Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
Akkor megkérném a gyárat, hogy a megadott címre ingyen postázzanak nekem egy DELL U2713H monitort! Köszönöm!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Trebron09
őstag
Nekem elég az ára is..
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
Z86
őstag
A kistételes részt hogyan kell elképzelni?
Ülnek két szinten a nénik, egyszer csak megjelenik előttük egy félig összeszerelt gép, beépítik a saját kis alkatrészüket, aztán megy tovább a cucc?
Kár, hogy nem engedték lefotózni. -
greenlizard
csendes tag
Érdekes cikk volt, köszönjük szépen!
Volt egy xbox összeszerelő videó, azon is elképedtem. Sok minden van egy ilyen helyen. -
veterán
válasz greenlizard #5 üzenetére
A nagyobb gyarak mindig is erdekesek voltak az arra fogekonyaknak, en is mindig elkepedek, milyen rendszer, szervezettseg van az ilyen helyeken..
Everybody lies.
-
Andrash22
csendes tag
a betanított munkás bére gondolom több mint sárváriaknak
-
Peet
senior tag
Együtt voltatok velük? [link]
A srác, és a csaj a tesztgépek között is ugyanúgy pózol. -
HUNPSP
aktív tag
Köszönjük szépen a cikket, azt hiszem ti is "jól szórakoztatok" a látogatáskor! Érdekes lehetett, a cikk is az volt, köszi!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Loretto
veterán
-
nagyúr
Érdekes cikkk volt.
Nekem a váci IBM gyárba volt szerencsém látogatóként végigmenni ahol a DS szervereket gyártják és nem semmi egy ilyen gyár annyi szent.
Més que un club!
-
FireGL
aktív tag
Arról nem mondotak semmit a gyárban, hogy a DELL alaplapok egy része kis hazánk egy elektronikai bérgyártójánál készült?
Az embert a gondolkodás tette állattá...
-
alevan
őstag
válasz eszterencs #20 üzenetére
Nemsokára itt a Google Glass
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Kasya
nagyúr
Szep cikk, irigyellek benneteket ^^
Mikor pont egy eve vettem Hollandban a laptopom, azt ugy ahogy van Kinanak adtak ki munkaba... ez nyilvan magaban hordozott +5 nap varakozasi idot. Kar hogy itt csak az AW PC-t rakjak ossze... Maga tudat boldogabba tenne, ha itt is lenne laptop reszleg.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
ez viccnek is rossz. bizonyára tudtak volna sunyiban fotózni, de ha megkérnek, hogy ne fotózz, esetleg titoktartásit is aláíratnak, akkor nem fogod megszegni...
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
mcmike
őstag
válasz Napfénysüti #16 üzenetére
A DS (Disk System) széria az Storage (Magyarul: tároló), nem pedig szerver. Vácon az IBM felsőkategóriás Storage-ait gyártják (DS8000-es család)...
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
szilagyiv
senior tag
Nemrég vettem egy Dell Inspiron 7720 SE laptopot és bárcsak azt mondhatnám, hogy tökéletesen elégedett vagyok vele, de nem tehetem, ugyanis a kijelzője vibrál. Próbáltam felvenni a kapcsolatot mindenkivel, aki érintett lehet a témában, ez volt az út:
Eladó: ő nem tud mit csinálni, hívjam fel a Dell-t
Dell központi szám: ...nem veszi fel...
Dell fb oldal: hívjam fel a központi ügyfélszolgálatot...
Dell központi szám megint: vegyem fel a kapcsolatot a kijelölt szervizzel
Kijelölt szerviz: vigyem be a gépetNnnna. Sajnos eddig nem értem rá 100km-t utazni a kijelölt szervizhez.
-
nagyúr
-
Grisa
csendes tag
A BTO/CTO rendszer így leírva szépen hangzik, hogy csak megrendelésre és szinte bármilyen konfigot gyártunk és 2 nap múlva kész, de a valóságban ez egy nagy szívás.
Az eb itt van elhantolva "rendeléseket: a beérkezés napján ellenőrzik, hogy teljesíthető-e a megrendelés"
Ha meg nem teljesíthető akkor majd kész lesz valamikor.A főalkatrészek még csak csak rendelkezésre állnak de rengeteg specifikus alkatrész nem, amit így akkor hamar be kell rendelni, legyártatni a beszállítóval és reptetni hogy minél előbb meg legyen.
Ehhez a fajta gyártáshoz nem lehet pontos előrejelzést készíteni (kb 25%-os az előrejelzések megvalósulása) így a sokszor 10-12 hetes átfutási idővel szállított alkatrészeket a beszállítónak nem egyszerű a gyár közelében készleten tartani. Ehhez még hozzájön a késztermékek nagyon rövid életgörbéje hiszen az IT iparban szinte fél-egy évente új architektúrák jelennek meg és már lehet is váltani.
A legrosszabb a szerver rész ahol a megrendelő egy adott típuson belül rengeteg extra opciót választhat és bővítheti az alap konfigot. Az itt használt alkatrészek nagyságrendekkel drágábbak mint a kommersz gépeknél így készletezést ritkán vállalnak a beszállítók a specifikus alkatrészeknél.
Hasonló gyártás folyik Székesfehérváron a FOXCONN gyárában ahol IBM x86-os és Blade szerverek, ACER PC és NetApp storage szerverek készülnek.
Amúgy a cikkben említett gyár is majdnem FOXCONN tulajdonba került, de meghiúsult az üzlet.
-
TiX
csendes tag
Kár, hogy nem nálunk van ez a gyár....
Üdv: Gergő
-
Kasya
nagyúr
válasz szilagyiv #26 üzenetére
Ha jol latom, akkor egyedul csak a mukodo megoldast nem probaltad. Dell support weboldala. Ott megkeresed a hibat, kitoltod az urlapot, elkuldod emailben es 3 napon belul jeleznek egy megoldassal. Ha a problema tovabbra is fennall, szukseg eseten hazhoz jonnek.
Bar nekem sikerult megoldaniuk a gondot elektronikus uton, igy nem kellett kijonniuk, de ennel jobb es segitokeszebb supporttal meg nem talalkoztam. A vasarlastol kezdve folyamatosan minden kerdesemre, problemamra, aggodalmamra teljeskoru valaszt kaptam.
-
szilagyiv
senior tag
Megkeresem a hibát? Nem tudom mi a hiba, csak azt tudom, hogy vibrál a kijelző (szürke középtónusoknál nagyon észrevehető).
Próbáltam az álalad ajánlott módon megoldást találni, de nem jutottam előrébb. Sehol nem volt lehetőségem "elmondani" mi a baj, a felkínált lehetőségek között pedig nem találtam. -
-
DEV_NULL
őstag
ESD védelemről mit lehet tudni náluk?
-
edward2
addikt
Nem rég ismertem meg egy srácot munkahelyemen totál véletlenül derült ki de régebben ő a Limericki Dellben dolgozott. Mesélt pár érdekes történetet. Lengyelek lopták a procit ahol csak tudták. A végén már az ember szendvicsébe is belenéztek és oda volt dugva 3 proci
-
dozsabalint
senior tag
Szerintem a Dell garanciális szolgáltatása messze a legjobb. Főleg itthon. Multkor volt egy kis problémám a notebookommal, a sztori egy héten belül lezajlott:
Hétfő este: hiba bejelentése (Humansoft), e-mailben fotókat (a problémáról), service-tag-et kérnek.
Kedd: Dell elbírálás
Szerda: szervizes hív, hogyha otthon vagyok jönne, kicseréli a problémás alkatrészeket
Csütörtök: mivel szerdán nem értem rá, csütörtökön jött házhoz(!) a szerelő, mindent kicserélt, amivel gondom volt, beleértve a komplett kijelzőt is.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz dozsabalint #42 üzenetére
nah, de ez NBD garancia, neki meg csak mezei 3 éve volt. (hozzáteszem, nehogymár a Dell hibája legyen, hogy messze lakik a szerviztől. az eladó boltnak kellett volna figyelmeztetnie, hogy ők nem szervezik a garanciát. btw, ha egy éven belül van, akkor a boltnak is kéne kezelnie a garanciát, szerintem)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
dozsabalint
senior tag
a gép webshopos előfordulásai alapján ennek is NBD-je van.
Azt írta, h. új a gép. Az újakra elég gyakran adnak NBD-t. Legalábbis volt olyan időszak, hogy adtak. Azóta lehet, hogy ismét csak a Vostro meg a Latitude tartozik ide. Mondjuk nem csodálkoznék, szervizes szerint minden hülyeséghez a szervizet hívogatják az emberek. Egy Inspiron meg nem igazán minőségi notebook (ezért is olcsók). Mindenre jó, csak arra nem hogy az ember hurcolássza.[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Reméljük eme cikk után egy Dell nyereményjáték jön...
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
moha21
addikt
Na ide én is bemennék! :_)
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
szilagyiv
senior tag
válasz dozsabalint #44 üzenetére
Köszi, hogy így megbeszéltétek Tényleg olcsó volt (320k), sajnálom hogy ennyibe nem fér bele az oda-vissza szerviz - vagy legalábbis senki nem ajánlott ilyen lehetőséget fel. A Sony a harmadennyibe kerülő tabletemért eljött, és kivitte Fr. országba, majd egy héten belül visszahozta megjavítva.
-
dozsabalint
senior tag
válasz szilagyiv #47 üzenetére
Minden dell gépnek van egy service tag-je, azt beírva a dell oldalán, mindent kideríthetsz róla, beleértve a garanciája típusát is. Service tag nélkül az Isten se tudja, hogy milyen garanciája van. Szerintem az oda-vissza garancia itt is belefér.
Ez is 300 fölött van (és akkor ez még csak az 5-ös latitude, nem is a 6-os). Ettől még nem egy kategória a kettő. Teljesítményben közel sem olyan jó mint a tied, viszont minőségben annál inkább. A minőség alatt itt a garaciális szolgáltatások minősége is beleértendő. Ettől függetlenül a diszkrét videokártyás gépek sokkal inkább hajlamosak grafikai hibákat produkálni, mint pl az intel HD-s notik. Részben azért mert ezeket egy notebook soha nem fogja elégségesen lehűteni.
Ez nem feltétlenül a gyártók hibája. Erre van igény. Ennek (elégtelen hűtés) a következményei a gpu-hibák, alaplapi hibák stb... Az Inspiron sorozat mindig is a Dell legalsó szériája volt. Ez az árából is látszik: ha egy inspiron egy bizonyos hardverrel kerül 150.000-be, akkor egy latitude ugyanezzel a hardverrel biztos lesz vagy 350.000Ft. Sajnos az utóbbi időban ráadásul tömegesen hígul a notebookok minősége, nyilván ez is az alsóbb szériákat érinti leginkább minden gyártónál. -
dozsabalint
senior tag
válasz dozsabalint #48 üzenetére
Pontos infók:
"A kimondottan a vállalati szektorban erős Dell 2011-ben még minden noteszgépét 3 év helyszíni garanciával árusította Magyarországon, azonban tavaly kénytelen volt visszatérni a konstrukciók szegmentálásához, mivel a legolcsóbb otthoni modellek nem bírták egyszerre a dollár árfolyamának változását és a helyszíni garancia költségét - tudta meg lapunk. Így az otthoni modellek most 3 év szervizgaranciával kerülnek forgalomba, az üzleti modellek (Latitude, Vostro), valamint az XPS-ek esetén pedig legalább 3 év helyszíni garanciát biztosít a gyártó. A meghibásodott lakossági kategóriás notebookot (Inspiron) a felhasználónak a kereskedőhöz, vagy a Dell ügyfélszolgálata által felsorolt szervizpartnerhez kell elszállítani, ilyenből több is van az országban, tehát itt a cég nem küld és fizet futárt."
Tehát nem küld futárt, de több helyen is le lehet adni. Cserébe egyedülálló módon alapból ad 3 év garit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dozsabalint #49 üzenetére
Thinkpadekre is 3 év jár alapból itthon. Bár lehet a nagyon konzumer verziókra nem azt most hirtelen nem tudom fejből.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080