Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chiller

    őstag

    válasz AuraSync #23 üzenetére

    RTX-es VR gépem van, és RTX-es laptopom 16TB NVME 7000+MB/s SSD-vel. Valve Indexem is van, Pimax vr is van, FHD projektorom is.
    Gondolom össze lehet adni, nem olcsó cuccok, külön-külön se.

    De amit én látok, az nem más, mint a parasztvakítás.

    A képeken látható "RTX ON" módosításokat régi játékokban is láttam már, RTX korszak előtt is. Mosott árnyék? Global illumination? Rendes tükröződés? "Elmosódott" tükröződés? Szórt fény? "Konkáv" fény (azaz pld autón, épületen belül élethűnek ható bevilágítás)?
    Mind elérhető volt korábban is, közel így vagy ilyen szinten.

    A kedvencem talán a spiderman éles ill. életlen tükröződése. Ez annyira nem az RTX-től függ, hogy ~25 évvel ezelőtti játékok (UE1) is tudtak tűéles tükröződést számolni. Hadd mutassak egy kis RTX ON-t az előző évezredből, 1999-ből:
    https://i.imgur.com/siKWKpW.png

    Eddig egyedül az Alan Wake 2 részletessége (és ehhez kapcsolódó RTX részletesség) volt ahol először láttam némi upgradet, de ahogy felettem is írják, rendes AI, rendes fizika, stb nekem többet jelentene.
    Ettől függetlenül támogatom az RT-t, mert van (lesz) benne potenciál, de elnézést kérek, én nem esek hasra tőle a mostani szinten egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

  • Chiller

    őstag

    válasz DraXoN #31 üzenetére

    1-es bekezésre azt mondom, nézzük meg, szerintem a gyorsan és szépen futó RT-hez is sokat kell majd dolgozni. :)

    2-esre: igazat adok, de reméljük mire elérjük a rendes RT szintet addigra ~20% tranzisztorért a korábbi raszter játékok is futnak majd rendesen. Szeretem a régi játékokat (is), és semmilyen RT-ért nem dobnám ki őket.

    3-asra igazat adok, most még félúton (se) vagyunk, ezt el is fogadom.

    4-essel már van probléma. :(

Új hozzászólás Aktív témák