Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lemusz #16 üzenetére

    Nem értitek az egészet. A Chill/Anti-Lag eleve nem használ parancslistát. Az egyiket kell bekapcsolni, attól függően, hogy bevitel vagy sebességadatok alapján akarod vezérelni a jelenetszámítást.

    A 0-s beállítással önmagában az a gond, hogy nincs se parancslista, se szabályozás a jelenetszámításra. Márpedig valahogy szabályozni kell a képkockák számítását, mert ha kész a jelenet és ráküldöd a GPU-ra, akkor vagy romlik az input lag, vagy nem küldöd rá a GPU-a a jelenetet, de nincs hol tárolni, tehát jön az akadás. Emiatt van az, hogy az Ultra beállítás az NV-nél még csak béta, mert egyszerűen olyan helyzeteket okoz, hogy megakasztja a feldolgozást. Lásd a linkelt videók. Ilyenkor az történik, hogy a GPU még nem végzett a képkockával, de már van új jelenet, amiből számolhatná a következő képkockát, ezt viszont nincs hol tárolni, tehát el kell dobni, és várni kell a következő jelenetre. Emiatt nincs ilyen beállítás az AMD-nél, hanem van a Chill és az Anti-Lag, ami szabályozza azt, hogy úgy legyen minimális a lag, hogy közben ne kelljen egy rakás akadással számolni. Csak egy ilyen rendszert fel kell építeni, az AMD megvette a Hialgo szoftverét, és azt két évig építette be, mire elért ide. Tehát az NVIDIA nem tudja csak úgy lemásolni, mert kell hozzá legalább két év mire egy hasonlót csinálnak, plusz a licencek, amiket az AMD birtokol.

    A flip-queue size default 1 az első Radeon Software óta. Maximum növelni lehet az értékét, csökkenteni nem. A nulla nem opció a fenti probléma miatt.
    A registry-t hülyeség szerkeszteni, mert az egy legacy beállítás. Már ki van kötve a DXGI driverből. Régi runtime-okra esetleg még működhet, de ki használja már azokat...

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák