Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mjani1172

    addikt

    válasz whatwhatwhat #5 üzenetére

    Szerintem meg jó a hasonlat.

    Én láttam elektromos autó versenyt a ringen. Ritka szar volt. Kb mint egy koncert hang és hangerő nélkül.Egy szupersportkocsihoz pedig ez kell.

    [ Szerkesztve ]

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz whatwhatwhat #5 üzenetére

    Én különösebb értéket nem látok a belső égésű motorban, egy túlbonyolított, nem hatékony szerkezet, ami csak annak köszönheti a létjogosultságát, hogy az emberiség még nem tudott a kőolajhoz hasonlóan olcsó és nagy sűrűségű energiaforrást előállítani, ami egy autóban használható is lenne.
    Hát én meg erre azt mondom hogy hiába egyszerű a felépítése garantáltan nem lesz olcsóbb az autó. Idővel szépen annyira kiszámolják a gyártók az egészet hogy olyan lesz mint a nyomtatóknál a tervezett elavulás. A másik dolog amit elfelejtettél megemlíteni az az akku kérdés. Mert nincs megoldva és csak a találgatás megy. Mindenki máshogy látja a kérdést.
    Ma délután taglaltuk épp itthon hogy egy e-autónál nem te döntöd el mikor állsz meg, hanem az autó. Ezt ugye neked a navi tervezi meg, amit meg emberek terveznek. Szóval mások tervezik meg hogy mikor kv-zol, wc-zel stb. Persze később ez ahogy nőnek a hatótávok és gyarapodnak a töltök változni fog. De az biztos hogy komoly üzlet lesz ez is. Hol, mikor, mennyit töltesz és költesz amíg vársz.
    Én mondjuk már egy 300km hatótávval kiegyeznék, csak épp az árral vannak komoly gondjaim amit ki kell érte csengetni.

    [ Szerkesztve ]

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Új hozzászólás Aktív témák