Új hozzászólás Aktív témák
-
leslieke
Jómunkásember
Tényleg látványos a videó.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Dumbass
csendes tag
Jól megvágták az alap intrót.
"Home Is Now Behind You, The World Is Ahead"-Gandalf the Grey
-
#51736960
törölt tag
inkább az 5-höz adnának ki egy új kiegészítőt
-
silverwol
csendes tag
Az alapjátékról is elmondható, ami szerintem a Gold-ra is igaz lesz: egy nagyon látványos, grafikailag valóban lenyűgöző, de játékmenetet és főként a sztorit tekintve max átlagos játékról van szó. Pedig annyi potenciál volt benne, ilyen grafikával a régi egységeket behozva király lehetett volna a piacon. Kár érte.
(Talán jogi dolgok miatt volt, hogy alig maradt egység az eredeti játékból?)
-
Én anno megvettem, és el kis kezdtem játszani vele, de máig nem fejeztem be, valahogy annyira egyhangúvá vált, hogy mindig ugyan azt kellet csinálni.
-
zozoo83
tag
Ebbe már ki vannak dolgozva a városok is
-
#65675776
törölt tag
És ha behozták volna a régi egységeket, akkor elmondhatták volna, hogy a világban semmi sem fejlődött 400 év alatt. Hasonlítsd össze a valóságban 400 év alatt mi mennyit fejlődik. És az a valóság, fantasy környezetben ezt lehet tovább fokozni.
Illetve kérdés mit értesz eredeti játék alatt. Ha a HoMM1-3-ig terjedő szériát, akkor azt is vedd hozz, hogy az egy teljesen más világban játszódik.
zozoo83: A belső nézet a sima játékba az 1,7-es patch-csel került bele.
Nordic: Mintha azon múlott volna, hogy magyarok fejlesztik...
-
Khan13
senior tag
Ha nem tudnám, hogy minek az introja, akkor azt mondtam volna, hogy Hellgate:London, Diablo 3 és Gyűrűk ura jeleneteketvágtak össze
Direkt van [Új hír] gomb kitéve publikusra minden Gamepod hírhez?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #12 üzenetére
Én úgy értettem, hogy nem a magyar csapatom múlott. Valahol azt olvastam(talán lehet itt a fórumon linkelte valaki az egyik magyar készítő hosszászólását...már nem emlékszem), hogy a játékot már a saját költségükön fejezték be, mert az ubif*s nem adott nekik lóvét, meg, hogy a játék történetét is késve kapták meg, ezért is lettek olyan gyérek az átvezető animációk pl. Állítólag a javítások is azért nem igazán jönnek a játékhoz, mert már nem a magyarok felügyelik, hanem egy másik brigád, akik részt sem vettek a fejlesztésben. Magyarul a franciák egy kivégeztek egy nagy múltú játékot, mindezt a túlzott profitért. Azt már nem tudom, hogy az igaz-e, hogy a Blackhole bele is bukott ebbe.
-
silverwol
csendes tag
válasz #65675776 #12 üzenetére
Nem feltétlenül a régi egységeket vártam nevekkel, képességekkel együtt, hanem egy azzal egyenrangú palettát. Gyér volt a felhozatal, kevés várostípus és a fajok fantáziátlanok (a korábbi HOMM-okhoz képest). Ennél többet is ki lehetett volna belőle hozni.
Amikor elkezdtem vele játszani vártam, hogy látszódjon a többi faj, a többi egység típus, hogy majd később kibontakozik az egész, de nem így lett.Eredeti alatt a HOMM2-3-at értem, igen. Nem az eredeti világot hiányoltam, hanem bármilyen, részletességben és következetességben azzal egyenrangú világot. A sztoriról nem is beszélve, az új HOMM-ban az harmatgyenge, hiteltelen, fantáziátlan (pl. mindenki mindenkinek a rokona, szétosztva arra a néhány fajra őket), a feladatok repetitívek, stb.
Azért bosszantó ez az egész, mert a grafika tényleg megfogott és a pontok/képességek átdolgozása is tetszett. Kicsit olyan érzésem volt anno, mintha egy demoval játszanék (pedig nem a demoval játszottam, mielőtt megkérdezitek ).
Ha igaz, hogy az Ubisoft elzárta a pénzcsapot, az sok mindenre magyarázatot ad.
-
#65675776
törölt tag
válasz silverwol #16 üzenetére
Gondolni kell a kiegészítőkre is. A HoMMV-ben is mind a kettő egy új fajt vezetett be, így lett nyolc.
Mindenki mindenkinek a rokona? Ez annyira nem meglepő, az I. vh idején kb ugyan ez volt Európában is. Szóval mondhatni merítettek a valóságból. A hiteltelen mondjuk nehezen definiálható egy fantasy világ esetén. Repetitív feladatok meg nem meglepőek, ez gyakorlatilag minden stratégiai játékra igaz.
Elzárta a pénzcsapot: a fejlesztőknek ideje lenne megtanulni fix költségkeretből dolgozni. Gondolom a BlackHole meg simán egy feneketlen pénzeszsáknak nézte az Ubi-t. Szóval ez kétoldalú dolog. Aztán mindenki csodálkozik, hogy a játékok ára folyamatosan emelkedik, vagy legalábbis nagyon nem csökken. Ha a fejlesztési költségek látszólag indokolatlanul elszaladnak állandóan (mert rendelni kellett még két kamionnyi pizzát a fejlesztőknek, venni kellett új autót, mittudomén), akkor nem meglepő ez. A költségek nőnek, a játékok egyre gyengébbek. Ez kissé ellentmondás. Valami nincs rendben, és ez nyilván a fejlesztésnél keletkezik.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #19 üzenetére
De amit ollie linkelt annó a hivatalos topicban itteni H6, szerintem annak is bőven lehet valóságalapja. A kiadók majdnem csak a lehetséges bevételt tartják szem előtt, és szerintem nem lehet mindenért a BH-os srácokat okolni . Lehet náluk is van baj a fejben, de szerintem az Ubi sem tiszta fialás(pl amit a vár belső nézetével akartak csinálni), elég csak az erőltetett csoda-DRM-re gondolni.
-
silverwol
csendes tag
válasz #65675776 #19 üzenetére
Egy fantasy is lehet hiteles és hiteltelen. Attól, hogy mesevilágban játszódik, még nem kell bugyutának lennie. A következetesség és az érthető (meggyőző) karakterjellemek nekem hiányoztak. Erőltetettnek tűnt, ahogy a családtagok szét voltak osztva a fajok közt.
... de azt hiszem nem fogunk egyetérteni ebben a kérdésben . Nekem nagyon fáj, hogy nem lett jobb, nem hozták ki belőle a maximumot, mert egy-két dologban rendesen odatették magukat a fejlesztők...
-
#65675776
törölt tag
Amit írtam, az a következő képpen értendő: egyik fél sem tehető egy személyben felelőssé a dologért. De ha egyszer az Ubi azt mondta, hogy ennyi van rá, akkor illett volna ahhoz alkalmazkodni a fejlesztőnek, és nem a megrendelőre kenni minden felelősséget. Biztos úgy voltak vele, hogy ha azt mondják kell még ennyi-meg-annyi, akkor majd meg is kapják, így belekezdtek olyan dolgokba is, amikbe nem kellett volna. Szóval szétfprgácsolták a rendelkezésre álló keretet, így szinte semmi sem lett végül rendesen megírva. Ez utóbbit azért valahol bizonyítja a rengeteg bug a kezdeti időkben. Azért ilyen rövid idő alatt eljutni 1.7-ig úgy, hogy állítólag semmire sem volt pénz, elég sokat elárul.
Mind a két félnek rugalmasabbank kellett volna lennie. De a megrendelő diktál, ő határozza meg a feltételeket. Ezt illett volna szem előtt tartani a BH-osoknak. A sok kínai cucc gyenge minőségéért sem a kínaiakat kell hibáztatni. Azt kérte a megrendelő. Le tudnak Ők gyártani szinte bármit csúcsminőségben is, ha úgy kéri a vevő.
silverwol: Kérdés mi a jobb:
-egy-két jobban megírt rész, cserébe minden más gyenge
-minden meg van írva legalább közepes szinten.Az új fejlődési rendszer egyébként kifejezetten jó lett, arra büszkék lehetnek a fejlesztők. Sokkal jobban kézben tartható az egész, a random elemek lényegében kiestek.
-
silverwol
csendes tag
válasz #65675776 #22 üzenetére
Játékosként telhetetlen vagyok, legyen sok jó rész . Amúgy nyilván jobb a kevés, de jó, mint a sok, de középszerű. Csak nagyon az volt az érzésem, hogy meg tudták volna csinálni több tartalommal is és sajnáltam, hogy nem így lett.
A fejlődési rendszer és a grafika is rengeteget fejlődött. Azokkal kapcsolatban semmilyen kivetnivalót nem találtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- REGALAXY kupon kód / SES vásárlás saját névre + segítség
- Lian Li O11 Dynamic EVO +6db 120mm Lian Li UNI FAN SL-INF fehér / white
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!