Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz virkir #13 üzenetére

    Ja, amikor megbeszeljuk, hogy mikor erunk ra kovetkezo alkalommal, akkor mit kene csinalni? :DDD

    while (!sleep) sheep++;

  • marchellow

    tag

    válasz virkir #13 üzenetére

    akkor nézz szét a hivatalos topicban mennyi is az annyi. az meg a hivatalos PR duma hogy csak kis példányszám érintett. a legfrissebb batchből is van aki harmadszorra küldi vissza, mert a mai napig nem készült hardveres revízió. persze hogy is készült volna azzal beismerték volna az egész fiaskót.
    milyen support? egy hónapja küzdök velük. fényképezzem le így, szedjem szét, videózzam le úgy. flasheljem rá ezt, keljek fel pekingi idő szerint hogy teamvieweren keresztül maszatoljon vele valaki a privát gépemen. ilyeneket normális cég nem várhat el a vásárlóitól. én biztosítsak feltételeket nekik, hogy legyen egy működő telefonom? rendelkezzek még egy kamerával, áldozzam rá az időmet, lessem mikor jön elő a hiba, küzdjek a supporttal, legyen Windowsom. a nem működő fixüket csak Windows alól lehet feltenni, ami nekem nincs már 10 éve. ezt közöltem is velük, amire az volt a válasz hogy hát jó lenne ha kérnék valakitől... persze, ha elromlik a kocsim, majd a szerelő azt mondja kérjek franciakulcsot valakitől. és nem arról van szó hogy nem tudok szerezni egyet. egyszerűen nem fogok, nem az én dolgom. gyakorlatilag te supportolod a saját készülékedet. persze küldenek újat, tökjó. egy ugyanolyan szart. mire megyek vele?
    és tényleg maguk alatt vágják a fát. rengetegen nyomtak paypal disputeot és visszakapták a pénzüket. én is megtenném csak sajnos már túlvagyok a 180 napon a vásárlástól számítva. de ha a kritikus tömeget elérik a paypalnál indulhat akár vizsgálat is és ha bebizonyosodik hogy egy éve ismert hibával árulják akkor volt vanplasz nincs vanplasz.
    és ezt még mind menthették volna ha normálisan kommunikálják a dolgot. ehelyett megy a userek bannolása, meg a ködösítés és az időhúzás.
    szóval játszani jó ez a telefon, de totálisan megbízhatatlan mind szoftveresen, mind hardveresen, a cég meg mindenhogyan. mindenki döntse el maga hogy kér-e ezekből én senkit sem beszélek le róla. olcsó hardvernek/supportnak híg a leve, ezt sokezredmagammal megtanultam a saját káromon.
    ez van, továbblépünk valami másra.

Új hozzászólás Aktív témák