Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Szerintem mindkét féle tesztre szükség van. Kell pontszámos - legyen az szintetikus vagy fél - meg gyakorlati is.
Nemrég vettem egy APU-t és kíváncsi voltam, hogy az IGP-je mit tud a régi VGA-mhoz képest.
Na most az 2006-7ben még csak Crysis 1-gyel lett tesztelve. A mostaniak meg már teljesen más játékkal. Ezért csak sejtésem volt mekkora lesz a különbség ha lesz egyáltalán (most csak mondtam egy hasra ütött példát).
Ellenben ott vannak a 3D mark eredmények pontszámosítva. Amiből azért már hellyel-közzel lehet hasonlítani. Bár őszintén szólva a régi kártyámat még 3Dmark 2006-tal mértem, viszont a nemrég megjelent APU-król már úgy kell vadászni 2006-os mérési eredményt ha egyáltalán van még.
Mert jelen esetben pl egy Ventage-el semmire nem megyek, hiszen a 2006-7-es 8800GTS azzal nem lett tesztelve...De közben meg érthető, hogy egy új kártyát nem lehet régi programmal legyen az teszt vagy játék tesztelni...
-
Fiery
veterán
Koszi, igy mar sokkal jobb a szoveg SZVSZ.
Az OpenCL-es benchmarkokkal azert csak ovatosan. A runtime compilernel mindig felo, hogy tul konnyen tudja a video driver detektalni, hogy melyik szoftver kodjat kell a compilerrel forditania, es komplett kodreszeket le fognak tudni cserelni eloregyartott, szénné optimalizalt kodokkal -- akarcsak anno a 3DMark eseteben tortent a shader kodokkal. Nyilvan ha mindenki (AMD, Intel, nVIDIA) egyarant megcsinalja ezt egy adott OpenCL benchmark eseteben, akkor nincs gond, de ha csak egy is kimarad a szorasbol, akkor mar durvan felre fog huzni az eredmeny.
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...