Új hozzászólás Aktív témák

  • Saccco

    nagyúr

    válasz H.Bencike #13572 üzenetére

    [link]

    6. Garancia, jótállás kérdései

    Mennyi a garancia?
    - Az EXPANSYS mindenben megfelel a Magyarországon és az EU-ban előírt jótállási kötelezettségeknek
    - Azaz minden bruttó 10 000 HUF feletti értékesítésére min. 1 év jótállás vonatkozik, kivéve a fogyóeszközöket és a vásárlási feltételekben külön szabályozott tételeket (pl. szoftver)
    - Amennyiben egy gyártó adott termékre a magyar előírásoknál hosszabb szavatosságot vagy jótállást biztosít, természetesen ez is mindig érvényesíthető
    Részletesebben szavatosság/jótállás témakörről! Külön blog-bejegyzésben is foglalkozunk két fontos témával, kérjük, olvassa át alaposan!
    1. Kiemelt garanciális kérdések
    2. RMA folyamat
    Hogyan érvényesíthető a jótállás?
    - Amennyiben adott gyártónak van hazai márkaszervize, és ez kényelmesebb (és kezeli az EXPASNYS számla alapján a jótállást) hozzájuk is lehet fordulni.
    - Ha nincs hazai szerviz, vagy bármely egyéb okból kényelmetlen oda menni, nem kezeli az EXPANSYS-os eladást, vagy rugalmasabbnak érzi az EXPANSYS csomagküldő szolgáltatásával intézni az ügyeit, akkor a készülék külföldi szakszervizbe juttatása is megoldott.
    Hol érvényesíthető a jótállás?
    Az EXPANSYS nem rendelkezik hazai szervizponttal, vagy ügyfélszolgálati irodával, ahol leadhatja a hibás terméket, külföldre kell eljuttatnia a problémás eszközt. A hibás termékek küldését egy ún. RMA azonosító kérésével tudja elindítani ( bővebben). A legegyszerűbb, ha felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (mindig hivatkozzon az eredeti rendelés azonosítóira).
    Hol találom a hazai szervizeket?
    Az EXPANSYS közel 1000 gyártó 17-18000 termékét értékesíti. Néhány gyártói szerviz elérhetőségét a hivatkozott részletesebb szerviz-blog tartalmazza, további gyártói szervizek elérhetőségeit a gyártó magyar weboldalain is keresheti, de természetesen, ha felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, segítünk.
    Mennyi időt vesz igénybe az EXPANSYS garanciális ügyintézése?
    Az EXPANSYS törekszik arra, hogy ügyfeleinek a lehető leggyorsabb megoldást biztosítsa. Folyamatosan mérjük, mely eset mennyi időn belül bonyolítottunk le. Az EU jogszabályoknak megfelelően akár 30 napig is húzódhat az ügyintézés, a gyakorlati tapasztalat azonban azt mutatja, hogy ennél sokkal rövidebb ügyintézési időket is realizálunk. Sűrűn még az ide-oda utaztatás idejével együtt is gyorsabban intézzük az ügyeket, mint ahogy az Magyarországon megszokott.

    [ Szerkesztve ]

    █ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

Új hozzászólás Aktív témák