Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz virkir #13 üzenetére

    Ja, amikor megbeszeljuk, hogy mikor erunk ra kovetkezo alkalommal, akkor mit kene csinalni? :DDD

    while (!sleep) sheep++;

  • emvy

    nagyúr

    válasz virkir #15 üzenetére

    Hat ha csak kozlik veled az idopontot, az nyilvan mas ugy.

    while (!sleep) sheep++;

  • marchellow

    tag

    válasz virkir #13 üzenetére

    akkor nézz szét a hivatalos topicban mennyi is az annyi. az meg a hivatalos PR duma hogy csak kis példányszám érintett. a legfrissebb batchből is van aki harmadszorra küldi vissza, mert a mai napig nem készült hardveres revízió. persze hogy is készült volna azzal beismerték volna az egész fiaskót.
    milyen support? egy hónapja küzdök velük. fényképezzem le így, szedjem szét, videózzam le úgy. flasheljem rá ezt, keljek fel pekingi idő szerint hogy teamvieweren keresztül maszatoljon vele valaki a privát gépemen. ilyeneket normális cég nem várhat el a vásárlóitól. én biztosítsak feltételeket nekik, hogy legyen egy működő telefonom? rendelkezzek még egy kamerával, áldozzam rá az időmet, lessem mikor jön elő a hiba, küzdjek a supporttal, legyen Windowsom. a nem működő fixüket csak Windows alól lehet feltenni, ami nekem nincs már 10 éve. ezt közöltem is velük, amire az volt a válasz hogy hát jó lenne ha kérnék valakitől... persze, ha elromlik a kocsim, majd a szerelő azt mondja kérjek franciakulcsot valakitől. és nem arról van szó hogy nem tudok szerezni egyet. egyszerűen nem fogok, nem az én dolgom. gyakorlatilag te supportolod a saját készülékedet. persze küldenek újat, tökjó. egy ugyanolyan szart. mire megyek vele?
    és tényleg maguk alatt vágják a fát. rengetegen nyomtak paypal disputeot és visszakapták a pénzüket. én is megtenném csak sajnos már túlvagyok a 180 napon a vásárlástól számítva. de ha a kritikus tömeget elérik a paypalnál indulhat akár vizsgálat is és ha bebizonyosodik hogy egy éve ismert hibával árulják akkor volt vanplasz nincs vanplasz.
    és ezt még mind menthették volna ha normálisan kommunikálják a dolgot. ehelyett megy a userek bannolása, meg a ködösítés és az időhúzás.
    szóval játszani jó ez a telefon, de totálisan megbízhatatlan mind szoftveresen, mind hardveresen, a cég meg mindenhogyan. mindenki döntse el maga hogy kér-e ezekből én senkit sem beszélek le róla. olcsó hardvernek/supportnak híg a leve, ezt sokezredmagammal megtanultam a saját káromon.
    ez van, továbblépünk valami másra.

  • emvy

    nagyúr

    válasz virkir #30 üzenetére

    Confirmed bug != minden egyes keszuleken megjelenik. Pl. egy kernel hiba sem okoz a gepek 100%-an panikot, ettol meg hiba. Es az OPO-nal ilyenbol _sok_ volt.

    while (!sleep) sheep++;

  • marchellow

    tag

    válasz virkir #24 üzenetére

    milyen buktatóival nem számoltam? hogy nem látja el az alapfunkcióit a cucc? annyit fizettem a telefonért amennyi rajta volt az árcetlijén. pont. és ezért cserébe azt várom hogy a napi átlagos használatban helyt álljon. jelenleg ezt nem teljesíti a készülék, szerintem joggal verem az asztalt. az én részem ebben a "kapcsolatban" az hogy léperkáljam a vételárat, a gyártóé meg az hogy egy működő eszközt nyomjon a kezembe. és irreleváns hogy honnan jött, meg hogy mennyibe került.
    nincs értelme együttműködésről beszélni, mert én betartottam az én "ígéretemet", a gyártó nem. és akkor még ne én legyek felháborodva? hát ki? a gyártó? a nyúl viszi a puskát mi? de csak hogy jobban megvilágítsam a dolgot: megcsináltam mindent amit a Support kért, annak ellenére is hogy nem az én dolgom lenne ez és mindegyik lépésről két perc google után ki lehetett deríteni hogy nem ér semmit. természetesen nem is ért. ez az új "fix" is csak megkerüli a problémát.
    és ebben a vitában leszólni a panaszfórumokból tippelt mintaméretet pont annyira elegáns mint azzal jönni hogy dehát azasszonynakmegnekemjó.

Új hozzászólás Aktív témák