Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
Én ezt még el tudom úgy képzelni, hogy a látottnál nagyobb képet renderel és ha épp fordulsz, akkor a gépnek azon részét rakja eléd amerre fordulsz, nem a közepét. Ez is + terhelés, de nem kell több teljes képet renderelni. Illetve be van tárzava pár "effekt" amit nyomsz, elkezdesz lőni, akkor nem kell olyan kép is amin te lősz, hanem csak bevágja azt a rész amikor már jön a tűz.
Illetve ezt gondolom eleinte valamilyen konzolos irányításhoz tervezik, ahol nem tudsz túl gyorsan fordulni sem.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Igen, több kép előreszámolása halmozottan handicapes, én nem is gondoltam egy lépésnél többre. A korrekciós dologban meg segít, hogy ha sűrű a képfrissítés, mert így csak kicsit lehet tévedni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Nyilván érdemes lehet bedobni egy elágazásbecslés algoritmust, ami azonosítja a játéktér kritikus pontjait (akár gépi tanulással) és a kritikus pontok közelében a képet a normálisnál jóval nagyobb részleges látószögekre rendereli néhány képkockával előre le, küldi le az adatot, majd a kontroller/egér tényleges pozíciója szerint a kliens kiszedi a látószögnek azt a részét amit ténylegesen meg kell jeleníteni, illetve jelenti vissza a kliens a szervernek, hogy melyik út vált be.
A hagyományos elágazásbecsléshez hasonlóan itt is az lehet a gáz, amikor éppen nem vált be semennyire az elágazásbecslés, a kiszámolt és leküldött adatok érvénytelenek és szükség van egy teljes oda-kiszámol-vissza ciklusra.
Na ezeket a tüskéket majd megérzi a játékos.
=====
A szükségesnél nagyobb képet előre kiszámítani hogy annak csak egy része legyen megjelenítve (a maradék megy a süllyesztőbe) majd hatékonyan tömöríteni és azt a nagy képet átküldeni egy korlátos sávszélességű csatornán kicsit hurráoptimistán hangzik, ha azt várják, hogy meg is érje és a user ne vegyen észre ebből semmit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest