Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #29 üzenetére

    Igen, viszont En azt vettem eszre, hogy a pixelracsot addig latod, amig olyan kepet nezel.
    Mondok par PSVR peldat, ha van ra lehetoseged, probald ki/nezd meg, megeri. Azert PSVR peldat mondok, mert OLED, mert brutal a racs, es mert nagyon alacsony a felbontas:
    - Farpoint eleje, konketan urhajos elso jelenet: Nagyon latszodik az alacsony felbontas es a racs is, rohadt zavaro, annak ellenere, hogy amugy jo elmeny es nagyon latvanyos a dolog
    - Farpoint kicsit kesobb, mondjuk 30p jatek utan: Ha belenezel az iranyzekba, latod a racsot, viszont amugy ha csak nezelodsz a vilagban, nem.
    - Astrobot: Rescue mission: Gyakorlatilag egyetlen palyan se lathato a racs, az alacsony felbontas se tunik fel, zsenialis, ahogy a fejlesztoknek sikerult megkerulni a rendszer (eleg magas) korlatait
    - Beat Saber: Menuben latszik a racs, plane amikor zenek cimeit kene olvasni, fos az egesz, viszont jatekon belul abszolut nem. Meg akkor sem, ha a letezo legkonnyebb fokozaton inditod el, hogy legyen idod ket kocka kozott nezelodni boven.

    Ezen felul az En tapasztalatom az (de ez nyilvan nagyon szubjektiv), hogy az ips glow ezerszer zavarobb sotet jatekoknal/jeleneteknel, mint az OLED racs (rendes rgb pixeleket feltetelezve, a diamond matrixot a vive-ban utaltam, szamomra roszabb volt mint barmilyen racs).

    De termeszetesen minel vekonyabb es kevesbe lathato a racs, annal jobb.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák