincs szüksége rá, de attól még a rakodóhelyek nem lesznek háromműszakosak és sok helyre nem is lehet éjszaka behajtani (pl. egész Svájcban tilos éjszaka közlekedni).[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen