Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jégkokó

    veterán

    válasz LordVader80 #27 üzenetére

    És pont ezért mondják az ügyfélszolgálatosok, hogy az előfizetőnél van biztosan a probléma, és vírusos a gépe, meg elrágta egy egér a kábeleket :C

    A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

  • shtml

    őstag

    válasz LordVader80 #27 üzenetére

    Dehogynem szarnak, ráadásul ezzel sokszor magukkal b***nak ki.

    Mikor a mostani lakásba költöztünk, át akartuk helyeztetni ide a telefonvonalat is, hogy rögtön legyen net is. A lakásban már megvolt minden szükséges vezeték és aljzat, hiszen korábban már volt itt telefon. T-Com majdnem egy hónap alatt nem jutott el odáig, hogy a telefonközpontjukban elvégezze az átkapcsolást, hiszen fizikailag semmit nem kellett volna szerelni a lakásban.

    Erre lemondtuk a vonalat és rendeltünk újat, azt remélve, új ügyfélre talán jobban odafigyelnek, esetleg még jobban meg is becsülik olyankor, amikor folyamatosan csökken a vezetékes telefon-előfizetések száma.

    Nos, az interneten történt megrendelés után 6 héttel még csak ott tartottunk, hogy a T-Com bürokráciája nem tudott arról a szerződésről, amelyet 3 héttel korábban személyesen írtunk alá egy T-pontban. Természetesen visszamondtuk ezt az előfizetést is.

    Most Vodafone korlátlan mobilnetem van havi 5,000-ért, ami jóval kevesebb, mint a telefon-előfizetési díj és az ADSL-előfizetés (persze nem T-Online-nál) együtt lett volna, plusz a 3G-modem is ingyen volt, míg az ADSL modem majdnem 7k-ba került volna. A letöltés átlagban jócskán meghaladja az ADSL 1 Mbites sebességét (ilyen lett volna itthon), a feltöltés pedig többszöröse a 128 kbitnek. Nem is beszélve a hordozhatóság előnyéről.

    Köszönöm, T-Com, hogy neked hála most jobb és olcsóbb netem van. :D

    A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

Új hozzászólás Aktív témák