Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz Lalikiraly #13 üzenetére
Egyébként ezekhez szó szerint annyi az alkatrész mint a Dunában a víz...
persze, mert az autó magától elbomlik az alkatrészek körülGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
válasz Lalikiraly #21 üzenetére
A Mercédeszhez 30 év garanciát ad átrozsdásodásra a gártó.
Évente kötelező szemle szükséges hozzá és javíttatni kell a sérüléseket.
A többi gyártó 12 év átrozsdásodási garanciát ad általában.Néhány éve bejutottam üzemlátogatásra a BMW egyik Müncheni üzemébe.
Az alkatrészek kétszer kapnak passziváló bevonatot. A legyártás után és a festés előtt.
A kész karosszériát, ajtóstól mindenestől egy kar bemártja a fürdőbe.
Ez gyakorlatilag 100%-s korrózió védelmet jelent, a bevonat sérüléséig.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
akaido
addikt
válasz Lalikiraly #31 üzenetére
A második generációs A Merciké?
A legutóbbi években tudok Renault-Mercedes kooperációról, na de pl. 2005-2011 között is ez már létezett?Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
akaido
addikt
válasz Lalikiraly #38 üzenetére
Hja, nagy vonalakban ezt tudom, de a Merci A-nál ezt a háttérinfót absz. nem ismertem.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
félisten
válasz Lalikiraly #40 üzenetére
Ezek durva árak. Pl nekem az eredeti japán lengéscsillapítóm 14 ezer forint volt kedvezménnyel. / darab!
A kerékcsapágyakat 8 ezer forint / darab cseréltem tavaly.
A váltóolajam ( igaz az nem Eneos, hanem Castrol) 5 liter volt 21 ezer forint 3 éve. Most így hirtelen más összehasonlításom nincs a szervízkönyvem alapján. Volt egy ABS munkahenger elektronika felújításom, 54 ezer forint volt. A komplett vezérlés szíjjakkal, feszítőkkel, 48 ezer, plusz erre ráment még a pollen és légszűrő 7500 Ft értékben
De neked egy egykori prémium Mercid van nekem meg egy öreg belépő japánom . JÓ árak nagyon ![ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#90088192
törölt tag
válasz Lalikiraly #39 üzenetére
Igy is jo bar nem igy akartam.
-
Versus
senior tag
válasz Lalikiraly #38 üzenetére
A Merci klubok és a face csoportok rendkívül szórakoztatóak tudnak lenni, pont az ilyen fals infók miatt.
A W168, w169-es kismercikben sosem volt más "csak" merci motor.
A W176-os A-osztályban a benzinesek, beleértve a szinte elpusztíthatatlan 1.6-os turbót ami a 160-as,180-as és 200-as verziót hajtja mind "echte" Mercedes motorok, egyedül az A180-as CDI-ben vendégszerepelt a rönó 1.5-ös dízel blokkja Continental elektronikával és ad-blue nélkül is euro6-os minősítéssel. Eleinte az A180CDI létezett a merci OM651-es motorjával is ami egy 1.8-as méretre csökkentett löketű verzió volt, ezek mind automata váltósak voltak. Sajnos ezt a gyártás költséges volta miatt két év után szintén a francia blokk váltotta.
Igazából sok rosszat nem igazán hallani az 1.5-ös kisdízelről sem, ha rendesen szervizelve van akkor problémamentes, pont mint egy dácsiában!A W212-ben soha nem volt más mint merci motor. Soha. És nem ezért a valaha gyártott legjobb merci. Főleg a faceliftes verzió!
A W205-ös C-osztályban volt elérhető a C180CDI kb. szintén két évig(a faceliftig) a francia eredetű 1.6-os blokkal ez nem volt sikertörténet, pláne az ad-blue rendszer tud drága lenni benne. A facelift után ez is már csak a merci OM654-es "szuperdízelével" érhető el.
Ja a W177-ben levő 1.33-as benzineseket Németországban gyártják. Ennyire francia az a motor is. Csak ezt nem mondják a totálkáron.
Premium Vintage
-
Lewis4421
csendes tag
válasz Lalikiraly #38 üzenetére
"Az A merciben sosem volt Merci motor. A Merci klubban az A Mercit nem ismerik el Mercinek.
A B-t sem.
És sajnos a W212 E osztályban is a 200 as és attül kisebb egyik sem Merci motor."Ezzel en nem ertek egyet, volt 2012es C200 cdi-m , alap valtozat, most meg van egy opel astra twintopom 1.8benzin , ami full extras , de az biztos, hogy eg es fold a kulonbseg az elmeny a merci javara, minden szempontbol veri a fullos opelt , de nem is mondanam egy ligaba oket. Az opelem egy szeker erzesre a c class-hoz viszonyitva.
[ Szerkesztve ]
Az élet epikuroszi értelmezése elutasítja a halhatatlanságot és misztikumot; van a lélek, de ugyanúgy mint a test, halandó. Nincs halál utáni élet, így nem kell félni a haláltól sem, mivel „a halál nem jelent semmit számunkra; ami felbomlik, érzékelése megszűnik, és amit nem érzünk, semmit nem jelen
-
veterán
válasz Lalikiraly #68 üzenetére
Hol veszed ilyen baromi olcsón az alkatrészeket?
Már ott lehidaltam, amikor írtad, hogy 2 db új első lengéscsillapítót vettél 20 eFt-ért, vagy hogy 4 db új négyévszakos gumit vettél 30 eFt-ért
Suzukihoz nem lehet ennyiért venni alkatrészeket, nemhogy Mercihez
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.