Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz kali #11 üzenetére

    értem amit mondasz, de ezzel a lépéssel is (hogy megszűnik a helyszíni szerviz) csak csökkentik a különbséget a garancia "minőségében" a bolt/külföldi gari és a szolgáltatói/gyári garancia között.
    sok esetben, és egyre több cégnél gyártónál nem is lesz magyar szerviz, hanem csak egy centralizált közép európai szerviz, így esetenként lehet majd 1-2, de akár több hónapot is várni a javításra.
    laptokoknál ez már bevett dolog, a magyar fogyasztóvédelem semmit sem tud tenni ellene, kiprerkálsz akár egy kisebb vagyont is, és ha nem nézed meg az apró betűs részben a garanciális feltételeket, akkor így járt a kedves ügyfél. (addig kedves, amíg meg nem veszi a terméket)
    a bolti garanciáktól én is óvakodnék, sok cég meg se éri az egy évet, vagy más néven születik újjá, viszont vannak bejáratott külföldi webshopok, amelyek korrekten kezelik az esetleges garanciás ügyeket, 1 hónap alatt le lehet rendezni, és általában nem javítgatnak ha valóban rossz a készülék, hanem kapsz egy újat.
    persze ki mire esküszik, ha esetleg be is szívom a garival, az eddig megspórolt pénzből sok telefont veszek :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák