Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Szerintem mindkét féle tesztre szükség van. Kell pontszámos - legyen az szintetikus vagy fél - meg gyakorlati is.
    Nemrég vettem egy APU-t és kíváncsi voltam, hogy az IGP-je mit tud a régi VGA-mhoz képest.
    Na most az 2006-7ben még csak Crysis 1-gyel lett tesztelve. A mostaniak meg már teljesen más játékkal. Ezért csak sejtésem volt mekkora lesz a különbség ha lesz egyáltalán (most csak mondtam egy hasra ütött példát).
    Ellenben ott vannak a 3D mark eredmények pontszámosítva. Amiből azért már hellyel-közzel lehet hasonlítani. Bár őszintén szólva a régi kártyámat még 3Dmark 2006-tal mértem, viszont a nemrég megjelent APU-król már úgy kell vadászni 2006-os mérési eredményt ha egyáltalán van még.
    Mert jelen esetben pl egy Ventage-el semmire nem megyek, hiszen a 2006-7-es 8800GTS azzal nem lett tesztelve...

    De közben meg érthető, hogy egy új kártyát nem lehet régi programmal legyen az teszt vagy játék tesztelni...

  • Fiery

    veterán

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Koszi, igy mar sokkal jobb a szoveg SZVSZ.

    Az OpenCL-es benchmarkokkal azert csak ovatosan. A runtime compilernel mindig felo, hogy tul konnyen tudja a video driver detektalni, hogy melyik szoftver kodjat kell a compilerrel forditania, es komplett kodreszeket le fognak tudni cserelni eloregyartott, szénné optimalizalt kodokkal -- akarcsak anno a 3DMark eseteben tortent a shader kodokkal. Nyilvan ha mindenki (AMD, Intel, nVIDIA) egyarant megcsinalja ezt egy adott OpenCL benchmark eseteben, akkor nincs gond, de ha csak egy is kimarad a szorasbol, akkor mar durvan felre fog huzni az eredmeny.

Új hozzászólás Aktív témák