Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skyhigh

    senior tag

    válasz 313313 #12305 üzenetére

    Amikor regisztráltad a készüléket akkor megadtad, hogy mikor és hol vásároltad.
    Példaképpen mondom, hogy a Telenortól online vett készülék (f70) garancia papírján egy deka infó nincs kitöltve, hogy mikor és hol lett megvéve a készülék. Plusz minden LG készülék vásárlásánál felhívják a figyelmet és a futár is megtette pedig postás volt, hogy 72 óra elteltével történjen csak meg a regisztrálás.
    Száz szónak is egy a vége, az IMEI szám alapján látják, hogy magyar/EU piacra gyártott készülék, az LG oldalon megadta a váráslás dátumát ami a készülék készhez vételének a dátuma, plusz megvan a doboza, megvan az a dokumentum amin feketén fehéren megállapítják, hogy cserés leszel.
    Mondjuk az megér egy misét, hogy miért úgy alakult a történeted.

    Nekem a saját F6-om 48. órában kezdett a megmegbetegedni, recsegett a hang erősen, majd vissza is vittem 72 órán belül ahol nem voltak hajlandó cserélni, mert szerintük ez normális. kb 10 napnyi levelezés a telenor és az LG központtal mire az LG elintézte, hogy a Telenor is is kimondta, hogy márpedig ez csere, de mivel jóval kifutottak az üzlet hibájából a 72 órából így "csak" garanciálisan cserélik. Sajnos nem tudtam bemenni így végül is a vásárlást követő 5 hétben kaptam meg az új telefont, amire 24 hónap garancia járt. Kissé kaotikus volt ez a csere ezért nekem van írásos emailem, az LGtől arról, hogy a garanciális csere után is 24 hónap a garancia.
    Hívd fel őket mert nagyon segítőkészek, mondom nekem kvázi elintézték a cserét tavaly évvégén amikor mindenhol elfogyott az F6.

    [ Szerkesztve ]

    A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

Új hozzászólás Aktív témák