Új hozzászólás Aktív témák
-
lvb
aktív tag
válasz
#79335424 #53 üzenetére
A telefonszolgáltatók usereket tartanak nyilván és nem (csak) tefonszámokat. Lassan megszűnnek az EU-ban az azonsítatlanul használható telefonok. A szolgáltató pedig a felhasználót és nem a telefonszámot fogja szankcionálni. Ha pedig gondja van a felhasználóval, egyszerűen nem fog vele szerződést kötni, mivel - ha jól tudom - a telefonálás nem egyetemleges szolgáltatás - tehát a szolgáltató megtagadhatja a szerződéskötést, vagy fel is mondhatja - ha nincs hűségidőd. (Internetnél a 100 vagy 150 HUF/méter havonta fizetendő kábeladó bevezetése óta több helyen is "műszaki okokra" hivatkozva megtagadják a szerződéskötés ott is, ahol pár hónapja - mielőtt az előző tulaj felmondta volna - még működött az internet.)
Új hozzászólás Aktív témák
it Alapesetben mindenki felár és időbeli korlátozás nélkül telefonálhat az EU-ban külföldön is, de a szolgáltatók is kaptak némi biztosítékot a visszaélések elkerülésére.