Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kacsa7

    őstag

    válasz drmotto #31535 üzenetére

    Semmi? Azáltal h. nem szól h. van ilyen, beballagok a T-hez, ott leadom, ami az ottani ügyintézőnek a munkaidejéből vesz el. Utána a T-s alkalmazott a T költségén beviszi a Samsunghoz. Megcsinálják. A T visszaviszi valahová, ahol az ügyfélnek majd egy T-s alkalmazott adja vissza, szintén a saját munkaidejéből. Na ezekért a T egy fillért nem kap. Ergo pár munkaóra és némi költség belement a T részéről a semmire, amit fordíthatna a saját szolgáltatásának gondozására/eladására. Mindez beletelt 2 hétbe, amiért én pipa vagyok és elmondom mindenféle lassú/gagyi cégnek. Mondjam tovább, vagy megérted az egész lényegét? :)
    Mindezt a Samsung megoldja önerőből 2 nap alatt és mindenki boldog, én pedig nem húzom a szám és nem szidok senkit. Ez az egész kb. annyi időbe kerülne h. "Figyeljetek gyerekek, ezekhez a Samsung készülékekhez van prémium garancia, erről mindent megtalál az ügyfél leírva ezen meg ezen a honlapon"
    És ha ez így működne, akkor azt mondanám h. kaptam egy korrekt és mindenről tájékoztatást adó szolgáltatást. Na ezeket itthon el se várhatod, mert mindenhol ez a "szint" van.

Új hozzászólás Aktív témák