Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arról van szó, hogy a játék alatti motor 30 jelenetet számol másodpercenként. Ez fix. És ebből a harminc jelenetből számol majd harminc képkockát. Mivel a motor jelenetlimites és a szinkronizáció is ehhez van kötve, így a 30 fps logikus minden platformon, mert egyszerűen nem lesz több jelenet, amiből képkockát lehet számolni. A PC-s verzió csak annyiban módosul, hogy megoldják, hogy a FRAPS 60 fps-t írjon ki, de ettől még nem számolnak 30-nál több jelenetet, mert erre tervezték a motort. Annyi lesz, hogy egy jelenetből két képkockát számolhat a GPU, ami a FRAPS szintjén elég a 60-as számhoz, de eközben valójában 30 egyedi képkocka lesz így is másodpercenként.
Az Ubi szerencsére, hogy sok felhasználó nem tudja, hogy amit a FRAPS kiír az nem biztos, hogy úgy is van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag úgy is megy, csak egymás után kétszer számolja ki ugyanazt.
Mivel a Crew egy MMO-szerű cucc, így sok szinkronizációra van szüksége. A szerveren is futhatnak olyan dolgok, amelyeket a multiban résztvevő felhasználók egyszerre megkapnak. Ha nem limitálod a sebességet, akkor a szinkronizáció igen komplex problémává válik. A legtöbb cég inkább az egyszerűbb utat választja.
Az EA szokott kihívást látni ebben. A Frostbite 3 például 240 jelenetet számolhat maximum másodpercenként. És a szerveren az óceán egységes szimulációja is 240 jelenetre van belőve. Ez sajnos sok erőforrás, és drámaian megnehezíti a multi szinkronizációját is. Hogy értsd ennek az anyagi vonzatát is, ez legalább tízszer több erőforrást igényel a fejlesztés szintjén.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Ez igazából nem befolyásolja a gépigényt. Ez csak arra jó, hogy a FRAPS a sarokba ne 30-at, hanem 60-at írjon.
Ez az autós játékokban mindig nagyon tipikus probléma. Az NFS sem véletlenül megy 30 jelenettel. Persze mehetne 60-nal is, de az már azt jelenti, hogy a szinkronizációra csak feleannyi idő áll rendelkezésre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem nehéz ez. Lesz harminc jelenet és abból lehet számolni max. 60 képkockát. Egyébként így a 60 fps nyilván bullshit.
A probléma viszont jelentős a szinkronizáció szintjén. Az Ubisoft eleve nem egy multi specialista, tehát nem biztos, hogy az elmúlt években annyi pénzt fektettek ebbe az irányba, mint a többiek. A szinkronizációnál vannak naiv megközelítések, amikor minden adatot egyenként szinkronizálnak a gépek között. Ez egyszerű, csak lassú, vagyis alacsony jelenetlimit kell. A nem naiv megközelítés, viszont extrém bonyolult lehet, és a cégek meg is őrzik ezeket a titkokat, mert igen durván javítja a játékélményt, ha a motor netkódja jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PC-s játékosok 90%-a még a felbontást sem tudja megváltoztatni. Szóval igen kicsi az esélye, hogy nagy lesz a reklamáció.
Meglátják a FRAPS-ban a 60 fps-t és elfogadják, hogy biztos csak rosszul érzik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogyan? Az NV mondta nemrég, hogy a saját felmérésükben is a vásárlóik 90%-a játszik wide monitoron 1024x768-as felbontással. Egyszerűen nem tudják, hogy az állítható. Ezért ölnek olyan sok pénzt az Experience programba. És ezért rakják kötelezően bele a driverbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem egyedi NV felhasználókra leszűkíthető probléma. Az AMD is 80%-ot mondott még egy évvel korábban, azóta az lehet, hogy már 90%-ra nőtt. Általános, hogy 10-ből 7-8 játékos biztos nem tudja, hogy lehet a felbontást állítani.
Ezt azért kezdték el mérni, mert rengeteg panasz érkezett a PC-s gyártókhoz, hogy az Xbox 360 és a PlayStation 3 konzolok minősége is jobb. Hát, persze a default PC-s grafikához képest biztosan. Ezt vizsgálták ki, hogy miért látja így a PC-s vásárlóbázis, és abból született meg az az eredmény, hogy nem tudják, hogy a PC-s játékok grafikája állítható.
Ezért született meg az NV GeForce Experience és az AMD Gaming Evolved program is. Ha nem tudják beállítani, akkor egy programot kell biztosítani, ami beállítja helyettük.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mai generáció inkább a konzolon nőtt fel. Pont ez a probléma. A konzolon megszokták a berak és játszik metódust, amit PC-n is alkalmaznak.
(#35) mcwolf79: Az AMD is hasonló eredményre jutott a saját felmérésében. Szóval nem hiszem, hogy az NV adatai rosszak lennének. Lehet, hogy meglepő, de ez számukra fontos, mert világossá vált, hogy a tömegeket segíteni kell, ha egyedül nem tudják beállítani a grafikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Steam csak az asztal felbontását olvassa be, nem pedig azt, amivel a userek játszanak, vagy azt amire a kijelző képes.
Ezért volt nagyon fontos, hogy az NV és az AMD saját felmérést csinált.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen