Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
Leszarom. Masterrel járok.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
Az érzés mikor elmész a kocsid mellett és fejmagasságban van a kormány meg a tükör. Megfizethetetlen.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
Azért az 1-esen még csiszolni kell, mert nagyon nem így van. Bőven van e-autók között is 2-3x fogyasztáskülönbség és pont mivel szénerőművel töltik ez is eléggé szempont. 800 lóerőt meg nem nagyon hoznak ki akkora akkuból amekkorából a 100 lovat, az akku pedig súly, jelentős súly és nem fogy a súly a lemerülésével együtt, a kisebb súly kevesebb károsanyag. Elektromos autóra is pont ugyanaz az ökölszabály érvényes, mint a belsőégésűekre, nincs ez az előnyük.
A mai nagymotoros autók sok technikát használnak már a fogyasztásra, hogy csak taposva egye meg a 20 literét, normál körülményeknél semmi durva. Megkergeted az 1.4 TSI-t az is majdnem utoléri, csak erőben nincs a közelében. Az egyiket taposod 150 lóerő és 12 liter, a másik negyed gázon 150 lóerő és 12 liter. Nem eszik automatikusan annyival többet, csak egyeseknek fáj, ha valaki megengedhet magának nagy autót. A magyarok még mindig bele vannak hülyülve ebbe.
És mihez képest mi fogyaszt sokat. Drasztikus különbségek nincsenek a 20 éves kocsikhoz képest, akkor is 6-10 literrel jártak átlagban országút-város meg a maiak is ami nem hibrid. Egyébként is kipufogó gáz alapján kellene nézni, nem fogyasztás alapján, mivel ugyanannyi elégetett üzemanyagból sokszoros károsanyagot lehet előállítani. 90 lovas euro2 TDI is 5 literrel jár meg egy mai is, melyik ad sokszoros károsanyagot?
Haszongépjárművekre pedig lazábbak a normák, mindig is azok voltak, jóval többet pöföghet egy euro3/4/5/6-os furgon mint a személyautó. Úgyhogy ne vegyetek levegőt, ha előz a GLS.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
Nem is kell ezeknek terepjárónak lennie. A kátyúkon meg a padkákon, fekvőrendőrökön menjen át kényelmesebben, a tulajnak ne le hanem oldalirányba kelljen ülnie a magasság miatt kényelmesebben, meg ne akadjon fent a telken az első vakondtúráson vagy a horgászásnál. Ehhez semmi nem kell csak egy elsőkerekes személyautó emelt hassal. Régen ezeket a fajtákat külön lehetett kapni kis mennyiségben (county/country/camping meg hasonló alnevekkel), ma meg ez lett az alap, ennyi a különbség.
A nevezéktannal is baj van, mert ráragasztották, mint az UHD-ra a 4K nevet. Az SUV az a Wishes terepjáró amiből inkább USA-ban van sok, ezek pedig emelt személyautók, terepjáró skinnel, ez inkább a crossover lenne, csak közben sokat telepakoltak SUV fícsőrökkel és lettek crossoverSUV hibridek belőlük.Mert az embereknek ez tetszik. Én igazából leszarom, az emberek rohadt álszentek nem hibáztatok ezért senkit. 100-ból 99 ahogy lehetősége lenne rá már rakná is bele a valagát egy Q7 V10 TDI-be, pont telibe szarva mindent. Engem se érdekel, hogy furgonnal járok mindenhova, nem fogok mások nemtetszése miatt kisautót venni és külön azzal nyomorékoskodni, hogy megspóroljak három szénmolekulát, amit utána a dupla olajcsere/fékcsere/gumicsere/akkucsere miatt vissza is adnék a környezetbe.
Az ő gyereke elől veszem el a levegőt. Igen, az ő gyereke meg én előlem. Ennyi. Aki komolyan gondolja ezt a környezetvédősdit az nagyon sok mindenről lemond, még a gyerekről is, mivel irgalmatlan energiafelhasználással jár minden élőlény létezése. Az összes többi csak szájhős. Üljön amibe akar. Csak könyörgöm ne 60-nal toszorogjon előttem a 15 milliós autójában, mert én viszont mennék a dolgomra és ne csodálkozzon, ha 100-zal repeszt el mellette egy 6 méteres valami aminek a tetejét se látja.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Alusky
aktív tag
válasz tatabike #298 üzenetére
Gyanítom van köztük aki a suliból megy tovább egyenesen a melóba, csak ha már kocsiba van elviszi a kölket is, de valószínű sokan csak reflexből beülnek a kocsiba és azzal mennek 800 méterre is, mert miért ne. Az emberek nagy része pont leszarja és egyáltalán nem érdekli, hogy ez most környezetpazarló-e, kinek tetszik meg nem tetszik az SUV, mi van a súlyával, légellenállásával vagy mi lesz a gyerekének jövője. Nem érdekli őket, akit valamennyire érdekelne is azoknál meg győz a mának élés, a kényelem, a megszokás. Minden ember ilyen. Az a kis kivétel aki nem, az meg semmit nem nyom latban.
Én is kocsival megyek a 800 métere lévő kisboltba, ha épp oda megyek, mert gyorsabb, egyszerűbb, kényelmesebb, pláne ha még egy nagy szatyornyi dolgot is veszek nem csak két kiflit. A vízhő van mikor a negyedet épp eléri pedig megy végig a parkolóban is és klímával.
Pazarló? Az.
Minden lélegzetvétele minden élőlénynek pazarló, mégsem megyek oda minden szülőhöz, hogy minek borjadzott gyereket a világra, mert ez mennyire környezetszennyező, +1 entitás. Ugyanezt elvárja az ember visszafele is. Szerencsére IRL nem szokott probléma lenni belőle, egyrészt mert sokkal ritkább az ezen rugózó emberek mennyisége, másrészt korlátozza őket az IRL félelem.
Talán 2-3 alkalom volt sok év alatt amikor szóltak minek megy az autó, az "anyád dolgával foglalkozzál inkább" válasz hamar helyre tette a dolgokat.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple asztali gépek
- Steam topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Energiaital topic
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen