Új hozzászólás Aktív témák
-
Pro Koryak
addikt
Ezzel meg 6,5 misiért konkrétan szo.od a f.szt.
A 8-10éves, leamortizálódott milliónyi akksit is majd környezetszennyezés nélkül újra lehet hasznosítani, biológi lábnyomi nem lesz, ááádehogy.Más:
Nyuggerék, gyerkőc nélküli család hogyan veszi meg állami támogatással? Ha itt többen nekik is van ajánlják.[ Szerkesztve ]
-
forumpista
tag
Tisztában vagyok vele, nem fogják feladni, nem is várom. Csak ne tituláljuk már az e-autózást környezetbarátnak.
Környezetbarát, ha nincs az autó legyártva, helyette sétálsz vagy tekersz.Zöld matricákat meg bárki ragaszthat a homlokára, pont annyira lesz tőle zöld, mintha egy autóra ragasztanánk
-
aujjobba
addikt
38 eves vagyok, de emlekszem kozepiskolas koromban nem volt ennyi auto, szuleim biciklivel jartak munkaba, en gyalog a suliba.
Amikor a rokonsag korbelatogatta egymast, ket rokon akinek volt autoja osszeszedte az embereket es egyutt mentek, teleautoval.
Valahogy megis mostanra letszukseglette valt, hogy mindenkinek legyen autoja es azzal jarjon. De kerdem en, mi valtozott, ami ezt indukalta?
En is kicsit azt latom, hogy van egy mestersegesen gerjesztett problema, amire mindenaron megoldast akarunk, de veletlenul se a gyokerenel kezeljuk ezt. -
aujjobba
addikt
A nagyvarosokbol kitiltanam az autot, mikozben a tomegkozlekedest jelentosen fejlesztenem, emellett a varoshatarba toltokkel felszerelt gigaparkolokat epitenek, amit minimalis dijert cserebe vagy ingyen lehetne hasznalni. Kozvetlen busz/villamos/metrojaratok indulnanak onnan otpercenkent a varos minden reszebe.
Az agglomeracio telepuleseibol a gigaparkoloig megintcsak lehetne folyamatos jaratokat inditani.Az elektromobilitast en nem ellenzem, de ha legalabb a nagyobb varosok eseten el tudod erni, hogy kevesebb autora legyen igeny, tehat eleve le sem gyartjak se a hagyomanyost, se az elektromost, azzal tobbre mennenk szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen