Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázzs
senior tag
Érdekes dolog ez, tudják, hogy ez a legnagyobb régió és mégsem készülnek fel. Ha pedig tényleg tervezett elmü karbantartás volt, akkor azt előre szokta a szolgáltató jelezni. Nekem ment az oldal egészen 10:00-ig, akkor kb 20 percig elérhetetlen volt, majd jött az új időpontos üzenet. Egyáltalán nem logikus, ahogy a dolgok történtek.
Egyébként ha sikerül leadni akkor dob egy mail-t a rendszer?
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Arra hivatkoznak, hogy ha áramszünet van, akkor egyeseket hátrányosan érinthet, hogy nem tudnak e miatt bejelentkezni, ok. Az áramszünetet a szolgáltató hetekkel előtte bejelenti, másrészt készüljenek fel, legyen a rendszer olyan, hogy elbírja a "rohamot". Ez lenne a minimum.
Nekem nem adta be, hogy elfogadta volna a pályázatot, ezért is kérdeztem, hogy mikor tudom, hogy beadtam sikeresen? Van valami konfirmáló mail?
Nekem is azt írta, hogy a pályázat már lezárult, holott el sem kezdődött
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Nemsokára kiderül, hogy működik-e a rendszer.
-
Balázzs
senior tag
Mikor varhato, hogy jeleznek sikeres volt-e a palyazat?
Ha igen hogyan tovabb?
Ha van vkinel vmi fejlemeny jelezze. -
Balázzs
senior tag
Nekem is megjött a levél, azért durva, hogy november vége óta most értek a végére. Meg is rendeltem a gépet.