Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
válasz Zartszelveny #100 üzenetére
jah, a mostani genre/tflopsra írt részletességű játék igen... de ha 16GB-s, 12tflopsos gép lesz a cél?
és nem azt mondom, hogy nem lehet "leskálázni" a kisgép 10 gigájára, csak azt mondom, hogy az nem csupán felbontás-csökkentés lesz... (miközben a GPU _LEHET_ h elbírná a "többit")
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ddekany
veterán
Ezt a skálázódás dolgot csak az fogja tudni megítélni, aki ténylegesen játékot fejleszt. De amúgy a grafika lefelé skálázása nem csak a kiement felbontásának, hanem textúra felbontásának csökkentését is jelentheti. Ott pl. lehet, hogy meg lehet takarítani a méret különbséget. Főleg, hogy itt nincs külön VRAM mint PC-n, ahol az részben benyelheti a grafikai minőség miatti memória igény különbséget, amit így nem látsz Windows a feladatkezelőben. Illetve, tovább színezi a dolgot, hogy a gyorsabbik része a RAM-nak csak 10-ről 8-ra csökkent, és a lassú rész az, ami brutálisan, 6-ról 2-re esett. Nem tudom, hogy a játékok mi szerint tárolnak valamit egyiben vagy másikban, de a lassú rész talán úgy is főleg az OS-nek van, meg háttérbe tett játékoknak?