Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
Musknak inkább azon kellene elgondolkodnia, hogy első körbe eltakaritsa a sok űrszemetet és ne növelje. A sok szarja már most jelentős részt kitakar az égboltból mi lesz 42e-nél, de akárcsak a felénél?
Remélem az első ez miatt észre nem vett aszteroida beléjük csapódik.Ettől függetlenül a rendszer tényleg fantasztikus és jövőbe mutató, de lennének ennél fontosabb dolgok is.
Arról is megnéznék, egy hatástanulmányt, hogy mennyire fogja befolyásolni a jövőbeli ESA, NASA küldetéseket.
-
NomadND1
senior tag
"A csillagászok meg nem fognak hosszú expozícióval fényképezni, mert a légköri turbolenciáktól homályos paca lenne az eredmény."
Ezzel mindent elmondtál
Nem akarok nagyon belmenni, mert nem ebbe a topicba tartozik. De.
Abban igazad van, hogy a légkör állapotára nem lehetünk hatással (remélem soha nem is leszünk), de létezik mikroklima és légköri nyugodtság is. Távol mindentől figyelve a saját testhődre (mert ez is ronthatja a képet) lehet hosszú expozicióval dolgozni. -
NomadND1
senior tag
Nem a szépségről, hanem a biztonságról szól. Az EU-s gyalogosvédelmen mint személyautó nem fog átmenni. A bent ülők védelme is erősen le van szabályozva. Az ütközési, gyűrődési ütközési energia elnyelő zónakat (Euro NCAP oldalon lévő videókban nagyon szépen lehet látni) nem véletlenül fejlesztik vadul. Ha ezek nincsenek, akkor a bent ülőknek meszeltek, mert az ütközési energiát nem fogja semmi elnyelni. Az acél megmarad, de belőled már nem sok, hiába a sok légzsák és biztonsági öv. Ha nem hiszel nekem, fuss neki egy tömör betonfalnak és megérted miről beszélek
Másrészt ha páncélozott tök más szabályok vonatkoznak rá.#64 Az áramvonalasságot meg nem szempont egy ilyen pickupnál, mert úgyse megy gyorsan.
Helló, jártál már Budapesten, vagy akár autópályán?[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
Szerinted egy conceptről, mégis mit lehet irni? Majd ha az NHTSA, vagy az IIHS leteszteli akkor már vannak tények. Addig csak általánosságokat és egyedi véleményeket lehet megfogalmazni. Egyelőre elég sok szaki megkérdőjelezi a biztonságát ld. gugli.
A személyautói egy másik téma, hogy jön ide? Tök más kategória. Az meg hidegen hagy, hogy 64km/h-nál hogy viselkedik. Főúton korántsem biztos, hogy remek értékeket produkálna egy Audi, vagy BMV ellen.
-
NomadND1
senior tag
Leirom magyarul. Egy tanulmányautó, de nevezhetjük koncepciónak, tervnek elképzelésnek, válasz szabadon; nem fog soha az életben átmenni semmilyen engedélyeztetésen és nem is ez a cél vele.
Kicsit magamat ismételve:
Majd ha az NHTSA, vagy az IIHS leteszteli akkor már vannak tények. Addig csak általánosságokat és egyedi véleményeket lehet megfogalmazni. Egyelőre elég sok szaki megkérdőjelezi a biztonságát ld. gugli.
A szövegkörnyezetből nem olyan nehéz kikövetkeztetni, hogy az NHTSA / IIHS már a gyártásra kész autót fogja leteszelni és nem a tanulmányautót.Dolgozz meg az információért, ne mástól várd a megoldást.
A hivatkozásokat nem értem, mi volt a célod vele? Azok még szándéknyilatkozatoknak is harmatosak. Talán a Mexikói közel áll hozzá, de semmi konkrét sehol. Én is irhatnám, hogy úgy tervezem veszek 15-öt, de ez még nem kötelez semmire, de jól mutat a médiában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...