-
Fototrend
LG G3 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz H.Bencike #13572 üzenetére
6. Garancia, jótállás kérdései
Mennyi a garancia?
- Az EXPANSYS mindenben megfelel a Magyarországon és az EU-ban előírt jótállási kötelezettségeknek
- Azaz minden bruttó 10 000 HUF feletti értékesítésére min. 1 év jótállás vonatkozik, kivéve a fogyóeszközöket és a vásárlási feltételekben külön szabályozott tételeket (pl. szoftver)
- Amennyiben egy gyártó adott termékre a magyar előírásoknál hosszabb szavatosságot vagy jótállást biztosít, természetesen ez is mindig érvényesíthető
Részletesebben szavatosság/jótállás témakörről! Külön blog-bejegyzésben is foglalkozunk két fontos témával, kérjük, olvassa át alaposan!
1. Kiemelt garanciális kérdések
2. RMA folyamat
Hogyan érvényesíthető a jótállás?
- Amennyiben adott gyártónak van hazai márkaszervize, és ez kényelmesebb (és kezeli az EXPASNYS számla alapján a jótállást) hozzájuk is lehet fordulni.
- Ha nincs hazai szerviz, vagy bármely egyéb okból kényelmetlen oda menni, nem kezeli az EXPANSYS-os eladást, vagy rugalmasabbnak érzi az EXPANSYS csomagküldő szolgáltatásával intézni az ügyeit, akkor a készülék külföldi szakszervizbe juttatása is megoldott.
Hol érvényesíthető a jótállás?
Az EXPANSYS nem rendelkezik hazai szervizponttal, vagy ügyfélszolgálati irodával, ahol leadhatja a hibás terméket, külföldre kell eljuttatnia a problémás eszközt. A hibás termékek küldését egy ún. RMA azonosító kérésével tudja elindítani ( bővebben). A legegyszerűbb, ha felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (mindig hivatkozzon az eredeti rendelés azonosítóira).
Hol találom a hazai szervizeket?
Az EXPANSYS közel 1000 gyártó 17-18000 termékét értékesíti. Néhány gyártói szerviz elérhetőségét a hivatkozott részletesebb szerviz-blog tartalmazza, további gyártói szervizek elérhetőségeit a gyártó magyar weboldalain is keresheti, de természetesen, ha felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, segítünk.
Mennyi időt vesz igénybe az EXPANSYS garanciális ügyintézése?
Az EXPANSYS törekszik arra, hogy ügyfeleinek a lehető leggyorsabb megoldást biztosítsa. Folyamatosan mérjük, mely eset mennyi időn belül bonyolítottunk le. Az EU jogszabályoknak megfelelően akár 30 napig is húzódhat az ügyintézés, a gyakorlati tapasztalat azonban azt mutatja, hogy ennél sokkal rövidebb ügyintézési időket is realizálunk. Sűrűn még az ide-oda utaztatás idejével együtt is gyorsabban intézzük az ügyeket, mint ahogy az Magyarországon megszokott.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Zyxel NAS326
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs