Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Mondjuk Direct Storage-nak pont nem az initial load lenne a lényege, hanem az ingame dinamikus betöltés. Ez ilyen formában simán lehet csak az SSD sebességbeli különbsége.
-
ddekany
veterán
Annyira gázok ezek az összehasonlító videók, hogy már-már trollkodás gyanúsak. Egyrészt rakás ON/OFF összehasonlításnál úgy is alig látod a különbséget, hogy egymás mellett mutatják a két változatot, és direkt a különbséget figyeled. Vajon akkor mennyit adnak ezek a játékélményhez a gyakorlatban... A másik, hogy a YouTube hányássá tömöríti videót, tehát pl. egy sokadik picivel okosabb felskálázás előnyét is képtelenség ebből érzékelni. És a DirectStorage-os összehasonlításnál meg ugye nincs Direct Storage nélküli amivel összehasonlítanák, szóval... most ezzel mit csináljak? De mindez nem zavar senkit, mindenki úgy csinál, mintha minden rendben lenne. Para...
-
C4mp3r
addikt
80 euroert meg is tarthatjak
-
Televan74
nagyúr
Ezt tudtuk előre! Legalább is engem nem ért meglepetésként. A legtöbb új PS5/PC címnél meg lesz ez az ár, főleg ha Epic exkluzív lesz a játék egy darabig. Mondjuk ha 4000-5000€ keresnél egy hónapban neked se esne oly rosszul az áremelkedés. Valamikor olvastam hogy egy volt Sony -s ember azt ajánlotta hogy a magas fejlesztési költségek miatt legyen 100$ + ára a játékoknak. Ezt finomították 80$ -ra a régi 60$ -ról.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
C4mp3r
addikt
-
GeryFlash
veterán
+ -Faceless- tokeletesen osszefoglaltatok. Talan az egyik, ha nem a legertelmetlenebb video amivel utobbi idoben talalkoztam. Nem erre valo a DirectStorege, de legalabb osszehasonlitasi alap sincs semmivel. Es ezert valaki penzt kap.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Busterftw
veterán
Az is hozzatartozik a tortenethez, hogy kb ket evtizede nem valtozott a $60 (60 euro) arazas.
Ekozben kb minden dragult, sot a brutto atlagkereset is kb 5x akkora.
Na meg elotte pl a N64 jatekok siman voltak 70-80 dollarok.Inflacios pelda:
1990-ben a NES jatek atlagara kb $50 volt, az ma $107 lenne.
1998-ban N64 $70 ma $121. -
C4mp3r
addikt
ez valid erv is lenne, de azt ne felejtsuk el, hogy a legtobb jatek ara maradt ugyan 60 eur, de emelle bejottek a mikrotranzakcios fortelmek, illetve a day 0 dlc-k, illetve ma mar majdnem minden studio live service szemetet akar eladni. amig regen egy komplett jatekelmenyt megkaptal 60 eur/usd-ert, addig ma mar szepen fel van szeletelve es ha teljes mertekben szeretnel elvezni egy jatekot, akkor szinte biztos, hogy tobbet kell fizetned, kezdve kapasbol a jatek+season pass komboval.
egyfolytaban azt hallom, hogy sirnak a studiok meg a kiadok mennyire draga a jatekfejlesztes, es akkor utana meg megjelenik egy beta allapotu bughalmaz teljesen aron, ami majd 10 patch es fel ev utan olyan allapotba kerul, ahogy ki kellett volna adni.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
-
#16939776
törölt tag
Akkor a feature-t ott keressem, hogy ha van pénz rendes háttértárra, akkor nem kapok bűntető töltőképernyőket a klasszikus "kötelező" töltőképernyők közé??
-
ddekany
veterán
A fejlesztési költség eleve nem tényező, mikor azt kell eldönteni, hogy mennyiért adod. A végeredményért X db ember hajlandó Y összeget adni, és a fejlesztési költségektől függetlenül mindig maximális X*Y-t akarsz. Most úgy gondolják, Y = 80 USD-nél jön ki X*Y a legnagyobbra. Hogy elég palit találjanak, arra van a reklám, mint ez a videó, amit ingyen lead a PH!, mert technikai vonatkozásúnak van beállítva.
[ Szerkesztve ]
-
1dude
aktív tag
Nem kell félni, még az éven megkapja a maga -75% akcióját.