Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz LamerGyuri #7 üzenetére

    Erre röviden reagálok. Bocha kicsit össze is veszett a sajtótájékoztatón a fővezér csávóval, ennyit a promo szagról. Utána viszont leültünk egy két órás beszélgetésre, ezért van ennyi információ a cikkben. Mi kérdeztünk, ők válaszoltak, minden aspektusból igyekeztünk megnézni, hogy jó-e ez az egész.

    A tarifa az valamilyen. Azt bárki csinál, nem nagy kunszt. Nem is ez a dologban az érdekes, hanem a mögétett CSR program. Ilyesmi még nem volt. Ezt társadalmi felelősségvállalásnak fordítják, a nagy multik csinálnak ilyet, mondok példákat: Vodafone Alapítvány, Aviva díj, stb. Mi úgy látjuk, hogy ez a része a storynak előremutató és kimondottan hasznos. Serkentheti a fiatalokat, hogy ne csak a bulizásos életmód legyen kifizetődő, hanem pontok járnak a tanulásra, a múzeumi látogatásokra, a kultúrára. És ez üdvözölendő, mondhatni szimpatikus. Azt hiszem, hogy ez azon kevés CSR tevékenységek egyike, ami tényleg arról szól, amiről kell.

    Ez a cikk leginkább erről szeretne tájékoztatni.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz vizcsap #70 üzenetére

    Létezik olyan, hogy tulajdonjog átírás. Kell hozzá a fater is, meg gondolom díja is van, de megoldható.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz UdVi86 #79 üzenetére

    Igyekszünk keríteni a djuice csapatból valakit, aki válaszol a kommentekre, ha valóban olyan baromi nyitottak, mint mondják, akkor érdemes lenne itt is kommunikálniuk a célcsoporttal. De ez leghamarabb hétfőn várható, elvileg egyébként is megünk velük beszélgetni.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz djculture #122 üzenetére

    Hát biztos, hogy nem ezért fogják lehúzni a rolót. Nem fognak 2-3 év alatt kihalni a 26 évesnél fiatalabb emberek. Ha nagyon nagy a para, akkor majd lesz U30, oszt csá.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz gyoref1 #176 üzenetére

    Röviden és tömören:
    a percdíjakat alapvetően határozza meg az államnak fizetett koncessziós díj (itthon irreálisan magas) a frekvenciáért, illetve az interconnect költségek (itthon - jé, érdekes - ez is irreálisan magas). Szóval mielőtt rugdosunk egy operátort, nem árt tisztában lenni, hogy számukra mi az extra költség, amit egy nyugatabbra levő cégnek nem kell megfizetnie.

    És akkor még nem esett szó az ún. fraud rátáról, azaz arról a kedves magyar rétegről, aki bemegy a boltba, elhozza a legdrágább telefont 2 év rabsággal és onnantól semmit sem fizet soha, a készülék pedig kiköt ukrajnában...

    Nyilván lehetne ez olcsóbb, naná. Egy fapados szolgáltatónak (tesco), alap hangszolgáltatással még a hálózti bérlést is bekalkulálva kijönne 20 forint alatt egy perc. Nem kell marketing, sales hálózat adott, ügyfélszoli csak online, telefonokkal nem foglalkoznak, csak a SIM (nincs logisztika, szerviz és ilyesmi), egyből lehet olcsón is adni a perceket. Csak ebben az országban nem tud elindulni egy virtuális és fapados operátor, mert
    1. a három nagy keresztbefekszik
    2. az állam sem ad rá lehetőséget - lásd a lefújt mobiltender.

    De ez már tök offtopik.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz sekli #173 üzenetére

    A School csomag nagyon ütős volt, asszem 19 forintos percdíjjal indult és a csúcsidő egybeesett a suliidővel, az SMS is 19 volt emlékeim szerint. Diákkal lehetett igénybe venni. Aztán a jelek szerint kiderült, hogy az operátor olyat bukik rajta, mint a ló, úgyhogy be lett szüntetve... intő példák ezek a djuice számára, nyilván pont ezért nem mentek le a földig a percdíjakkal...

    Nekem az egyik legjobb barátom korábban az egyik szolgáltatónál volt árazási elemző. Sokat mesélt. Egy új tarifacsomag nem úgy lesz, hogy valaki azt mondja, hogy nézd, a konkurenciánál 30, akkor nálunk legyen 28. A kiváló magyar nép 99%-a nem tudja, hogy az operátor a mésik hálózatba irányuló hívás után fizet a fogadó szolgáltatónak egy NHH által meghatározott díjat, ami költség. És nyilván ha az ő ügyfele fogad hívást, akkor viszont bevétel. A Vitamax Duo (?) volt az egyetlen olyan hazai tarifa, ahol a bejövő hívások után ajándék feltöltés járt - pont ezért.

    Ezért egy tarifa elindításakor meg kell vizsgálni a célcsoportot, nagyon alaposan. Mennyit fog telefonálni? Hova? Mennyien fogják őt hívni? Honnan? Milyen hosszan? Lesz-e olyan hatása a csomagnak, hogy egymással sokat beszélők is belépnek ugyanabba a szolgáltatóba (mert akkor maxibevétel)? Mennyien fognak igénybe venni VAS (valua added services) cuccokat, mint az MMS, a net és wap? Azokat hogyan érdemes árazni? És ezekre a kérdésekre atomnagy excelek készülnek számokkal, és faragják hónapokon keresztül, mire piacra kerül. A djuice banda nyilván sokat matekozott. Kell maradnia a bevételből a CSR programra, a koncertekre, meg nem ártana annak a 20 embernek fizetést is adni, jutalékot az értékesítőknek, reklámozni és fenntartani a bolthálózatot. Kiszámolták, gondolom, kijöttek vele a piacra és ki fog derülni, hogy mennyire életképes.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz stevve #180 üzenetére

    Azt hiszed? Volt olyan operátori akciós telefon, aminek 30% körül volt a fraud rátája. Ez szerintem sok. Minden harmadik szerződő lelépett a cuccal. Welcome to Hungary... Nem véletlenül van depozit, előleg, meg hitelbírálat. De így sem lehet kiszűrni...

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz stevve #187 üzenetére

    Nem "így gondolkodnak", hanem ezek a tapasztalatok. Nem minden magyar lop, naná. Csak fel kell készülniük arra, hogy az akciós készülékek árára rádobnak 20%-ot, mert mondjuk ez az átlag fraud faktor egy-egy promóció esetén.

    Az interconnect költségek csökkentése EU-s előírás, megy is lefelé. De nem tud menni egyik pillanatról a másikra. Lassan, de biztosan csökken.

    A frekvenciahasználati díj pedig olyan, hogy akkor is ki fogják fizetni, ha az 50 milliárd, meg akkor is, ha csak 50 millió. Az állam meg örül a költségvetésbe folyó milliárdoknak, pláne mostanság... És nem véletlenül pattogott a három nagy a negyedik mobilszolgáltatós tender kapcsán, az ő koncessziós díjuk töredékéért odaadták volna a negyedik frekit. Más dolgok is következtek ebből (aminek köze van a lefújáshoz is), de ez már nagyon messzire vezet és túl sok benne a fikció.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Chaser #215 üzenetére

    Most ez komoly? Ha 26 felett vagy, akkor Telenor (Pannon), ha alatta, akkor nyomulhatsz djuice-szal. Nekem sincs már diákbérletem a BKV-ra (mondjuk egyáltalán nincs, de ez mindegy), viszont vezethetek autót, amit 16 évesen nem tehettem meg, meg vehetek bort a boltban. Vannak szórakozóhelyek, ahová csajoknak ingyenes a belépés, mégsem megy tüntetni 50 hím, hogy ez diszrkimináció. Egy cég eldöntheti, hogy kivel köt szerződést. A te céged is eldöntheti, szabad a pálya. A mobilszolgáltató is eldöntheti, erről szól a hitelképesség vizsgálat, a bank is eldönti, és még lehetne sorolni...

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Adamul #287 üzenetére

    Nagyjából ugyan egyetértek, de van egy fontos különbség. Igen, a többi szolgáltató (beleértve az anya-pannont) is próbálkozott diákok számára kedvező csomagokkal. Nem is voltak (vannak) azok rosszak. Csak kábé senki sem tud róluk, nincs mögötte egy komplett CSR program, image, brand. A Djuice ebben tűnik erősnek, ez bele van tolva az arcodba, észreveszed, s gondolom hétfőtől szépen letisztul az összes részlet, ismerheted, dönthetsz. Igen, ez marketing. Igen, ez kell ahhoz, hogy sikeres legyen egy ilyen kezdeményezés.

    És amint kiderül, hogy a különböző kedvezények és programok milyen mennyiésgűek és minőségűek, amint kiderül, hogy a pontgyűjtés milyen feltételekkel működik, valamint láthatjuk azt, hogy ez milyen előnyöket hozhat az ügyfelek számára, máris különbözik ez az egész bármi mástól, ami ezelőtt volt. Nem a tarifák miatt. Azok kicsit tucatszerűek, bár nyilván nem rosszak, de azok számára, akik mélyen bele bírnak kavarodni a tarifákba, nem ez lesz a legjobb alternetíva, mert van flottás családtag, vagy jókor vett Voda sCool csomagot, vagy akármi. De tudotok kell, hogy a hazai felhasználók 80%-ának konkrétan fogalma sincs arról, hogy mennyiért telefonál. Nem tudja a saját percdíját. Ha ez a marketing már azt eléri, hogy az U26 korosztály veszi a fáradtságot és lecsekkolja, hogy ő most konkrétan mennyiért beszél - már megérte. Nem csak a djuice-nak, hanem a komplett mobilos piac U26 részének.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz joelke HU #331 üzenetére

    Ettők még a tény tény marad: egy piaci cég eldöntheti, hogy kivel óhajt szerződni. Akármi alapján.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #328 üzenetére

    Gratulálok.

    Ez a cikk bemutatja a hazai mobilos piac egyik újdonságát, you know. Mert véletlenül ez a dolga ennek a magazinnak. Ha pedig bármelyik telefonra azt mondjuk, hogy különösen ajánlott, akkor szerinted az is reklám?

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Thomaster12 #410 üzenetére

    Vesz egy Velorexet...

    Szerintem semmi. Ő sem 26, és kötve hiszem, hogy a Telenor 22-23 éves emberekből akar igazgatót csinálni, tehát ő majd mindig megpróbálja magát beleképzelni saját fiatal bőrébe, vagy körülveszi magát tanácsadókkal, vagy olvassa a Mobilarena fórumot :D

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák