Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mckangi

    senior tag

    válasz jacis #3766 üzenetére

    Próbálj meg kérni egy pecséttel ellátott igazolást az LG MAGYARORSZÁG--tól,hogy ilyen hardveres kiépítésben a gyártó(LG) nem adott ki ilyen,készüléket.Ha nem adnak írj emailt a koreai Lg-nek,majd ők segítenek.
    Említsd meg ezt a tényt is(hogyha nem akarnak adni ilyen igazolást).

    Sajnos az Lg magyarország sem sokkal jobb mint egy sima szürkeimportos szerviz,mert ha nem az általuk importált készülékekkel van gond,akkor hivatalosan nem is tudnak,vagy tesznek a probléma megoldására semmit. A fenti válaszból megkérdőjelezhetnem a hozzáértésüket is,már ha van, de szerintem az sincs...
    Ilyen szempontból az ACER példaértékű. A kölök tabletjét (ACER) a Tesco-s garijeggyel a futár elvitte Bécsbe,majd Brünoba.2 hét alatt megjavították szállítással együtt,és ingyen.

    Sajna az LG--nél nem így van,nem worldwide.Azt,hogy ezt a tényt a koreai Lg--nél is tudják-e ,azt nem tudom....

    [ Szerkesztve ]

    Poco F3

Új hozzászólás Aktív témák