Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrpea

    csendes tag

    Sziasztok!

    Pár hónapja megelégedéssel használok egy 11T-t, azonban néhány napja elkezdett drasztikus merüléseket produkálni. Nem vagyok hardcore user egyáltalán, és alig telefonálok (kb. havi 1-2 óra), ehhez képest a készülék öndiagnózisa szerint a "telefonszolgáltatás" a legnagyobb fogyasztó:

    Tapasztalt-e valaki hasonlót, tudtok-e segíteni a megoldásban? Köszönöm előre is!

    Megj.: minden elérhető frissítés telepítve, az appoknál is.
    Megj.2: külföldi fórumokon is próbáltam keresni megoldást, de hadd ne ecseteljem, milyen nehéz értelmes találatot találni úgy, hogy nem egy telepített appal van a baj.

  • mrpea

    csendes tag

    válasz Alien! #3657 üzenetére

    Annyival vagyok előrébb, hogy 2 napja mégis talált valami rendszerfrissítést, ezt feltettem.

    Ezen kívül még keresgéltem, és főleg a 11T Pro-ra írtak olyan hibát, hogy az akku töltöttsége nem felel meg a kijelzett értéknek. Hagyni kell lemerülni a telefont, úgy tölteni egy éjszakán át. Én eddig egyszer hagytam egész éjjel, de bekapcsolva, és utána tényleg jobb lett.

    Valahogy ezekről nekem mindig azok a tanácsok jutnak eszembe, hogy be van-e dugva a mikró, meg vettem-e egyáltalán ilyen telefont, de úgy tűnik, valami történik.

    Az előző hsz-omban nem írtam, de érdekes lehet, hogy a Telekom pont akkor bombázott a VoWifi szolgáltatás bekapcsolásával, amikor ez történt, műszakilag meg nudli vagyok, de fejben összekötöttem ezt a szolgáltatást azzal, hogy a telefon app merít.

    Egy szó, mint száz: jó lenne azért egy igazi technikai segítség, nem ez a laikus tippelgetős, amit én csinálok.

Új hozzászólás Aktív témák