Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shtml

    őstag

    A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom ... az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját.

    A minőség és az ügyfélszolgálat javításával ezt könnyebben elérhető lenne. Ennyire hülyének nézik a fogyasztókat?

    Edit: Nekem márciusban azért lett Vodafone mobilnetem, mert a régi helyen meglévő telefonvonalat a Tré-Com több mint egy hónap alatt nem volt képes úgy áthelyezni, hogy az új helyen már minden megvolt, a telefonaljzat is a lakásban volt.

    Ezután lemondtuk a vonalat és új előfizetési szerződést kötöttünk neten. Az ügyintézés itt is max. egy hónap lett volna. Ehhez képest kb. két hét elteltével kiderült, hogy a szerződést még ki sem postázták. Bementünk egy üsz. irodába és megkötöttük ott helyben a szerződést. Újabb 3 hét elteltével érdeklődtünk, amikor is kiderült, hogy a szerelő azért nem jön (bár ugye nem is kellett volna, mert minden kész volt), mert még nem kötöttük meg a szerződést vagy legalábbis ennek semmi nyoma a nyilvántartásban. Erre lemondtuk az egészet és előfizettünk a Vodafone-ra. Pár hétre rá telefonált a szerelő és kérdezte, mikor jöhet bekötni a telefont...

    LOL! MegaLOL!

    [ Szerkesztve ]

    A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

Új hozzászólás Aktív témák