Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Dr. Akula #55 üzenetére

    Mérföldkő azért, mert a Samsung egy eléggé agresszív vállalat, és a notebookgyártás terén teljesen más piaci modellt használ, mint a többiek. Másoknál OEM+beszállítók->márka a felépítés, náluk meg Samsung+Samsung->Samsung. Ha pozíciót akarnak felépíteni maguknak - márpedig akarnak, mert ez nagyon jellemző rájuk - akkor sokkal nagyobb mozgásterük van a haszon elosztásában, mint a konkurenciának. És, ha a konkurencia nem akar behalni, akkor a Samsung után kell mennie, kénytelenek lesznek ők is csökkenteni.

    Nézd csak meg, hová jutottak ott, ahova beléptek. Monitorok piacán a Philips és Sony szinte eltűnt, mennyiségben csak az LG tart velük lépést. Mobilok piacán a nagyokat szorongatják, lézernyomtatóban a Xeroxot, Minoltát, OKI-t pár év alatt leelőzték, már a HP és Canon nyakán lihegnek. Ha ezt ráteszed a notebookpacra, akkor 5-10 éven belül a Samsung eladási mennyislgben a HP, Dell, Acer trió nyakában lehet, az Asus, MSI, Toshiba, Lenovo(!) és többiek előtt.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák