Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
First time GPU-s hajszimulációtól egy játékban speciel sokkal rosszabbra számítottam. Ami lényegi probléma, hogy Laranál a hitbox túl nagy, bár ez független a TressFX-től, csak éppen kihat a minőségre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Neked ilyen durva beakadásokat csinál? (most ezt ne nézd, hogy villog a haja, sajnos valamiért néha nem úgy dolgozik a tress NV-n, ahogy kellene)
Ezért mondták azt, hogy ezt az effektet GCN-hez igazítottak. [link] - ebben a hsz-ben igaz, hogy egy hiba miatt, de látszik a gyorsítóstruktúra mérete. Na most ez annál nagyobb lesz, minél közelebb kerül a kamera Lara hajához. Ezt hagyományos architektúra nem bírja. Gondolj bele, hogy a Showdownban a struktúra viszonylag nagy mozaikokra volt felépítve, ami ugye mindig fix volt, és sosem változott. Itt a listázás pixelekre működik, és ez bizony dinamikusan változó méretet jelent. A leges legelső képkocka az, ami teljes képre lefuttatja a rendszert, de utána mindig át lesz adva az előző képről a haj által elfoglalt terület.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Mozgásban láthatjuk a TressFX-szel felturbózott Tomb Raider-t.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- GoPro Topic
- Toyota topik
- További aktív témák...